חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לעצב הזמנה לבר מצווה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בשעה טובה הילד הגיע לגיל מצוות וזה הזמן לחגוג לו ובגדול יום הולדת בלתי נשכח של פעם בחיים. יום הולדת 13 מהווה הזדמנות להזמין את בני המשפחה והחברים, ילדי הכיתה והשכונה לאירוע מושקע עם אטרקציות, קולינריה משובחת, הפתעות, ריקודים. עלייה לתורה ואחריה – חגיגה גדולה.
אתם כבר תדאגו לכל הפרטים הגדולים והקטנים, החל מבחירת לוקיישן אטרקטיבי דרך גיבוש התוכנית האמנותית, מנות מנצחות ומזכרות מתנה, אבל מה עם ההזמנה?
איך תעדכנו את כל האורחים אודות האירוע, מיקום ופרטים נוספים ותניעו לפעולה. יש לנו מספר טיפים חשובים ורעיונות מיוחדים לעיצוב הזמנה לבר מצווה.

העיצוב קובע – שילוב מעניין בין גודל וצורה

חשבו על הזמנת הבר מצווה שלכם ועל איזה נייר תודפס. האם כרום, ממוחזר, מגנט או אולי על גבי שקף. מלבד החומר שמושך את העין המתבוננת כדאי לחשוב גם על הצורה – ריבוע, מלבן ואולי אפילו משולש, הזמנת אוריגמי אשר מזמינה אינטראקציה או הרכבת פאזל עד קבלת התמונה השלמה עם כל הפרטים.
אפשר לעצב הזמנה על פי תחומי העניין של בעל השמחה. כמו למשל, הזמנה בצורת כדורגל או כדורסל לילד ספורטאי או הזמנה בצורת אבני לגו לילד חובב בנייה והרכבה.
החליטו האם ההזמנה תהיה חד צידית או דו צדדית והאם תדפיסו בצד אחד טיזר מעניין ובצד השני את כל הפרטים או בצד אחד בשפה העברית ומהעבר השני בשפה נוספת, במידה ויש מוזמנים דוברי שפה אחרת.
אפשר לבצע הדפס ססגוני וצבעוני עם אלמנטים המחוברים לעולמו של הילד – פורטנייט, מיינקראפט, לוגו של נבחרת ספורט אהובה ובצד השני ניתן לעצב הזמנה רשמית יותר נטולת מוטיבים.
אופציה נוספת היא לעצב את ההזמנה על פי סגנון ואופי האירוע המיועד. הזמנה קיצית לאירוע בים או בבריכה, הזמנה עם פרחים לאירוע בחיק הטבע, הזמנה בסגנון עתידני או בסגנון של מדע בדיוני לפי הקונספט הנבחר לאירוע.
רעיון נוסף הוא להוסיף ממד אישי להזמנה בדמות הדפסת תמונות של בעל השמחה מינקות ועד היום, קומיקס שמתאר את התחביבים שלו, איור או קריקטורה משעשעת שלו או צילום שלו עם בני משפחתו המזמינים את האורחים להשתתף בשמחתם. 

הטקסט שעושה הבדל בהזמנה לבר מצווה

ומה תכתבו על גבי ההזמנה לאירוע מרגש כמו בר מצווה? למלל השפעה חשובה בהכנסת האורחים לאווירה המבוקשת לקראת החגיגה. האם תרצו לפתוח בפסוק מהתנ"ך, בקטע משיר, ציטוט של דמות מוערצת על הילד, משפט מספר ילדים.
שימו לב לבחירה העיצובית של הגופן ולגודל שלו והאם נראה היטב על גבי הרקע. לרוב כדאי להדגיש את המלל על גבי הרקע בבחירת גוון עז ומנוגד לרקע של ההזמנה.
אפשר לשלב מלל בכתב ידו של הילד כך שלהזמנה יהיה גם ממד פרסונאלי ולנסח את הדברים גם בפורמט יצירתי כמו למשל: 10 סיבות מדוע לבוא לחגוג אתי בר מצווה, 5 דברים שמחכים לכם באירוע ואפשר גם לתאר את הדברים בחרוזים.
לא לשכוח לציין כתובת, מועד האירוע – תאריך ושעה, תוכן העניינים ואיך מאשרים הגעה ואם יש דברים מסוימים שעל המוזמנים להכין. למשל, בגדי ים אם זה אירוע בים או כובע וקרם הגנה מפני השמש לאירוע בשעות חמות ובעונה החמה.

מומלץ לערב את הילד בתהליך עיצוב ואפיון ההזמנה לחגיגה שלו. בחרו בית דפוס דיגיטלי איכותי שיוכל להדפיס את ההזמנה שעיצבתם בממשק נוח וידידותי אונליין ואל תשכחו להקפיד על איכות, זמני אספקה ומעטפות למשלוח ההזמנה וניתן גם לגבות במשלוח במייל או בוואטס אפ של קובץ דיגיטלי עם ההזמנה.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת