חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחפשים משחקי יומולדת? רעיונות למשחקי יומולדת?

משחקי חברה לימי הולדת

אחרי שהילדים סיימו לכרסם את העוגה, הממתקים ושאר מטעמי המסיבה, ואחרי שכולם סיימו לשיר שירי יום הולדת ולברך את החוגג, מה נשאר?

תהיו חדשניים, תהיו מקוריים!

לא לוותר על משחקים יצירתיים לכולם

משחקי יום הולדת הם דרך מקסימה לגבש את הילדים ולהעביר את זמן המסיבה בנעימים. ישנם משחקי חברה לילדים שיכבשו את לב כולם ויעשירו את המסיבה בהנאות חדשות.

גם לילדים הגדולים יותר יש משחקים ליומולדת שכולם יאהבו

אז מי אמר שמסיבה היא רק אוכל וריקודים?

ברשימה שלפניכם יש עשרות רעיונות למשחקים לימי הולדת שינעימו את זמן כולם במסיבה. מובן שאפשר לשחקם גם בכל יום אחר, או בכל אירוע חברתי או מסיבה אחרת. בהמשך הדף תוכלו גם למצוא רשימת טיפים והמלצות לארגון משחקי יומולדת.

טיפים לבחירת משחקי יום הולדת

משחקים לימי הולדת צריכים להיות מותאמים לגיל הילדים במסיבה. ישנם כאלו משחקים המותאמים לטווח גילאים רחב וישנם כאלו המתאימים רק לשכבות גיל מסוימות. וודאו עם המפעיל במסיבה כי הוא אכן מוכן להפעלת ילדים בגיל המתאים.

קשה לשמור על רמת קשב מלאה כשאר משחקים משחקי יומולדת במסיבה. ישנם ילדים שמשתעממים מהר ולכן אם ישנם ילדים רבים במסיבה כדאי לחלקם לקבוצות ולתת לכל קבוצה משחק יומולדת אחר, או פשוט לשחק משחקי חברה המתאימים לקבוצות גדולות.

משחקים ליום הולדת כמו למשל בינגו או כסאות מוזיקליים ישעשעו את כולם, אולם הילדים שנפסלו ולא ממשיכים במשחק יכולים להשתעמם בקלות. לא כולם ישמחו לבלות את הזמן בהתבוננות בשאר הילדים שנותרו במשחק ועל כן כדאי למצוא גם להם תעסוקה חליפית או משחק יום הולדת להעברת הזמן.
מפעיל טוב יוכל גם לדעת לשתף את הילדים שלא משחקים בחוויות ההתרגשות של המשחק.

יש משחקי יום הולדת המתאימים למשחק מחוץ לבית וישנם כאלו המתאימים למשחק בתוך הבית. בכל מקרה הקפידו על נוכחות הורה מבוגר ועל כך שהילדים משחקים בהגינות. בגילאים מסוימים מושג ההפסד בכבוד לא תמיד מוטמע בקטנטנים.

דילוג לתוכן