חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הזמנות ליום הולדת צריכות להיות מזמינות!

הכל על הזמנות לימי הולדת

אחרי שקבעתם תאריך ומקום למסיבת יום ההולדת, הזמנתם מפעיל, ליצן או קוסם, רכשתם ממתקים ושתייה ממותקת ואפילו הזמנתם עוגת יומולדת- מה נותר? להזמין את האורחים!

איך להכין הזמנה ליום הולדת?

הזמנות יום הולדת הן חלק חשוב מארגון מסיבת יום הולדת

הזמנות מדליקות לימי הולדת יכולות לרמוז לאורחים כי המסיבה עצמה הולכת להיות כייפית במיוחד ולכן שווה להם להתאמץ ולהגיע, כי אם ההזמנות נראות צבעוניות ושמחות גם המסיבה תהיה כך.

לפניכם תבניות של הזמנות שאתם יכולים להדפיס ולכתוב ידנית או להוסיף טקסט לתמונה ב-WORD או כתבן.

איך שומרים?

נכנסים לתמונה שאתם אוהבים, ולוחצים מקש ימני. לאחר לחיצה על מקש ימני יהיה לכם תפריט שבו יהיה רשום "שמור תמונה בשם". לאחר מכן תבחרו איפה לשמור את התמונה במחשב שלכם.

איך מדפיסים?

נכנסים לתמונה שאתם אוהבים ולוחצים CONTROL + p במקביל (משמע לחיצה על 2 כפתורים). לאחר מכן תבחרו להדפיס את מספר העותקים הרצוי, תבחרו אם שחור או לבן ותשלחו את התמונה להדפסה.

איך להכין הזמנה ליום הולדת? הכל על עריכת הזמנה ליום הולדת אונליין

הזמנות יומולדת צריכות להיות צבעוניות ויפות אולם חשוב לדאוג שהפרטים החשובים יהיו מספיק ברורים לכולם.
ציינו בהזמנה את מיקום המסיבה והדרך להגיע אליה, את שעת ההתחלה ושעת הסיום המשוערת, הוסיפו מספר טלפון של הבית או המקום בו נערכת המסיבה וכמובן אין לשכוח את שמו וגילו של החוגג.

אם החלטתם על נושא למסיבת יומולדת תוכלו לעצב הזמנות ליומולדת ברוחה.
אם החלטתם להזמין קוסם תוכלו להוסיף ציורים של שפנים היוצאים מתוך כובע ודוגמאות עיצוב דומות. אם הזמנתם ליצן למסיבה תוכלו לעצב את ההזמנה בצורת מודעה המכריזה על בוא הקרקס העירה.

שתפו את הילדים בבחירת עיצוב ההזמנות. התאימו הזמנות מיוחדות לטעמו של הילד והתחשבו בבקשותיו. אפשר אפילו לצרף סרטון או קישור ליוטיוב של החוגג/ת מזמין את אורחיו (מיוחד ומקורי)

היצירתיים מבנינו יכולים להכין הזמנות מעוצבות בעצמם. אפשר להדפיס תמונות בעזרת המחשב ולעצב כיתוב צבעוני באמצעות תוכנת וורד.
אם אין הרבה מוזמנים ניתן גם לעצב הזמנות ליום הולדת בעלות ייחוד אישי. עצבו כל הזמנה בצורה אחרת המתאימה לילד או לאדם אליו נשלחת ההזמנה, הוסיפו ציור יפה ושלחו. הזמנות אישיות כאלו ישמחו במיוחד את האורחים ויתכן שגם יבטיחו מתנה גדולה ונחמדה במיוחד.

שדרוג נוסף להזמנות יום הולדת הן מעטפות מודפסות אישית שניתן להזמין היום בלא מעט בתי דפוס.

דילוג לתוכן