חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קוסם לימי הולדת יפתיע את כולם! או שמא אמן חושים?

מי מאיתנו לא אוהב קסמים ותעלולי אחיזת עיניים?

ילדים בכל הגילאים, גם אלו שעדיין לא קראו את ספרי "הארי פוטר", יוכלו ליהנות ולהתרגש אם יצורף קוסם למסיבת יומולדת!

קוסם יפתיע, ירגש, יצחיק וילהיב את כל האורחים

עשית לי "טריק"

קוסם למסיבת יום הולדת יכול לעשות הרבה סוגים שונים של קסמים. ישנם קוסמים המעלימים חפצים, ישנם כאלו שמוציאים ארנבים מהכובע וישנם כאלו שעושים להטוטים מלהיבים אחרים, אולם מסיבת יומולדת עם איש קסמים שאינו יודע את מלאכתו כראוי יכולה להביא למפח נפש גדול גם אם זו מסיבת יום הולדת נפלאה ביותר.

תתנו לקוסמים לעשות את ההבדל באירוע שלכם!

קוסמים לימי הולדת

קיבצנו עבורכם רשימה של קוסמים מדהימים לימי הולדת שיכולים להפוך כל מסיבת יומולדת למופע קסמים מרהיב ומלהיב. רשימת המומלצים הבאה כוללת כמה מהקוסמים המופלאים החביבים עלינו ביותר. מיד אחריהם תוכלו למצוא גם מפעילים אחרים שגם הם יעשירו כל מסיבת יומולדת.

רשימת טיפים יעילה שבוודאי תעזור לכם בבחירת קוסם ליום הולדת

יום לפני המסיבה וודאו כי הקוסם שהזמנתם יודע היכן נערכת המסיבה וכיצד להגיע אליה. שאלו אותו גם אילו קסמים הוא הולך לבצע והאם הוא זקוק לציוד מיוחד עבור הופעתו. הופעת קוסם ליום הולדת היא לעיתים הופעה מורכבת וכדאי לקצר את זמן ההכנות כי לילדים, כידוע, סבלנות קצרה.

ישנם קוסמים ליום הולדת הנעזרים בחיות שונות לצרכי הקסם, שאלו את הקוסם שהזמנתם בעוד מועד אם הוא משתמש בחיות בהופעתו ואם כן דאגו להרחיק את חיות הבית שלכם מהמקום בו נערכת ההופעה.

כשמזמינים קוסם ליומולדת כדאי לקחת בחשבון שהמופע שלו יכול להימשך בין 45 דקות לשעה וחצי. העדיפו למקם את ההופעה אחרי שהילדים כבר טעמו מהאוכל והממתקים ודאגו לתאם עם הקוסם הפסקה לשתיה וכיבוד קל במיוחד אם מדובר בילדים קטנים שזמן הריכוז שלהם מוגבל.

ישנם ילדים שישמחו להתנדב לעזור בהופעתו של הקוסם וישנם כאלו שיתביישו. קוסם טוב יודע לגרום לכל הנוכחים במסיבת יומולדת להרגיש כחלק פעיל מהחגיגה, אולם אפשר גם לעודד את הילדים באמצעות פרסים. בכל מקרה, הימנעו מחלוקת פרסים רק לאלו שהשתתפו בהופעה ועזרו לקוסם וחלקו פרסים או מתנות לכל הילדים שהגיעו.

דילוג לתוכן