חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ימי הולדת שילדים אוהבים מתחילים במציאת קונספט ליום הולדת

רעיונות מקוריים למסיבת יום הולדת

לא מוצאים רעיונות למסיבות יום הולדת? מזל שמצאתם אותנו! הכי טוב לעשות יום הולדת לפי נושא בהתאמה אישית!

חודש חודשיים לפני תאריך יום ההולדת של ילדכם הראש עובד "שעות נוספות". איך נחגוג השנה? בבית? בחוץ? עם מפעיל? ואם כן איזה? אולי קוסם? ליצן? סדנת בישול? סדנת אפיה? משחקים? כמה ילדים להזמין? מה להכין בתור כיבוד? איזה שקיות יקבלו הילדים האורחים לפני שילכו? מה ילבש הילד שלנו? האחים והאחיות שלו?

אני מקבלת כאב ראש בכל פעם שמתקרב יום הולדת של אחד הילדים… כאב ראש? מיגרנה!! וככל שחולפות השנים אני רוצה להיות יותר ויותר יצירתית, לא לחזור על אותן טעויות, לא לשעמם, והכי חשוב? איך לא… מה כל הורה רוצה? שהילד יהיה מאושר באותו יום בשנה ויזכור לטוב את יום הולדתו.

מסיבת גיבורי על
מסיבת יום הולדת פיות

הם חוגגים - אתם משקיעים ביום הולדת לפי נושא

יום הולדת יש רק פעם בשנה

יום ההולדת הולך ונעשה יותר ויותר מורכב עם השנים. כשאני הייתי קטנה, היינו מזמינים את החברים, הופכים את הבית, אוכלים בייגלה קטנים, סוכריות ואותו דבר אורזים בשקיות הקטנות לקחת הביתה… כל ימי ההולדת היו אותו דבר, ואף אחד לא היה צריך לשבור את הראש באירועים מפוצצים.

היום – אין כאלה. כל ילד רוצה להיות יותר ויותר מקורי מקודמו. אין יותר ימי הולדת בלי מפעילים, העלויות הולכות ועולות משנה לשנה ואין גבול לשיגעונות….

החלטתי לשתף אתכם ברעיונות ליום הולדת של "האוצר" שלכם. כל כמה ימים אוסיף רעיונות איך לחגוג יום הולדת. שמרו את הדפים האלה לתאריכים של ימי ההולדת הקרבים ותחסכו לעצמכם כאבי ראש.

רעיונות לסגנונות יום הולדת? יום הולדת לפי נושא?

כאן תוכלו למצא רעיונות מקוריים, יצירתיים, חדשניים ומיוחדים. ימי הולדת עם קונספט שילדים אוהבים! ימי הולדת בסגנון עשה זאת בעצמך (או בעזרת מפעיל מקצועי)
מחפשים רעיון מיוחד למסיבת יום ההולדת של הילד או הילדה? נושאים לימי הולדת? היום כבר תמה התקופה בה אפשר היה לארגן מסיבת יום הולדת פשוטה בבית עם כמה משחקים ושולחן עם חטיפים ופיתות עם חומוס ומלפפון חמוץ. כיום, מעטים ההורים שיסכימו להכניס אל ביתם הפרטי 30 ילדים מלאי מרץ, את ימי ההולדת נהוג לארגן במתחמים חיצוניים כמו פארקים, משחקיות, מסעדות, באולינג וגם במתחם בית הספר. תופתעו לגלות כי ניתן לשכור כיתה בבית הספר ולהפוך אותה עם כמה קישוטים למתחם יום הולדת נהדר.

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

דילוג לתוכן