חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ליצנים לימי הולדת יצחיקו את כולם!

ליצן או ליצנית ליום הולדת

מספיק מבט אחד על העיניים הקטנות המביטות בהנאה גלויה על הליצן כאשר הוא משתטה בפני הילדים המאושרים וגורף צחוקים.

יש דבר המשמח ילדים יותר מאשר ליצן?

ליצן קטן שלי אולי תרקוד איתי

ליצן מוכשר היודע ללכוד את תשומת לב הילדים ולבדר אותם באמצעות תעלולים, קסמים והלצות יכול להפוך כל מסיבת יום הולדת להצלחה גדולה. ליצן ליומולדת הוא רעיון נפלא לחגיגה אמיתית, אך כיוון שלא תמיד אפשר לקחת את הילדים לקרקס, מדוע לא להביא את הקרקס למסיבה או ליצן ליום הולדת?

מחפשים ליצן או ליצנית ליום הולדת?

ליצנים מומלצים לימי הולדת

רשימת המומלצים הבאה כוללת כמה מהליצנים המצחיקים והמשעשעים החביבים עלינו ביותר.

מיד אחריהם תוכלו למצוא ליצנים אחרים לימי הולדת שגם הם יעשירו כל מסיבת יומולדת. בתחתית הדף תוכלו למצוא רשימת טיפים טובה שתעזור לכם למצוא ליצן מתאים למסיבה.

רשימת טיפים יעילה שבוודאי תעזור לכם בבחירת ליצן או ליצנית ליום הולדת

ימי הולדת הינם אירועים חשובים ביותר בחייו של כל ילד ולכן אין סיבה להסתפק בליצן לא מקצועי שקופץ מאירוע לאירוע. נסו לאסוף המלצות מהורים אחרים או להשתמש בפורום שלנו על מנת למצוא ליצן או ליצנית מוצלחים ומשעשעים.

כאשר אתם מכינים הזמנות או כרזות יום הולדת עם ליצן, עצבו אותן בצורת מודעה המכריזה: "הקרקס הגיע העירה! בואו לחגוג את יום ההולדת של… עם חגיגת ליצנים ססגונית" או נוסח דומה.

שוחחו עם הליצן לפני בואו וודאו כי הוא יודע בפני איזו שכבת גיל הוא מופיע וכי המופע אותו הוא מכין מתאים להם. כמו כן שאלו אותו על אורכו של המופע וודאו כי הוא יודע מתי הוא אמור להגיע להופעה וכיצד מגיעים למקום בדיוק. מפח הנפש שנגרם לעוללים כאשר הליצן שהובטח לא מגיע לבסוף יכול להרוס אפילו מסיבת יום הולדת מוצלחת ביותר.

עצבו את החדר או הגן בו נערכת מסיבת יום הולדת עם ליצן בצורת קרקס. פזרו בובות של חיות קרקס ותלו על הקירות תמונות צבעוניות של ליצנים וליצניות. הושיבו את הילדים במעגל סביב "הבמה" והכריזו על בואו של הליצן.
אל תשכחו להרחיק את חיות המחמד האמיתיות מה"קרקס" הקטן שלכם.

דילוג לתוכן