חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה לקנות ואיך לחגוג לסבא וסבתא?

יום הולדת לסבא וסבתא

אם אתם הנכדים או ההורים ביחד עם הנכים ומחפשים מתנה ליום ההולדת של סבא או יום ההולדת של סבתא, זה הזמן לעשות לכם סדר במשימה שנראית מסובכת למדי.
הטעות הגדולה שעושים נכדים והורים רבים היא לחשוב בצורה כללית, כדי להקל עליכם נסביר לכם כיצד להתחיל לחשוב על מתנה לסבא או לסבתא וניתן לכם מספר רעיונות מקוריים ליום ההולדת של סבא וסבתא.

קודם תחשבו מה סבא וסבתא רוצים / צריכים

מתנה ליום ההולדת של סבא או סבתא

לפני שנעזור לכם ברעיונות למתנות עבור סבא וסבתא, נתחיל בלהרגיע אתכם ולתת לכם עצות שיעזרו לכם להתחיל תהליך של חשיבה: מה לקנות לסבא/סבתא עבור יום ההולדת?

יום ההולדת של סבא או סבתא הוא יום מרגש, סבתא/סבא אינם זוכים לביקור ושיחה יומית בדרך כלל ויום ההולדת שלהם הוא בדיוק הזמן להפתיע אותם ולהזכיר להם שאתם תמיד שם עבורם.

כדי שלא תלחצו, חשוב לנו להרגיע אתכם: מבלי קשר ליכולות הכלכליות של סבא וסבתא שלכם, המחשבה "לסבא וסבתא יש כבר הכל" תגרום לכם להיתקע בדרך לבחירת מתנה של היום הולדת של סבא או סבתא.
כלל אחד פשוט, סבתא וסבא ישמחו לקבל מכם הכל, מתנות חומריות, חוויות, מתנות שעשיתם בעצמכם ולמעשה כל מה שתעניקו להם יהיה עבורם מרגש וחשוב.
אם מדובר במתנה מקורית לסבא או מתנה יצירתית לסבתא, חשבו תחילה מה הם אוהבים, אילו תחביבים יש להם, האם הם אוהבים מתנות חומריות, האם דווקא חוויה משותפת מתאימה להם יותר והאם המתנה עתידה להיות מוצגת בבית של סבא וסבתא (אם כן, נסו לחשוב על מתנה שתתאים לנוף הביתי) והאם סבתא או סבא אוהבים הפתעות.

מומלץ להכין רשימה וככה להגיע למצב בו אתם יודעים בדיוק לאיזה כיוון לחשוב בנוגע למתנה, הרשימה סייע לכם גם בתחילת ארגון חגיגת יום ההולדת של סבא או סבתא.

מתנות לסבא או מתנות לסבתא זה מצוין, אך מה עם האירוע?

איך לחגוג לסבא/סבתא יום הולדת?

יחד עם המתנה ואפילו כפעילות אחת ליום ההולדת של סבא או סבתא, תוכלו לארגן חגיגת יום הולדת משפחתית או חגיגת יום הולדת גדולה עם כל המשפחה והחברים עבור גיל מיוחד של סבא או סבתא.
בעזרת הנקודות שרשמתם על סבתא/סבא תוכלו להיזכר מה הם אוהבים או שאולי דווקא מה סבא וסבתא לא אוהבים, ככה תוכלו לתכנן את החגיגה המושלמת והמרגשת ולזכות בפרס נכד/ה השנה.
מלבד חגיגה בבית, אזורים לחגיגת יום ההולדת עבור סבא וסבתא קיימים בשפע ותלויים באופי שלהם, לדוגמה, תוכלו לתכנן יום הולדת בהפתעה לסבתא או חגיגת יום הולדת מקורית לסבא במקומות שונים בארץ: מסעדות, חדר קריוקי פרטי ומקומות אהובים המתאימים לגיל ולאופי הסבא והסבתא.

רואים שהשקעת וחשבת!

יום הולדת הגיל השלישי

בחירת מתנה לכל אדם היא מטלה לא קלה, במקרה של סבא וסבתא כבר הספקתם להבין שהמטלה היא דווקא פשוטה יחסית ולאחר שרשמתם לעצמכם כמה נקודות חשובות על סבא או סבתא, תוכלו לבחור מתנה יצירתית לסבא או מתנה מקורית לסבתא.
במסגרת המתנות החומריות תוכלו לפנק את סבא או סבתא במגוון מוצרים למטבח או גאדג'טים לסיוע בישול, מכשיר עיסוי לחלקים שונים בגוף להקלה על כאבים, מתנות לתצוגה בסלון או בחדר השנה של סבא וסבתא בהקדשה אישית ומתנות רבות שניתן להזמין ברשת ולשמח את סבא או סבתא.

מתנות "מגדריות" כאלו המתאימות יותר לסבא או כאלו המתאימות לסבתא, יכולות להיות כל מתנה לגבר או מתנה לאישה הקיימות בחנויות ברשת ומחוץ לרשת.
כך למשל מתנה לסבא יכולה להיות תוספת מעניינת לרכב או מכשיר חשמלי, מתנה לסבתא יכולה להיות מתנה המוגדרת מתנה לאישה כדוגמת מוצרי טיפוח.

מתנות נוספות לסבא, לסבתא או לשניהם יכולות להגיע בדמות יום כיף לסבא וסבתא עם ספא מפנק, סרט VIP לסבתא וסבא, מימון טיול בחו"ל או בארץ,סיור מיוחד במקום בארץ, יציאה למסעדה עם סבא או עם סבתא לחיזוק הקשר סבא/סבתא -נכד/ה וכל מתנה שהיא גם חוויה.
אם בקיצור דרך חפצה נפשכם, תוכלו להזמין שוברים בהם סבא או סבתא יוכלו לבחור מתנה: שוברים להצגות ומופעים, שובר למסעדות שף וגורמה, שוברים לתשלום ברשתות מובילות לסבתא שוברים לימי כיף, סיורים ועוד.

מתנה מקורית נוספת לסבא וסבתא יכולה להיות בהקלטת שיר ליום הולדת באולפן הקלטות מקצועי מטעם הנכדים או יום מוזיקאלי מהנה לסבא, סבתא או שניהם בהקלטת שיר קאבר שלהם.

רעיונות מקוריים לנותני שירות ומתנות

דילוג לתוכן