חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום הולדת גיל 3 רעיונות איך לחגוג

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת לגיל 3 בין אם בקיץ או בין אם בחורף הוא אמור להיות מסיבה אחת גדולה ומשמעותית עבורם! הגיל הכי משמעותי עבור הילדים שלכם לחגיגת יום הולדת הינו גיל 3 שבו מזמינים בפעם הראשונה חברים מהגן ועושים הפעלה. מדובר בגיל בו הילד שלכם לומד חברות מהי ואף כיצד לשחק בשיתוף פעולה עם חבריו למשחק. עבור ילדים בגן, כבר קיים מעגל חברתי כל שהוא והינו בעל העדפות שצריך להתחשב בהם. הסוד עבור הצלחה של יום הולדת לגיל 3 בבית מלווה בתכנון מעט, אשר במהלכו תוודאו כי המשחקים אשר הילדים שלכם אוהבים לא יהיו נחלת הכלל של שאר המוזמנים. להלן נביא בפניכם יום הולדת גיל 3 רעיונות.

רעיונות יום הולדת – בחירה של לוקיישן – 

המקום הכי מעולה עבור יום הולדת לגיל 3 לבנים, או לחלופין יום הולדת לגיל 3 לבנות הינו החצר או פארק ציבורי. במידה ואין באמתחתכם חצר, תתחמו מקום בעל צל בפארק שהכי סמוך לדירה שלכם על ידי מאגר גדול של בלונים, תשימו שם מחצלת, שולחנות מתקפלים והן כיסאות עבור הספקת מזון. במידה והנכם חוגגים יום הולדת לגיל 3 בחורף בחנו חלופה להשכרת אולם סמוך לבית שלכם או חדר ג'ימבורי באזור שלכם. הדבר עשוי לעלות לכם במחיר לא מועט, אבל בדרך כלל עסקינן הודות חבילה כוללנית, אשר מורכבת מן מזון, שתייה קלה ושקיות ליום הולדת – דבר אשר חוסך מכם המון בארגון האירוע של הילדים שלכם.

את מי יש להזמין עבור יום הולדת לגיל 3?

  מומלץ כי תזמינו עד עשרה משתתפים מהגן של הילדים שלכם. עליכם לשאול אותם את מי היו מעוניינים להזמין לאירוע שלהם. תוך כדי כך, שאלו את אנשי הצוות בגן עם איזה ילדים הילדים שלכם הכי מתקשרים בחיי היום יום. עליכם להקפיד על כך שיתר המוזמנים יהיו גם הם בני שלוש. 

טיימינג – זה כל העניין – 

מסיבת יום הולדת לגיל 3 לבנים,  או יום הולדת לגיל 3 לבנות הכי הולמת בשעות אחר הצהריים עבור ילדים בגיל הזה. במידה והאירוע נסוב סביב אמצע השבוע, כדאי שתיתנו את הדעה שלכם הודות הורים אשר צריכים לאסוף את הילדים שלהם ממוסדות לימוד, ולכן עליכם להתחיל את החגיגה בשעות אחר הצהריים המאוחרות. יום הולדת לגיל 3 עשוי להתרחש בין שעה וחצי לבין שעתיים.

בחירת נושא עבור יום הולדת גיל 3 רעיונות – 

 ישנו מנעד רב של נושאים עבור רעיונות יום הולדת. הדמיון של ילדים בגיל שלוש טמון בעולם של דמויות מסיפורי אגדות. בשל כך יום הולדת רעיון מקורי יכול להתמקד בנושאים של פיראטים, פיה או נסיכות וכיוצא בזאת. ישנם אתרי אינטרנט רבים שבהם באפשרותכם למצוא שפע מרובה של יום הולדת גיל 3 רעיונות.  כדאי לכם לשתף את הילדים שלכם בבחירה של נושא עבור יום ההולדת שלהם ולתת בידם לבחור נושא אשר הם הכי מתחברים אליו.

יום הולדת לגיל 3 הפעלות – 

יום הולדת 3
יום הולדת 3

בגיל 3 כבר אפשר להשכיר שירות של מפעיל מקצועי, אשר יוריד מכם את נטל ההפעלה והן ייתן בידכם ליהנות בחגיגה של הילד שלכם. יום הולדת לגיל 3 לבנים עשויה להיות עם קוסם, הצגת תיאטרון או לחלופין ליצן. במידה והחלטתם ללכת על יום הולדת לגיל 3 לבנות בתחום של בעלי חיים, מומלץ לבצע סינרגיה של הפעלה עם חיות, הווה אומר – פינת ליטוף וכן איפור פנים בתחום של חיות מחמד. במידה ולקחתם את יום הולדת לגיל 3 הפעלות על עצמכם, עליכם לשים לב כי ילדים בגילאים האלו בעלי קושי להתמודד עם משחק תחרותי. בשל כך צריך להלום אותם באופן כזה שעבור כל ילד יהיה צ'אנס לזכות מתי שהוא בפרס. כדאי להכין בתוך תרמיל מבעוד מועד פרסים בעלות נמוכה וגם חביבים ביותר ולחלק אותם למשתתפי המסיבה בתום כל פעילות של משחק.

יום הולדת גיל 3 רעיונות – 

  • פיניאטה.
  • פעולות של יצירה – קישוט של כובעי ליצן, דפי צביעה, קישוט של מגן קרב, קישוט של כתר וכיוצא בזה.
  • נעץ את התיבה, סמל הכבאי, הכתר, האפרוח וכיוצא בכך.
  • כיסאות מוזיקליים.
  • המלך אמר.
  • החבילה עוברת.

רעיונות יום הולדת – הפעלה – 

ניתן לשכור שירות של ליצנים, ילדים בגיל הזה מתים עליהם. בעונת הקיץ ניתן להזמין שירות של מתנפחים ואף של דוכנים. המגרעת אשר טמונה בכך הינה – עלות רבה מדי. במידה ועסקינן הודות יום הולדת לגיל 3 לבנות ניתן להזמין מופע של נסיכה או של פיה. במידה ומדובר הודות יום הולדת לגיל 3 לבנים ניתן להזמין ייצוג של מקרקעים, הם יתענגו על זה. העדפה עשויה להתבצע מתוך מה שהילדים שלכם מעוניינים וכן מה מסגרת התקציב שלכם. מחיר של פעילות הינו בערך 800 ₪, והינו תלוי את מי הנכם מזמינים.

יום הולדת רעיון מקורי – קריאת סיפור –  

במידה והנכם מעוניינים בחגיגה יותר סולידית, תלכו על מספר סיפורים. אפשר לשאול את הילדים שלכם אילו סיפורים הם מעוניינים שיסופרו ביום הולדת שלהם, בין אם מדובר בדירה להשכיר ובין אם מדובר באבא עושה בושות.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת

דילוג לתוכן