חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחפשים שירים ליום הולדת?

שירי יום הולדת למבוגרים ולילדים

שום חגיגת יום הולדת אינה שלמה בלי שירי יום הולדת שכולנו אוהבים ומכירים.
שיר ליום הולדת הוא דרך מקסימה לגבש את הילדים במסיבה ולהנעים את זמן כולם.

אין חגיגה בלי מוזיקה טובה!

להתאים את הפלייליסט לאירוע

ישנם שירי יומולדת המתאימים לפעוטות, ישנם שירי יום הולדת המתאימים לילדים הבוגרים יותר, וישנם אפילו כאלו המתאימים למבוגרים. כך או כך, כאשר כל החוגגים במסיבה שרים יחדיו שירים ליום הולדת השמחה הופכת לכפולה ומכופלת.

רשימת טיפים טובה שתעזור לכם בבחירת שירי יומולדת ובארגון המסיבה

תבחרו מראש שירי יום הולדת שמחים, שירו אותם יחדיו במסיבה כמו קריוקי וההנאה תהיה רבה

  • לילדים שיכולים כבר לקרוא בעצמם, כדאי להכין שירונים מנוקדים מודפסים ולחלקם יחד עם שקית הממתקים של המסיבה. כולם יוכלו לשיר את המילים ובאותה העת גם יתרגלו את יכולות הקריאה שלהם.

  • יש ילדים שאוהבים לשיר וישנם כאלו שמעדיפים רק לזמזם בלב, לא כדאי להכריח את כל הילדים במסיבה לשיר שירי יומולדת אולם בהחלט כדאי לעודדם לעשות כך. כאשר הילדים שרים בצוותא, גם הביישנים שבהם ירגישו כחלק בלתי נפרד מהמסיבה ולכן ערכה של שירת שירים של יומולדת במסיבה היא רבה עד מאד.

  • שירי יומולדת הם דרך נפלאה להפעיל את הילדים במסיבה. חלקו את הילדים לקבוצות של בנים ובנות, או לקבוצות אחרות וחלקו בניהם את תפקידי השירה.
    הקטנטנים יאהבו במיוחד שירים של יום הולדת הכוללים ריקודים פשוטים, ההורים הנוכחים במסיבה יוכלו להיות לעזר ואף לרקוד ולשיר יחד עם הילדים.

  • בשביל לשיר שירים ליום הולדת לא צריך יותר מאשר מצב רוח טוב, אולי ישנם מפעילים היכולים ללוות את השירים בנגינה על כלי נגינה שונים. עיינו ברשימת המפעילים שלנו אם אתם מעוניין בהפעלת הילדים במסיבת יום ההולדת. שיר ליומולדת המלווה בנגינה יכול לעניין את הילדים יותר מאשר שירה בלבד, ערכה של המוזיקה רב.

שירים מומלצים ליום הולדת בהתאמה אישית

השירים ברשימה שלפניכם הם שירים לימי הולדת אותם קיבצנו ממקורות שונים, כולם ידועים ואהובים על ילדים ומבוגרים בגילאים שונים

שירי יום הולדת - המנון יום הולדת לפתוח את האירוע

פלייליסטים שווים ליום הולדת לגדולים - ללחוץ PLAY וכל השירים יהיו ברצף אחד אחרי השני

מחרוזות ופלייליסטים שווים ליום הולדת לקטנים - ללחוץ PLAY וכל השירים יהיו ברצף אחד אחרי השני

טיפים ורעיונות לתכנון והפקת ימי הולדת

שאלות נפוצות בנוגע לשירי ימי הולדת

  • Stevie Wonder – Happy Birthday
  • להקת עדן – יום הולדת
  • אורנה דץ – איפה העוגה
  • נאנסי עג'רם – סנא חלווה יא ג'מיל
  • עוזי חיטמן – יום הולדת חגיגה נחמדת

בוחרים שירים לפי הגיל. אם זה יום הולדת לגילאים קטנים תשמיעו להם שירים שמשמיעים להם בגן או בערוצי הטלוויזיה כמו הופ או שירים שהם אוהבים מהופעות כמו של יובל המבולבל או מיכל הקטנה. אם זה שירים לבני נוער תשמיעו להם שירים של אומנים צעירים שעכשיו במיינסטרים כמו נועה קירל, סטטיק ובן אל, סטפן וכו'. אם מדובר ביום הולדת למבוגרים אפשר להשמיע שירים ישנים נוסטלגיים או שירים חדשים למשל פלייליסט גלגל"צ או מחזורת שירים ישראלים וכו'

ממש לא! היום יש אתר הנקרא Youtube.com אשר מציג עשרות שירים וסרטונים והדבר שהכי מתאים למסיבות יום הולדת ארוכות הוא מחרוזות. תחפשו מחרוזות שתוכלו ללחוץ על פליי והם יעבדו שעה-שעתיים-שלוש ללא הפסקה, לאחר מכן תוכלו להחליף מחרוזת או להשמיע בלופ.

השיר הומצא לראשונה בשנת 1893 על ידי 2 אחיות אמריקאיות בשם פטי ומילדרד ג'יי היל. פטי הייתה גננת ומילדרד הייתה מוזיקאית.
בשנת 1912 הסופרים פרסטון וורמן יצרו ספר "יום הולדת שמח לך" עם מילות השיר ולאחר 23 שנה זכויות היוצרים על השיר היו שלהם באופן רשמי.
לאחר 53 שנה בשנת 1988 חברת וורנר / שאפל מיוזיק קנתה את זכויות השיר בסכום עתק של 25 מיליון דולר!

שיר במתנה ליום הולדת הינו שיר המוקלט באולפן הקלטות וניתן בהפתעה לחוגג/ת היום הולדת. רוב המתנות הללו מאופינות במילים מקוריות על החוגג/ת. משנים את הטקסט של השיר והופכים אותו לשיר ייחודי ומקורי בצורה הומוריסטית ומיוחדת. שיר במתנה מתאים ליום הולדת אך גם לחגיגות שונות.

שיר מקפיץ, שיר משמח, שיר שהמקצב שלו קליל ולא מסובך, שיר קצבי שמרים את האווירה ונותן אנרגיה טובה. שיר שגורם לך לחייך או להיזכר בתקופה טובה, שיר שמסמל חברות ואהבה.