חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אין אין אין חגיגה - בלי בלי בלי בלי עוגה

עוגת יום הולדת

אמממ…. מי מאיתנו לא מפנטז על עוגת יומולדת טעימה עם קצפת, דובדבנים ונרות צבעוניים?

אין יום הולדת בלי עוגה

עוגת יומולדת טעימה ומפנקת

כמאמר השיר המוכר, אין חגיגה בלי עוגה ולכן על מנת להמתיק מסיבות יום הולדת ולהפכן לחגיגה אמיתית חייבים עוגות יומולדת שתשמח את כולם.

ישנם סוגים רבים של עוגות יום הולדת, לכל אחד יש עוגה האהובה עליו במיוחד. ישנם כאלו שאוהבים עוגות מקושטות וצבעוניות, ישנם כאלו שאוהבים עוגות קצפת מתוקות וישנם אלו המעדיפים עוגות שוקולד, אך קשה יהיה למצוא ילד שלא יאהב עוגת יום הולדת המוקדשת רק לו.

כל אחד רוצה חתיכה מהעוגה

עוגת יום הולדת לילדים וילדות?

שתפו את הילד/ה בבחירת עוגה ליום הולדת. ילדים מעדיפים בדרך כלל עוגות פשוטות כמו עוגות שוקולד, אולם לפעמים פיתויים כמו דובדבנים, קצפת וסוכריות צבעוניות יכולים למשוך את תשומת ליבם הרבה יותר. תנו לילד את העונג לבחור את העוגה וכך הוא גם ירגיש אחראי ובוגר יותר. ילדות לרוב ירצו עוגה עם קישוט של נסיכות או פיות או דמות מתוך סרט או סדרה שהן אוהבות.
הילדים הגדולים יותר ישמחו גם להיות אלו שחותכים את העוגה עם הסכין (בהשגחת ההורים, כמובן) ואלו שמחלקים לשאר הנוכחים במסיבה חתיכת עוגה. (לא לשכוח מפיות)

אם המסיבה נערכת בבית כדאי לחלק את העוגות בסוף המסיבה, כשהילדים בדרך החוצה, במיוחד אם מדובר בעוגות עם קרם או קצפת. ילדים ידועים ביכולתם להשאיר אחריהם עקבות של מה שאכלו, גם אם מדובר בעוגות הטעימות ביותר. עוגות ליומולדת מלכלכות בדיוק כמו עוגות אחרות.

טיפים ורעיונות לתכנון והפקת ימי הולדת

דילוג לתוכן