חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ליהנות ממתקנים מתנפחים איכותיים

מתקנים מתנפחים ליום הולדת

בשנים האחרונות יצאו לשוק מתקני שעשועים שונים לחלוטין ממה שהכרנו עד היום מגן המשחקים הסטנדרטי שכלל בתוכו נדנדות, מגלשות וכדומה. המתקנים שאותם הכרנו עד היום לא יכלו להיות משונעים ממקום למקום.

כל מה שצריך לדעת על השכרת מתנפחים ימי הולדת וכמובן איך מביאים מתקן מתנפח לאירוע.

קופצים, נהנים ו- משתוללים

הבטיחות לפני הכל!

מתקנים מתנפחים עשויים מפוליאסטר צבעוני חזק ודי אמיד מפני תקרים (פנצ'רים). יתרון משמעותי שיש למתקנים מתנפחים הוא הבטיחות. בשעה שילדים משתעשעים להם בגן שעשועים רגיל הפציעות שעלולות להיגרם להם כתוצאה מהמשחק הן רבות כמו: נפילות, חבלות עור, שברים וכדומה.

במתקנים מסוג המתקנים המתנפחים הבטיחות היא ללא ספק מקסימאלית כשהמתקן עצמו מלא באוויר ומשמש למעשה כמו נפילה על מזרון רך כך שפציעה של המשתמש במתקנים מתנפחים נחשבת כנדירה ביותר.

איך מביאים מתנפחים לאירוע?

מה צריך לדעת על שינוע

יתרונם של מתקנים שהינם מתנפחים הוא שניתן להעביר אותם ממקום למקום ולהרכיבם בתוך זמן קצר על ידי שימוש במדחסים ניידים אשר מזרימים אוויר אל המתקנים ובעצם מעמידים אותם לפי צורתם המבוקשת והמתוכננת מראש.

השכרת מתנפחים אלו אינה מסובכת, מכיוון שהמתנפחים יכולים להיות מועברים מספר פעמים ביום תוך זמן קצר כמובן בהתאם למספר המתקנים עצמם, כמו לדוגמא: מתקן גדול שמיועד למספר רב של משתמשים הרכבתו תיארך זמן רב יותר לעומת מתקן שמשמש לגלישה והרכבתו הינה מספר דקות.

מגוון מפעילים לימי הולדת

מתנפחים איכותיים להשכרה ישירות לאירוע שלך

יום הולדת לילדים? מתנפחים בכל מיני סוגים יספקו תעסוקה ואנדרנלין

השכרת מתנפחים לאירועים

כמו בכל דבר שיש בו גורם סיכון גם במתקנים אלו ישנו צורך ברישיון וביטוח ולכן חובה לבדוק האם המקום אשר מציע השכרת מתנפחים הוא בעל רישיון וביטוח. מתנפחים להשכרה יכולים לשמש כמרכזי בילוי בכל מיני פעילויות כמו למשל: ימי הולדת, בר מצווה, בת מצווה, קייטנות וכדומה.

כשמחליטים על השכרת מתנפחים יש לערוך סקר שוק. מדוע? ובכן, מתנפחים להשכרה נחשבים כיום למוצר פופולארי ולכן רצוי לבדוק במספר מקומות את מחירם, אלו מתקנים יש ברשות החברה וכן לברר את גודל המתקנים בהתאם לשטח בו אתם מתכוונים להעמידם.

השכרת מתנפחים לימי הולדת תלויה במספר המשתתפים כשבדרך כלל הוא קטן יחסית. רצוי לבקש מחברות המציעות השכרת מתנפחים לימי הולדת עצה מקצועית בהתאם לניסיונן לגבי מיקום, כמות משוערת של אנשים ואיזה מתקן הכי מומלץ במסיבות כאלו. השכרת מתנפחים לימי הולדת נחשבת כדובדבן שבקצפת לילדים ולכן יש לבחור את המתקנים הטובים ביותר על-פי גילאי הילדים החוגגים.