חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיונות מקוריים ליומולדת

יום הולדת הוא יום מיוחד ועל מנת לעשותו כזה צריך רעיון מקורי ליום הולדת

כל מסיבת יום הולדת יכולה להיחגג בצורה פשוטה ואינטימית או בצורה ססגונית ושמחה, איש איש והעדפותיו הוא.

אנו מניחים שאתם מכירים את החוגג ויודעים איזה סוג של מתנה מקורית הוא ישמח לקבל, אבל בשביל הפתעות ליום הולדת צריך קצת יותר מהיכרות אישית, כאן צריך רעיונות ליום הולדת. לכן, הכנו לכם רשימה של מתנות מקוריות , רעיונות מקוריים וטיפים לארגון חגיגת יומולדת מוצלחת.

טיפים והמלצות

רעיונות לימי הולדת או כל חגיגה אחרת

התחלת החגיגה

יום הולדת צריך להיות יום מיוחד, ומשום כך הוא גם צריך להתחיל בצורה מיוחדת. התחילו את היום בארוחת בוקר מלכותית שכוללת את הדברים שילדים הכי אוהבים: פנקייקים עם סירופ ושוקו עם קצפת.

מה לעשות?

כדאי לחשוב על רעיון למתנה, רעיון מקורי ליומולדת ושאר התכנונים עוד לפני יום המסיבה. את יום המסיבה כדאי להקדיש כולו לחוגג ולדברים שהוא רוצה לעשות. אם המסיבה נערכת ביום שבת אפשר לבלות את כל היום יחדיו, לטייל או ללכת לאכול ארוחה טעימה במקום אהוב.

כולם אוהבים הפתעות

כולם אוהבים הפתעות ליומולדת כך שגם אם הילד החוגג שותף מלא לתכנונים ולהכנות, כדאי להשאיר הפתעה קטנה בצד כמו למשל מאכל אהוב מיוחד שהוכן עבורו, אורח מיוחד שהזמנתם או מקום ליומולדת שיפתיע אותו.

רעיון מקורי זה שם המשחק

ישנם עוד הרבה רעיונות מקוריים ליום הולדת שתוכלו לחשוב עליהם.
אם אתם בראש של מסיבות יום הולדת מקוריות ומתחילים את תכנון המסיבה זמן רב מראש, נסו לגלות בעורמה מה ירצה החוגג ליום הולדתו. ספרו לו שאתם רוצים לארגן מסיבה לחבר מסוים ששניכם מכירים ובקשו ממנו להציע רעיונות מקוריים ליומולדת, סביר להניח שהרעיונות אותם יציע הן הדברים אותם הוא ירצה בעצמו ליום הולדתו, הוא בוודאי ישמח לקבלם בסופו של דבר וזוהי הפתעה ליום הולדת שהוא לא ישכח לעולם.

תקציב

במקום להוציא סכום נכבד על מסיבת יום הולדת מושקעת לכל הגן או הכיתה, אפשר להציע לבעל או לבעלת השמחה לחגוג בצורה אינטימית וחגיגית לא פחות. לפעמים יום כיף "אחד על אחד" עם אבא או אמא (ואפילו עם שניהם), יגרום לאושר ושמחה מרובים יותר מאשר מסיבת יום הולדת רעשנית. ביום כיף כזה אפשר לבלות במקום בילוי אהוב על הילד ולאכול ארוחת צהרים במסעדה האהובה עליו.

לעשות מה שאחרים עשו

הטיפ הכי טוב שאנו יכולים לתת לכם זה להתייעץ ולשאול אחרים מה הם עשו וכיצד החוגג/ת הגיבו. אם תקבלו המלצות על נותני שירות או מתנות מקוריות כאלו ואחרות שאתם חושבים שגם האדם אותו אתם מפתיעים יאהב אז תלכו על זה בעניים עצומות!

דילוג לתוכן