חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיונות ליום הולדת 20

חגיגת יום הולדת 20

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת 20? ככה חוגגים!

יום הולדת עשרים הוא מועד חגיגי ומיוחד בחייו של כל אדם. זה בדיוק הגיל שבו מתחילים להבין יותר את העולם ונכנסים לשלב חדש של בגרות בחיים. בישראל מרבית בני ה-20 משרתים בצבא, ואורח החיים שלהם מושפע מכך מאוד. בני 20 שנמצאים בצבא צריכים לתכנן מסיבת יום הולדת 20 בעיקר בסוף השבוע, כדי שתתאים לאורח החיים הצבאי. אנשים שאינם נמצאים בצבא בגיל הזה יכולים ליהנות ממגוון מעט רחב יותר של פעילויות לכבוד יום ההולדת. 

בכל מקרה, אנשים שמתקרבים לגיל הזה רוצים לחגוג את יום ההולדת באופן מקורי, מרגש וכזה שייזכר לאורך זמן. לשם כך תמיד נהוג לחפש רעיונות מקוריים ליום הולדת 20. אם אתם בשלב שבו אתם מתקרבים לחגיגה המיוחדת הזו, אספנו עבורכם כמה רעיונות קלים יחסית לביצוע שיהפכו כל חגיגת יום הולדת 20 לאירוע מיוחד. חלק מהרעיונות האלה יכולים לשמש גם בתור מתנה ליום הולדת 20, ולא בהכרח חתן או כלת השמחה צריכים לתכנן את האירוע בעצמם. 

כאשר מחפשים איך לחגוג יום הולדת 20 לבן זוג, למשל, ניתן להפתיע אותו בכמה דרכים מקוריות וכך לסייע לו לזכור לעד את האירוע המיוחד הזה.

פעילות של ספורט אתגרי

הרעיון הראשון שאספנו עבורכם הוא לעשות ביחד עם בעל השמחה פעילות של ספורט אתגרי לכבוד יום ההולדת. יש הרבה סוגים של פעילויות שיכולים להתאים לאירוע שכזה. ניתן, למשל, לבצע ביחד קפיצת בנג'י או צניחה חופשית. זו פעילות שמתאימה גם לזוגות שרוצים לחגוג ביחד יום הולדת 20 לחבר או לחברה, וגם פעילות שניתן ליזום כקבוצה. קבוצת חברים יכולה, למשל, להסיע את בעל השמחה למקום שבו מבצעים פעילות כזו מבלי לומר לו מראש – ולהפתיע אותו עם הצניחה החופשית או קפיצת הבנג'י. מדובר בפעילות שיש בה הרבה אדרנלין וכיף, והיא תמיד נראית טוב מאוד בתמונות. 

אפשרות נוספת לפעילות ספורטיבית שניתן לעשות ביחד לכבוד יום הולדת 20 היא צלילה. אם אתם יודעים לצלול וכבר עברתם קורס צלילה בעבר, זה מתאים מאוד. אך גם אם אף אחד מהחברים שחוגגים לא עשה קורס צלילה, ניתן למצוא מקומות ברחבי הארץ (ובייחוד באילת) שיוכלו לארגן לכם צלילה חד פעמית עם הדרכה צמודה.

נסיעה משותפת לחופשה בארץ

רעיון נוסף שיכול להתאים מאוד לכל מי שרוצה לחגוג מסיבת יום הולדת 20 באופן מקורי הוא נסיעה של זוג או של קבוצת חברים לחופשה משותפת בארץ. במידה ומדובר בחברים שמשרתים בצבא, זה יכול להתאים גם כפעילות שעושים אותה במהלך סוף השבוע. 

יש הרבה מקומות יפים בארץ שניתן לטייל בהם ומקומות אירוח שמתאימים למאוד לחגיגת יום הולדת עשרים. במהלך הנסיעה ניתן לטייל במסלולים יפים בצפון או בדרום, למצוא אטרקציות מתאימות (כמו טיול ג'יפים אתגרי למשל) וגם לאכול במסעדה משובחת לכבוד יום ההולדת. 

זוגות שנוסעים ביחד לחגיגה פרטית יותר יכולים להתארח בצימר רומנטי בגליל וליהנות מלילה מפנק בשילוב אטרקציות שמתאימות יותר לזוג. כך ניתן, לדוגמה, לבקר באחד מיקבי היין הקסומים בגליל ובגולן וליהנות מטעימות של התוצר המקומי.

מסיבה בוילה פרטית

רעיון מקורי נוסף שיכול להתאים לחגיגה הוא שכירה של וילה פרטית עם בריכה וקיום של מסיבה בה. כמות האורחים במסיבה יכולה להיות גדולה או קטנה, הכל בהתאם לגודל האירוע שרוצים לקיים ולהנחיות הבריאותיות העדכניות באותו הזמן. גם קבוצה של עד 10 חברים יכולה ליהנות ממסיבה של יום בוילה עם בריכה. ניתן לשדרג את המסיבה בעזרת די ג'יי מקצועי או שף פרטי שיבוא ויבשל לחוגגים במקום עצמו. אוהבי הבשר יכולים באירוע כזה ליהנות מחגיגה מקצועית של בשרים, אך גם אם חתן או כלת השמחה הם צמחוניים או טבעוניים – ניתן להזמין אוכל מיוחד שיתאים לאירוע וישמח את המבלים. 

רצוי גם לעשות בוילה שתשכרו גם פעילות כמו קריוקי, קהוט או אפילו להביא מפעיל שיעשה לכם סדנא חווייתית כמו סדנת קוקטיילים ליום הולדת שבה תלמדו איך להכין קוקטיילים שווים וגם תשתכרו קלות…אווירה מדהימה לחגיגת גיל 20.

אם שכירה של וילה פרטית נשמעת לכם דבר יקר במיוחד, מדובר בהוצאה שיכולה להתאים לקבוצה שבה כולם משתתפים בהוצאה. מסיבה פרטית שכזו היא הזדמנות לכמה תמונות בלתי נשכחות שוודאי יעוררו קנאה ברשתות החברתיות, שלא לדבר על התענוג שיש בשחייה בבריכה הפרטית בזמן שבחוץ חם ומהביל. 

נו, אז איך חוגגים גיל 20?

אם אתם גם מתלבטים איך לחגוג יום הולדת 20 לחברה או לחבר, יש לא מעט רעיונות מקוריים שתוכלו לארגן עבורם. החל מנופש מפנק בסוף שבוע ועד פעילות ספורטיבית משותפת או חגיגה במסיבה פרטית בוילה – יש המון רעיונות שיכולים להתאים ושישמחו את כל מי שחוגג יום הולדת 20 בעת הזו באופן המלא ביותר. לכם רק נשאר להפעיל מעט את הדמיון, להיעזר ברעיונות שהועלו פה ולהתחיל בחגיגה. 

סגנונות ימי הולדת נוספים

הכירו את נותני השירות המומלצים

שווה להצטרף לניוזלטר שלנו

טיפים והמלצות, הנחות, הפתעות מיוחדות ומלא רעיונות מקוריים ליום הולדת

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת

דילוג לתוכן