חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כולן אוהבות מתנות!

רעיונות מקוריים למתנות יום הולדת לנשים

מה לקנות לאישה ליום ההולדת? זו שאלה שהרבה גברים בארץ ובעולם שואלים את עצמם בחיפוש בלתי נגמר אחר מתנה לבת זוג או האישה ביום ההולדת או בכל יום חשוב אחר.
כדי לא להסתבך עם רעיונות עבור מתנה מקורית לאישה, קיבצנו עבורכם סוגי שונים של מתנות לאישה, החל מתנות חומריות לאישה, מקומות בילוי כמתנה ליום ההולדת ורעיונות למתנה יצירתית ומקורית לאישה.

מה נשים רוצות?

מתנה לאישה? נשים רבות רוצות מתנות אופנה וטיפוח!

נשמע קצת שטחי? לא בהכרח, נשים וגברים מחולקים למספר עצום של בחירות וגווני אישיות ולא כל הנשים (או הגברים) אוהבים את אותו הדבר.

"נשים אוהבות קניות, אופנה וטיפוח"
זה אולי סטריאוטיפ מגדרי אבל לא פעם גם נכון – נשים רבות בישראל ובעולם עסוקות בעבודה ומשפחה ולא משאירות לעצמן הרבה זמן לקניות כמו שחושבים, נשים שקונות הרבה מוצרים עבור עצמן במהלך השנה לא יתנגדו לקבל את האפשרות לקנות מוצר יוקרתי אחד עבור פעם בשנה.

גיפט קארד? לתת את הכרטיס אשראי ליום ההולדת של האישה? זה כבר נראה זול מדי ולא ממש אחראי, אם אתם רוצים להעניק מתנה לאישה מתחום האופנה והטיפוח, תצטרכו להחליט בין 2 אפשרויות: לחפש בעצמכם מתנה לאישה או ללכת עם האישה ליום שופינג ליום הולדת.

חומרי זו לא בושה!

איך לחפש מתנה לאישה עבור יום ההולדת?

שאלה מורכבת הנפוצה בקרב גברים אמיצים המבקשים לקחת את הסיכון שהאישה תחליף את המתנה, במקרה שכזה אתם חייבים להכיר טוב את בת הזוג או האישה שלכם, להבין מה היא אוהבת או להבין את הסטייל שלה (במקרה שבחרתם באופנה).

אם אתם מחפשים מתנה לאישה בתחום האופנה, הסטייל והטיפוח בצעו בדיקה מקיפה ורשמו לעצמכם בצד מספר אפשרויות: תכשיטי זהב/כסף/גולדפילד (ניתן לקנות ישירות דרך יבואן תכשיטים), מוצרי טיפוח שיער ופנים (לדוגמה: מברשות שיער חשמליות, קרמים לפנים), פרטי אופנה בהתאם לסגנון של האישה, מוצרי חשמל (לדוגמה: אוזניות בלוטוס חסינות למים), תיק אישי בהתאם לסגנון של האישה, נעלי בית יוקרתיות או נעליים ליציאה ואפשרויות רבות נוספות.

המלצה חמה למאתגרים את עצמם במשימה המורכבת הזו, קניית מתנה חומרית לאישה מחייבת פתק החלפה, הסיכוי שלא תקלעו בול לטעם של האישה הוא גבוה במיוחד.
אפשרות נוספת היא לצאת עם האישה ליום שופניג, להבהיר לאישה את מגבלת התקציב ובהתאם ליכולות הכלכליות שלכם ולתת לה להתפנק על מה שהיא רוצה, הבחירה הזו מורידה מכם את הלחץ, מאפשרת לאישה חופשיות בחירה והימנעות ממצב לא נעים ומקיימת גוון מסוים של חוויה זוגית.

רואים שהשקעת וחשבת!

מתנה יצירתית ומקורית לאישה

מתנה לאישה לא חייבת להיות מתנה חומרית, כדי להראות שחשבתם על בת הזוג או האישה שלכם תוכלו פשוט להפעיל את הראש ולנסות לחשוב יצירתי, מתנה מקורית לאישה ליום ההולדת יכולה להגיע מהלב באמצעות מתנה שאתם הכנתם בעצמכם (מתאים בעיקר לאנשים אומנותיים) או מתנה מקורית שקניתם.

אפשרויות למתנות יצירתיות שתוכלו לרכוש הן רבות: אלבום תמונות מושקע שלכם ושל האישה (נשים רבות מעניקות את המתנה הזו לגברים, אין פסול בלהעניק את המתנה הזו לנשים), ארוחת מיוחדת שאתם בישלתם ובסופה תוענק לאישה מתנה שקינתם, סרטון ערוך של כל המשפחה והחברים מאחלים יום הולדת שמח (מתאים ליום הולדת עגול: 30-40-50 וכו') וכל מתנה מקורית שתתאים לאופי של האישה או הבת זוג שלכם.

אפשרות מוסיקלית מיוחדת כמתנת יום הולדת עבור האישה היא הזמנת שיר שנכתב במיוחד עבור האישה שלכם או יום ההולדת שלה, באמצעות כותבים מומחים לשירה תוכלו לרכוש שירותי כתיבת שיר על בסיס לחן קיים, לשדרג לזמר/ת מקצועית שישירו את השיר שנכתב עבור האישה ואפילו תוכלו להקליט לאישה שיר, לרכוש עבורה יום הקלטת שיר ליום ההולדת או לשיר ביחד באולפן הקלטות מקצועי.
ככה תוכלו להרוויח את כל "הקלפים": מתנה מושקעת, מתנה יצירתית ומקורית לאישה, רומנטיקה ומתנה מרגשת עבור האישה והכל באמצעות המוזיקה.

פרחים ומסעדה? ספא ומנוחה?

מסעדה היא מתנה טובה ליום ההולדת של האישה?

חוויה היא מתנה טובה עבור יום ההולדת של האישה, באם מדובר בטיול מיוחד, יום פינוק בספא עבורכם או עבור האישה יחד עם חברה/אחד הילדים וכל יציאה מיוחדת שאינה שגרתית.

יציאה למסעדה ביום ההולדת של האישה יכולה להיחשב כ"מתנה לאישה" בקטגורית חוויה רק אם לא מדובר על רמת מסעדה שגרתית אליה אתם יוצאים באופן שגרתי.
בהתאם ליכולת הכלכלית שלכם, אם אתם רגילים לצאת עם האישה למסעדה ברמה מסוימת ומעוניינים לצאת למסעדה גם ביום ההולדת כמתנה לאישה, חפשו מסעדה המוגדרת רמה אחת יותר מהרגיל.

רעיונות מקוריים לנותני שירות ומתנות

דילוג לתוכן