חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוצים אירוע צבעוני ומיוחד?

עיצוב בלונים לבר / בת מצווה

לכאורה היינו יכולים לחשוב שבגיל בר מצווה או בת מצווה, ילדים וילדות כבר לא מתלהבים מבלונים, אך לא כך הדבר ויעידו אירועי בני מצווה שונים בהם הקישוטים העיקריים הם בלונים. הן ההורים והן חתני בר מצווה וכלות בנות מצווה, מעוניינים להפוך את המקום בו נערך האירוע למעוצב באופן מיוחד באמצעות בלנים מסוגים ובצבעים שונים. אנחנו כאן בשביל לעזור להם.

דרכים להיעזר בבלונים לצורך עיצוב

עיצוב בלונים ייחודיים לבר מצווה / בת מצווה

כשאנחנו מדברים על בלונים לבר מצווה או עיצוב בלונים לבת מצווה, אנחנו יכולים למצוא מגוון צורות שימוש ייחודיות, בתור עיצוב כולל והן בתור קישוטים שניתנים לאורחים בזמן האירוע או כאלה שמחכים להם עם כניסתם למקום (מועדון / אולם / גינה וכו'). מן הסתם הבלונים יכולים להיות מסוגים ובצורות מגוונות ושונות.

 סידור בלונים לבר מצווה או עיצוב בלונים לבת מצווה כמו קיר צילום בלונים, שביל כניסה עם בלונים, בלונים שקופים, בלוני לד, בלוני אורות, עיצוב שולחן עם בלונים ועוד.

טיפים לגבי עיצוב בלונים באירוע שלכם

3 דרכים עיקריות בהן אתם יכולים לעצב את המקום בעזרת בלונים

  1. יצירת שער בלונים דרכו יעבור חתן הבר מצווה או כלת בת המצווה עם ההורים בדרך להקראת הברכה או הדרשה או אפילו כניסה עם שיר.
  2. יצירת לוח גדול עליו המספר 13 מורכב מבלונים או 12 אם זו בת מצוה.
  3. לעטוף את כל המקום בבלונים מקיר לקיר ובכך להסתיר את העיצוב הרגיל של המקום.

לתת צבע ואנרגיות מיוחדות למקום החגיגה

הבלונים בתור קישוט לאורחים

אנחנו יכולים לראות בלא מעט אירועי בר מצווה ובת מצווה (וכן באירועים אחרים) את מפיקי האירוע נותנים לאורחים בלונים על רחבת הריקודים. בלונים בצורת כובעים, משקפיים, לבבות ועוד. הבלונים מגיעים בצבעים שונים ומוסיפים צבעוניות וחגיגיות לאירוע.

לא פעם נוהגים ההורים להזמין אמן בלונים לבר מצווה ואם זו הפקת בת מצווה לעיתים ההורים רוצים אמנית שתהיה עם הילדות. אותו אמן מבצע עיצובים שונים בעזרת הבלונים ומחלק אותם לאורחים השונים. היתרון של אמן בלונים הוא שזה גם כולל הפעלות שונות וגם ניתן לעשות צורות של בלונים אשר מתאימות לאורחים.

עוד רעיון לעיצוב האירוע עם בלונים

עיצוב שולחנות עם בלונים

עוד דוגמא מה אפשר לעשות עם בלונים באירוע כמו בר מצווה, זה עיצובי שולחן. כידוע בכל אירוע, מרכז השולחן הוא מקום שנהוג לעצב, עם זה בפרחים ועם זה בבלונים או באביזרים שונים. אם ברצוננו לשלב בלונים בבר מצווה, אנחנו יכולים להציב אותם בצורות שונות במרכז השולחן.

לשם כך עלינו לחשוב על עיצוב שאינו תופס את כל השולחן ולא יפריע לסועדים בזמן האוכל. כמו כן רצוי שצבע הבלונים לא יהיה אחיד אלא ישתנה וישתלב עם העיצוב הכולל של המקום, כך נוכל ליהנות מאלמנט עיצובי נוסף.

נקודה אחרונה, אם אתם עורכים את האירוע במקום פתוח, אזי שאחרי הברכה של חתן הבר מצווה או בסיום האירוע, ניתן להפריח את הבלונים, גם כסמל לילד שגדל והפך לנער וגם כמחזה יפה ומרשים בשמיים.

לסיום, אם אתם מעוניינים להשתמש בבלונים לבר מצווה, אנחנו ממליצים לכם לתכנן זאת מבעוד מועד עם צוות המקום. הם יוכלו לעזור לכם להתאים את צבע הבלונים והסוג שלהם למקום ולאופי האירוע שאתם רוצים לארגן. מוטב לעשות זאת כמה שבועות מראש בשביל שיהיה לכם זמן לשנות את דעתכם, במידה ותרצו ללכת על כיון אחר.

טיפים בנושא ימי הולדת