חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתנפחים, מתקנים, אביזרים ליום הולדת!

השכרת ציוד ליום הולדת

השכרת ציוד לימי הולדת יכולה לעזור בארגון מסיבת יומולדת בין אם אתם עושים יום הולדת בבית, בגינה, בפארק, באולם ספורט, אולם אירועים או מועדון. ציוד לימי הולדת יגיע עד למקום האירוע שלכם ויספק הנאה ועיסוק למגוון האורחים שלכם.

לתת לילדים פעילות מגניבה, יצירתית ומיוחדת

להשכיר אביזרים ליומולדת

גם אם מסיבת יום ההולדת נערכת בחוץ – בפארק ציבורי, בגן או על חוף הים וגם אם היא נערכת בתוך הבית, ישנם כמה אביזרים לימי הולדת שמומלץ לשכור מראש. אביזרים אלו יכולים להעשיר כל יום הולדת ולהוסיף עוד אטרקציות משעשעות עבור החוגגים.

רשימת ציוד ליום הולדת?

כדאי להזמין מראש!

ציוד יום הולדת כמו מכונות פופקורן, מתקנים מתנפחים וציוד ג'ימבורי אחר כדאי להזמין כחודש-חודשיים לפני מועד האירוע. אביזרי יום הולדת קטנים יותר כמו למשל קישוטי יום הולדת, כלים חד פעמיים, בלונים, נרות, זיקוקים, שקיות הפתעה וכדומה כדאי לרכוש כשבוע לפני יום ההולדת.

התאימו את הציוד אותו אתם שוכרים לאופי המסיבה ולגיל הילדים.

התאמה של הפעילות לאירוע

אם המסיבה נערכת מחוץ לבית, בשטח פתוח, כדאי לחשוב על השכרת מתקנים מתנפחים או גימבורי. מסיבה הנערכת בבית או במקום סגור ומקורה אחר תצריך השכרת ציוד כמו מכונת פופקורן, מכונת שערות סבתא, שולחנות משחק שונים, וכדומה. במידה ויש לכם חצר בבית לפני יום ההולדת כדאי לבדוק את האפשרות לשדרג את החצר עם מתקני חצר לילדים.

האם הציוד מגיע עם מפעיל צמוד?

הפעלה ליום הולדת

שאלו את מפעיל יום ההולדת שהזמנתם האם הוא זקוק לציוד יום הולדת מיוחד. מפעילים כמו קוסמים, ליצנים, תקליטנים ואחרים יזדקקו לעיתים למתנות ופרסים קטנים כדי לחלק לקהל, ולא תמיד הם מביאים איתם דברים אלו.

איזה ציוד נוסף או דברים נוספים צריך להקמת אירוע יום הולדת?

תפאורה וקישוטים

קישוטים ליום הולדת הם גם ציוד יום הולדת שכדאי לארגן מראש. ישנן חנויות רבות המתמחות במכירת כלים חד פעמיים, נרות צבעוניים, זיקוקין, קישוטים ליומולדת וציוד נוסף שכדאי לבקר בהן לפני שמתחילים לארגן את המסיבה.

טיפים, המלצות ורעיונות לימי הולדת

דילוג לתוכן