חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הוא רוצה להיות שף? היא רוצה להיות מאסטרית?

יום הולדת על טהרת האוכל

כעיקרון, הרעיון של סדנאות בישול לילדים מוצא חן בעיני הורים רבים, שכן זו הזדמנות נהדרת לקרב את הילדים לחוויה מרגשת של יצירה, ללמד אותם בדרך דבר או שניים על סדר וארגון, על תזמון, על אחריות ועל עבודה, ולאפשר להם לקבל סיפוק ממשי מתוצריו של התהליך. ואם כל זה נעשה באווירה של סדנאות בישול לילדים, בכיף וחברותא, מן בילוי לימודי, יוצא שזו דרך נפלאה להעביר בוקר חופשי.וכמובן דרך נהדרת לחגוג יום הולדת לילדים בסגנון בישול.

 
יום הולדת מאסטר שף

להבין על אוכל, ליצור, לבשל, ולטעום!

סדנת בישול ליום הולדת

סדנאות בישול לילדים ניתן למצוא בחנויות בישול. דרך שוטטות בחנות – ניתן למצוא מגוון רחב של טעמים, ניחוחות וכלי בישול ואפיה, כולם מסודרים בצורה מפתה ואסתטית – בהרבה חנויות יש חדר נפרד, גדול ומאובזר שמיועד לקיום סדנאות בישול לילדים.

סדנאות בישול לילדים מנסות להגיע למכנה המשותף הרחב ביותר של הילדים המשתתפים בה – אוכל של ילדים. שניצלים, קציצות, פלאפל, צ'יפס. מרחבי הבישול של סדנאות בישול לילדים מרשימים. גודלו של החדר, מגוון כלי העבודה – גורמים לילדים לחשוב שהם נמצאים על סט של תכנית בישול בטלוויזיה.

להרגיש שף ליום אחד!

חוויה לכל הגילאים

סדנאות בישול לילדים מתחילות בחלוקת מתכונים ובהסבר קצר על כל מנה. הילדים בדרך כלל נלהבים ומשתפים פעולה עם השאלות של הצוות. לאחר מכן הם נשלחים לשטוף ידיים, ללבוש סינרים ולחבוש כובעי נייר. עד מהרה, עם חלוקת התפקידים ותחילת העבודה, הילדים מרוכזים במשימתם וניכר שהם עושים אותה בכיף גדול.

בדרך כלל סדנאות בישול לילדים מתוכננות כך שהמשתתפים צופים בשף ומכינים את המנות ביחד, אך יש סדנאות שפועלות אחרת – יש תחנות בישול, בכל אחת מהן מוכן תבשיל אחד, וכל ילד יכול לבחור היכן הוא מעוניין לעבוד. סדנאות בישול לילדים מעניקה להורים צפייה מהצד בילדים המרוצים, הפעלתניים, המרוכזים במעשה ידיהם או תרים אחרי הפרויקט הבא, ובעצם לומדים הילדים גם משהו על שיתוף פעולה, עזרה הדדית, והתאמה אחד לקצב של האחר. עבודת צוות.

ללמוד איך לבשל כמו תוכנית בישול בטלוויזיה

מאסטר שף כבר בגיל צעיר

יש סדנאות בישול לילדים מיוחדות לימי הולדת. סדנאות בישול לימי הולדת היא דרך נפלאה לחגוג את יום ההולדת עם החברים והכיתה. היום זה כבר דיי ברור שילדים מאוד אוהבים לבשל וליצור דברים מאוכל. ללוש בצק, לפסל בבצק סוכר, להכין פסטה טעימה עם שמנת ופיטריות ועוד מאכלים רבים.

להרגיש שף ליום אחד!

חוויה לכל הגילאים

ישנם תוכניות רבות ומגוונות של סדנאות בישול לימי הולדת, יש יום הולדת בסגנון קרב סכינים במטבח שמיועד לילדים מגיל 10 ומעלה. יש יום הולדת בסגנון חגיגתא ויש תוכנית שנקראת מבשלים ביום ההולדת. ישנם סדנאות בישול לילדים גם לבת מצווה, תוכנית נהדרת ומקורית שהילדים נהנים בה מאוד. אז כמו שאמרנו: סדנאות בישול לילדים טרנד נפלא ודרך נהדרת ליהנות ולהכיר את המטבח.

מה דעתכם על סדנת בישול?

דילוג לתוכן