חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל אירוע צריך תמונות למזכרת!

תמונות ליום הולדת

תמונות יום הולדת הן דרך נפלאה להעשיר את עיצוב המסיבה שלכם.

צלם מקצועי או צלם ביתי? העיקר שתוכלו לראות אח"כ את התמונות

מזכרת מהאירוע

כולם אוהבים תמונות של ליצנים מצחיקים, בלונים צבעוניים וכל מיני אנימציות ליומולדת.
אם אתם מחפשים תמונות יומולדת עליזות או אנימציות ליום הולדת שתוכלו להדפיס ולהוסיף להזמנות או לתלות על קירות הבית בו נערכת המסיבה, הגעתם למקום הנכון!

טיפים לגבי עיצוב אירוע עם תמונות

יצירתיות

זמן הכנת קישוטים עבור המסיבה יכול להפוך לזמן איכות יחד עם הילדים. נצלו זמן זה ליצירה יחד עם הילד, נפחו יחד בלונים, ציירו תמונה ליומולדת או הכינו שרשראות נייר צבעוניות ותלו אותן במקומות שונים בחדר. אפשר גם לעשות הזמנה לאירוע עם תמונה מגניבה שאתם מצלמים עם כל מיני אביזירים סמליים (כמו זו שבתמונה).

אם עורכים בבית מסיבת יומולדת, כדאי לפנות את האזור בו היא נערכת. אם המסיבה מתקיימת בסלון הבית, מומלץ לכסות את הטלוויזיה בסדין או שמיכה קטנה ולהזיז מהאזור חפצים שעלולים להישבר. בלהט המסיבה השתוללויות הקטנטנים יכולות להסב נזק קל, כך שמוטב להכין את הזירה בהתאם.

אירוע קונספט? תתחילו מהקישוט

קישוטים מוסיפים המון

כדאי להכין קישוטים שיתלו גם על החלון מחוץ לבית או בכניסה לבית, בלובי המדרגות. כך ידעו האורחים בדיוק היכן נערכת המסיבה ויגיעו אליה בקלות. אפשר גם להוסיף תמונה ליום הולדת שהודפסה במיוחד ולתלות אותה בכניסה לדירה. כך ידעו כולם מי חוגג ויברכו אותו.

כמובן שיש לקשט במיוחד את כסא היומולדת עליו ישב הילד החוגג. הדביקו עליו בלונים, תמונות לימי הולדת ודף או כרזה עם שמו וגילו של הילד.

עוד רעיון לעיצוב האירוע עם בלונים

עיצוב שולחנות עם בלונים

בלונים כדאי לקשור בחוט ואז להדביק את החוט אל הקיר. את הבלונים כדאי לתלות כמה שיותר גבוה כדי שלא יפריעו לעבודת הליצן, הקוסם או המפעיל וגם כדי שהילדים לא יוכלו לתלוש אותם בעצמם ולהרוס את קישוט החדר.

טיפים ורעיונות לתכנון והפקת ימי הולדת

דילוג לתוכן