חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייזר טאג לימי הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לייזר טאג הוא משחק הכולל ירי לעבר יריבים עם קרני אינפרא אדום מאקדח שנקרא "אקדח לייזר טאג". ניתן לשחק בו בפנים או בחוץ, ויכול לכלול קבוצות של עד שישה שחקנים או יחידים. המשחק הומצא לראשונה ב-1979 על ידי ג'יימס ג'ורג' מיטשל ג'וניור, שלימים ייסד את ה-National Laser Tag Association (NLTA) ב-1985.

ימי הולדת הם תמיד זמן כיף לילדים. הם זוכים לבלות עם החברים והמשפחה שלהם בזמן שהם חוגגים את היום המיוחד הזה. אחד הנושאים הפופולריים ביותר למסיבת יום הולדת הוא לייזר תג. זה משחק שאפשר לשחק בפנים או בחוץ, והוא מושלם למי שרוצה לערוך מסיבה תחרותית.

תג לייזר הוא נהדר מכיוון שהוא מציע דרך מרגשת לשחק עם חברים ובני משפחה שאולי לא תראה לעתים קרובות. זה גם מאפשר לשחקנים לעבוד יחד כדי לנצח במשחק, מה שהופך אותו למשחק שיתופי וגם תחרותי.

המטרה של לייזר תג היא פשוטה: תירה ביריבים שלך לפני שהם יורים בך! השחקן או צוות השחקנים הראשון שיורה בכל היריבים מנצח במשחק.

לייזר תג ליום הולדת הוא דרך מדהימה לילדים לחגוג את יום הולדתם. יהיה להם פיצוץ מוחלט להתרוצץ בניסיון למצוא אחד את השני ולירות אחד על השני בלייזרים. זו גם הזדמנות מצוינת להורים להתאמן, מכיוון שהם ירדפו אחרי הילדים שלהם כל היום!

לייזר תג הוא משחק בו שחקנים משתי קבוצות מנסים לחסל את יריביהם על ידי תיוגם בקרני אינפרא אדום. הוא משוחק בדרך כלל בזירה סגורה ומטרת המשחק היא שקבוצה אחת תשיג את מספר הנקודות הגבוה ביותר על ידי חיסול כל חברי הקבוצה היריבה או לכידת הדגל שלה.

הפעלות לייזר טאג ליום הולדת הופכות פופולריות בקרב ילדים כמו גם מבוגרים. הם גם נחשבים לפעילויות נהדרות לבניית צוות עבור חברות, בתי ספר ואירועים קבוצתיים אחרים.

האם מומלץ לעשות הפעלת לייזר טאג ביום הולדת?

כן, מומלץ לעשות פעילות לייזר טאג ליום הולדת. לייזר תג הוא דרך מצוינת לחגוג את יום ההולדת שלך עם החברים והמשפחה שלך.

מסיבות יום הולדת בלייזר טאג הופכות פופולריות יותר ככל שחולפות השנים מכיוון שהן דרך מצוינת לילדים לחגוג את ימי ההולדת שלהם עם החברים ובני המשפחה שלהם! המשחק מהנה לכל המעורבים, צעירים ומבוגרים כאחד!

לייזר טאג היא פעילות מהנה לילדים ומבוגרים כאחד. זוהי דרך מצוינת לקרב אנשים ולצחוק עם חברים או משפחה.

המשחק יכול לשמש גם כפעילות למסיבת יום הולדת, אך לא מומלץ לאורחים קטנים מאוד לשחק לייזר טאג ביום ההולדת שלהם כי עיקר ההתעסקות תהיה המשחק ותוריד את מושא העיניים מהחוגג/ת.

לייזר תג עשוי להיות פעילות מהנה למסיבת יום הולדת. עם זאת, זה לא מומלץ למסיבות יום הולדת של ילדים מאוד קטנים מכיוון שילדים מתחת לגיל 10 נוטים יותר להיפגע מאקדחי לייזר.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת