חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תכשיטים: מתנה מנצחת לבת מצווה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

12 שנה היא חיכתה לרגע הזה: המעבר מילדות לנערות, המסיבה הגדולה, החגיגה עם בני המשפחה והחברים או פשוט יום ההולדת. להתעורר לשנה המיוחדת בחייה!
מחפשים מתנה לבת המצווה? משהו שהמתבגרת תאהב לקבל? שילווה אותה למשך שנים ארוכות ויזכיר לה את המאורע המשמח?
תכשיטים מהווים מתנה אולטימטיבית לילדות, נערות ונשים בכל גיל ואפשר למצוא תכשיטים ייחודיים לנערות המבוססים עם חומרי גלם איכותיים ומגיעים בעיצובים מעודנים המתאימים לגיל הנעורים. אלו תכשיטים יתאימו לבנות המצווה לחגיגה או ליום יום? כיצד לבחור את התכשיט הנכון עבורה ואיך להעניק לה אותו כהפתעה בלתי נשכחת?

הקסם של כסף סטרלינג

נתחיל מהחומר של התכשיט, שמשחק תפקיד חשוב בהשגת המראה המבוקש וגם קריטי כשזה נוגע לעור רגיש כמו של הנערה.
לתכשיטי כסף סטרלינג 925 יתרון משמעותי. מדובר בתכשיטים המבוססים על 92.5% כסף טהור. כסף היא מתכת עמידה, יוקרתית, מתאימה לבעלות עור רגיש, קלה לתחזוקה ושומרת על המראה הנוצץ שלה לאורך זמן. היא אידיאלית לנערות, בעלת מראה על זמני וניתן למצוא את תכשיטי כסף סטרלינג בשלל סגנונות.
חשוב לבחור תכשיטים מכסף סטרלינג 925 ללא ניקל. תכשיטי ציפוי זהב גם הם יכולים להיות נפלאים לנערה, כשמדובר בסגסוגת של מתכות עם שכבה דקה של ציפוי זהב שנאמד בדרגת הקרט – ככל שדרגת הקרט גבוהה יותר, כך התכשיט יוקרתי יותר. בכל מקרה, גם במקרה זה חשוב לבחור תכשיטים איכותיים שיתאימו לעורה הרגיש של הנערה.

סגנונות מובילים בתכשיטים לנערות

המסע בעקבות תכשיטי בת מצווה עוברת דרך הכרות עם סוגי התכשיטים השונים, כשכל אחד מהם מהווה אופציה נהדרת למתנה. צמידים, טבעות, עגילים ושרשראות. אפשר להתמקד בסוג אחד של תכשיט שלדעתכם יהיה חביב על הנערה או לייצר מיקס אנד מאץ' וטוטאל לוק בין התכשיטים ליצירת מארז תכשיטים מפנק במיוחד.
השאלה הנשאלת היא איזה סגנון יתאים לבעלת השמחה? לרוב בגיל זה נלך על המראה העדין, הרך, הקלאסי. כשבזירת השרשראות יש דגמים ועיצובים רבים שיוכלו להתאים ללוק הצעיר והמרענן: שרשראות תליון חוליות או שרשרת פנינים טבעית, צמידי כסף סטרלינג משובצים באלמנטים אהובים כמו לבבות, במידה ולנערה יש חורים אפשר להעניק לה עגילים צמודים או תלויים או עגילי חישוק ובכל הנוגע לטבעות, גם כאן המבחר מסחרר. טבעת אופל עם כדורים, טבעות חותם, טבעת איקס משובצת, טבעת זירקון או טבעת עם פתחים.
בבחירת התכשיט הנכסף התייחסו למידות התכשיטים, במיוחד אורך הצמיד ואורך השרשרת והאם תרצו להעניק לה שרשרת עם תליון ובאיזו דוגמה, מוטיב או אלמנט – לב, מטבע עתיק, חמסה, כוכבים. אפשרות מועדפת לחגיגות בת מצווה היא של שרשראות שם עליהן ניתן לחרוט את שם בעלת השמחה בעברית או באנגלית או אפילו כינוי ולהעניק לה שרשרת פרסונאלית – מתנה ייחודית שנוצרה עבורה.
אפשר למצוא גם שרשראות שכבתיות ומשולבות, צמידים שחובקים את פרק כף היד בעדינות עם זירקונים נוצצים ופנינים יפות, טבעות אמצע ייחודיות ועגילים בשיבוצים מפתיעים. 

מתנת בת מצווה נהדרת – תכשיט ייחודי

אם החלטתם ללכת על מתנה המשלבת מגוון תכשיטים, תוכלו לשלב בין מראה ססגוני של תכשיטי כסף סטרלינג עם אבנים טובות וצבעוניות או לבחור אלמנט מרכזי שיוצר שפה אחידה המשותפת לכלל התכשיטים כמו חריטה מעניינת, אלמנט של כוכב או לב.
בכל מקרה, אל תתפשרו על איכות, חומרים טובים, שירות לקוחות זמין ורכישה מאובטחת, אריזה מהודרת ושובר החלפה שיהיה לכל מקרה.
חשבו על הטיימינג המושלם להפתעה: להחביא את התכשיט, לשמור אותו לאירוע המשמח או להעניק אותו עם ברכה מרגשת שנכתבה מראש. 

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת