חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל אחד אוהב ברכה ביום הולדת

ברכות ליום הולדת, כרטיסי ברכה ליום הולדת, ברכות ואיחולים לימי הולדת

ערכה של ברכה ליום הולדת עולה לעיתים על ערכה של מתנה שנקנתה בכסף רב: כתיבת ברכה דומה לבחירת מתנה והערך שלה רב לפעמים יותר מהמתנה המושקעת ביותר.

ברכה מצחיקה, מרגשת ומפתיעה

ברכה אחת עושה את כל ההבדל

ברכות ליום הולדת הן דרך נפלאה לשתף אדם יקר באהבתכם ובדאגתכם.
נסו לפשפש בזיכרונכם ולהיזכר עד כמה ברכה ליומולדת שקיבלתם הצליחה לרגש אתכם, אולי אפילו להעלות דמעה קטנה בזווית העין, זאת מכיוון שברכה שנכתבת במיוחד, באופן אישי לאדם החוגג יום הולדת או כל אירוע אחר, גורמת אושר, שמחה והתרגשות, וגם נשמרת לאורך זמן.

כתיבת ברכה ליום הולדת

טלפון: 0523-891124 חיוג מהיר יום הולדת לילדים 👧👦 המלצות 👍 יום הולדת לילדים 👧👦 רוצים שמישהו יכתוב לכם את הברכה? אתם לא יצירתיים ואין לכם

קרא עוד »

ברכות יומולדת מקוריות

ברכות יום הולדת הן חלק בלתי נפרד מחגיגת יום ההולדת. ברכות יומולדת הן דרך נפלאה להביע את אהבתנו והערכתנו לחוגג ותמיד נעים לשמוע אותן. יחד עם

קרא עוד »

ברכות טקסטואליות ב-SMS

ברכות ב SMS? כן היום זה מקובל! ברכות הנשלחות דרך מכשירי הטלפון הסלולאריים נעשות יותר זמינות, יותר קלות להגשמה ופחות מסובכות. ברכות אלו צריכות להיות קצרצרות

קרא עוד »

בכל ברכה יש להשקיע מחשבה ותשומת לב.

ברכה אישית לאהוב/ת ליבך

 יש אתרים רבים שאפשר להיעזר בהם ואפשרויות אין ספור. אפשר לבחור בדרך הקלה ולחפש ברכה מוכנה ובאינטרנט יש שפע של דוגמאות, או להפעיל את "התאים האפורים" במוח לכתיבה יצירתית ואישית. אפשר לבחור כרטיס ברכה מאויר וריק ולתוכו לצקת את התכנים שאתם כתבתם מתוך ההיכרות שלכם עם מי שאתם רוצים לברך.

ברכות בנימה אישית יתקבלו בשמחה ובהתרגשות יותר מברכות "מוכנות". כך ברכות ליום הולדת וכך גם ברכות לאירועים משפחתיים כגון הולדת תינוק, חתונה, חתונת כסף או זהב, לגיוס לצבא, לשחרור מהצבא, למעבר דירה ועוד אין ספר אירועים משמעותיים.

לא יודעים מאיפה להתחיל לכתוב את הברכה?

בדיוק בשביל זה אנחנו פה!

אם נדמה לכם שאין ביכולתכם לכתוב כרטיסי ברכה ליום הולדת בעצמכם או לנסח ברכה בחרוזים בלבבכם, הגעתם למקום הנכון! בהמשך תוכלו למצוא רשימה המכילה כותבי ברכות יום הולדת מרגשים ומוכשרים, כך שאם תרצו ברכה מקורית ולא נדושה, אם אתם מחפשים את הכותב המוכשר שיוכל להמיר את האהבה שנמצאת אצלכם עמוק בלב למילים מופלאות שיודעות לגעת ולרגש- זהו המקום עבורכם.

בחלק מהאתרים תוכלו למצוא גם ברכות יום הולדת באנגלית או בשפות אחרות, ואם תרצו לכתוב בעצמכם ברכה מקורית ליום הולדת, המשיכו לקרוא ומצאו טיפים טובים נוספים לכתיבת ברכות יום הולדת מקוריות, מיוחדות ומרגשות.

טיפים להכנת ברכות לימי הולדת:

רצוי לכתוב על אירועים משעשעים או מצחיקים שהתרחשו בעבר. כל ברכה רצוי שתעלה חיוך על שפתי הקורא. עם זאת, לעיתים קרובות למרות ההומור תראו גם דמעה קטנה אצל הקורא…

אם ידוע לכם משפט אהוב על המבורך, אפשר ורצוי לשלב משפט כזה בברכה. אפשר לשלב גם שורה מתוך שיר שאהוב על מקבל הברכה או אפילו לצטט משפט שהוא נוהג לומר. יש בזה משהו אישי, מושקע ורצוי.

בברכה ניתן לשלב איחולים בתחומים שהמבורך שואף להגיע ואפילו עצה קטנה להגשמה.

אפשר להכין כרטיסי ברכה צבעוניים, להדביק אותם על שיפוד ולשים על עוגה, יחד עם הנרות. תוכלו להדפיס כרטיס ברכה מעוצב מתוך מגוון כרטיסי ברכה ואף לשלוח ברכות יומולדת באימייל בעצמכם.

ברכה ליום הולדת, וגם ברכות להחלמה מהירה, לפרישה לגמלאות, לחתונה, ליום נישואין, לגיוס לצה"ל וגם לשחרור, ללימודים (התחלה וסיום) ועוד מאות אירועים שונים ניתן להכין בהקלטה או אפילו בסרטון וידאו. זה דורש השקעה רבה כמובן, אך אין אדם שלא יתרגש מברכה שכזאת.

ברכה שתכינו עם השם של מי שאתם מברכים, תשמח אותם במיוחד. כל אות עם כמה מילים ליד האות. כל אות מהשם צריכה להיות מודגשת. והשם יקרא מלמעלה למטה.

לדוגמא אם חוגגת היום הולדת היא ילדה עם השם שירי:

ש מח שנכנסת לחיי בסערה

י לדה אישה מקסימה שכמותך

ר איתי אותך והתאהבתי

י ום הולדת שמח ומאושר

אם קשה לכם ליצור באופן ספונטני ברכה ליום הולדת – תוכלו להיעזר בתמונות משותפות שיש לכם עם זה שחוגג יומולדת. תסרקו את התמונה ותוסיפו משפט ותוספת של ברכה לגבי העתיד

תוכלו להיעזר בפסוקים מהתנ"ך שמתאימים לבעל השמחה ובפתגמים שקל מאד למצוא באינטרנט. תתאימו את הפתגם לזה שאתם מברכים.

אם יש לכם כישרון כתיבה של שירים, תוכלו לכתוב שיר קטן במקום הברכות הרגילות..או להכניס משפטים מתוך שירים אהובים. למשל "תעשי רק מה שאת אוהבת" (מתוך השיר של גלי עטרי)

אתם יכולים להיעזר במשפטים מתוך סרטים. במיוחד רצוי להשתמש בסרטים שהחוגג יום הולכת אוהב. למשל מי שאוהב את הנסיכה הקסומה ישמח אם תשלבו בברכה את המשפט המפורסם מהסרט: "As you wish" או מתוך השיר של נעמי שמר: "כל שתבקש לו יהי". ככל שבעל השמחה מכיר ומתחבר למשפט – כך הברכה "תדבר" אליו או אליה יותר.

אם יש לאותו אדם קרובים בחו"ל, היום קל מאד להקליט את המברך מחו"ל בוידיאו ולהקרין בזמן האירוע. אפשר כמובן להקליט גם את החברים הקרובים ולערוך סרטון של מברכים שאהובים עליו.

ניתן להשתמש במזל האסטרולוגי או בגלגל המזלות של השנה הסינית בה נולד. להוציא משם משפטים ולחבר אותם למציאות של זה שחוגג יום הולדת.

כיום נהוג לברך בפייסבוק, בוואטאפ, באינסטגרם, בטיק טוק וברשתות החברתיות. בהחלט אפשר ליצור ברכות יצירתיות כמו סרטון או GIF ולפרסם באינטנרט. כמובן לא לשכוח לתייג את החוגג/ת.

ברכה יכולה להיות 2-3 משפטים ויכולה גם להיות "סיפור". בכל מקרה לא רצוי להאריך יתר על המידה כדי שזה שחוגג לא יאבד את הסבלנות בזמן הקריאה שכן מצפות לו בודאי עוד ברכות רבות לקרוא. עם זאת, ככל שהברכה תהיה אישית יותר וכתובה אליו ישירות כשהיא מבוססת על הקשר בין הכותב למכותב – כך ישמח יותר עם הברכה.

ישנם אתרים בהם תוכלו למצוא גם נאומים ודרשות ליום הולדת. אם אתם מתקשים בניסוח ברכות בחרוזים ומחפשים טקסט בסיסי שנון ומרגש, תוכלו להשתמש באתרים אלו. מובן שאתם יכולים לשנות את הטקסט ולהתאימו בעצמכם לאדם אותו אתם מברכים. חלק מהקסם של ברכת יום הולדת נובע מייחודיותה והתאמתה האישית לחוגג.

ערכן של ברכות מיוחדות גדול אף יותר! ברכת יומולדת שנכתבו מהלב, תוך השקעה והקדשה אמיתית יכולות לרגש שבעתיים, ברכות ליומולדת שניכר בהן כי הכותב אותן השקיע וחשב עליהן רבות הן בוודאי מתנה מועדפת על רבים. ישנם כאלו שאוהבים לקבל ליומהולדת ברכה בחרוזים, ברכה מקורית שנכתבה על ידי אדם אהוב. ישנם כאלו שאוהבים לקבל איחולים לימי הולדת בצורה של ברכות בדואר אלקטרוני וישנם כאלו שאוהבים לקבל ברכה עם שיר אהוב ומוכר. כך או כך, אין ספק שברכה המצורפת למתנת יומולדת או מהווה מתנת יום הולדת בעצמה יכולה לרגש כל אדם, לא משנה מה גילו!

 

בעבר היה מקובל ביום הולדת לשלוח בדואר גלויה עם ברכה. היו גלויות מעוצבות והיו כרטיסי ברכה פשוטים, והיו כאלו שברגע שפתחת אותם הם היו מזמרים שיר מסוים.
לאחר מכן עם התפתחות הטכנולוגיה וכניסת הטלפונים הנייחים הרבה אנשים התקשרו טלפונית לאחל ברכת "מזל טוב" ישירות לחוגג ולא היו צריכים לשלוח בדואר גלויה או כרטיס ברכה.
כיום, יש מגוון דרכים לשלוח ברכות בימי הולדת ו-המקוריות היא שם המשחק. אופציות כגון: שליחת ברכה מצולמת בוידאו, שליחת סמס, שליחת הודעת וואטאפ, יצירת סרטון ברכות עם תמונות עם קטעי וידאו, הקלטת שיר או ברכה באולפן, הכנת מצגת, ברכות של סלבריטאים ומפורסמים ועוד.

תחילה חושבים מה תרצו לאחל לאדם החוגג: בריאות, הצלחה, אהבה, אושר, עושר, פרסנה טובה, נחת מהילדים וכו'.
לאחר מכן תחליטו על אופי הטקסט: האם זה יהיה בחרוזים? האם זה יהיה עם האותיות של השם שלו? האם זה יהיה בגוף שלישי, גוף ראשון או ברבים? האם זה יהיה קצר או ארוך?
לבסוף, בשלב כתיבת הברכה תוסיפו את הטאץ' האישי שלכם ותנסו לרגש כמה שיותר את החוגג.
שלב הבא הוא להחליט לגבי הפורמט: האם זה יהיה כתוב? האם זה יהיה מצולם? האם זה יהיה רק שמע?
לאחר מכן תחליטו איך לפרסם ולשלוח לחוגג: האם ברשת החברתית? האם בהודעה אישית? האם תתקשרו? האם בפגישה פרונטלית?

יש מגוון סוגים של ברכות ימי הולדת למשל: ברכות בחרוזים, ברכות בקונספט דתי-תנכ"י או חילוני, ברכות מצחיקות, ברכות מרגשות, ברכות קצרות, ברכות ארוכות, ברכות אישיות או ברכות כלליות, ברכות ליום הולדת עגול, ברכה לאריכות ימים למבוגרים, ברכה לילדים קטנים בגובה העניים שלהם, ברכה לעובד או מנהל בסגנון הצלחה עסקית, ברכות לקולגות בתחום שלך ועוד.
בכך, כל ברכה היא ייחודית וספציפית לאירוע מסוים והמטרה שלה שונה בהתאם. יש להמציא ברכה התואמת לאירוע ולגיל החוגג/ת וכמובן לקשר האישי שלך עם החוגג/ת.

יש מספר רעיונות יצירתיים להכנת ברכות יום הולדת מושקעות. למשל: הכנת מצגת תמונות מילדות עד היום, הכנת שיר במתנה ליום הולדת שאותו תקליטו באולפן בקול שלכם עם מילים מקוריות ומצחיקות על החוגג/ת, הכנת חולצה בהדפסה אישית עם הברכה, הכנת אתר אינטרנט אישי עם הברכה ועוד..
אם אתם ממש יצירתיים תוכלו להכין מתנות משולבות ברכות: למשל משחק זיכרון אישי, סוכריות או עוגה בהכנה אישית עם כיתוב הברכה, הכנת חידון קהוט, הכנת 365 ברכות קצרות בתוך בקבוק והוצאת ברכה אחת בלבד כל יום, יצירת קולאז עם תמונות שאומר את הברכה או השם של החוגג/ת, מילות הברכה לפי צבעים שיוצרים יחדיו תמונה, הכנת כרטיסי גירוד לברכה וכמובן אם אתם אנשים יצירתיים זה הזמן שלכם לחשוב ולהתאים לאהוב/ת ליבכם ברכה משולבת מתנה יצירתית ומקורית!

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת