חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסי ברכה ליום הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כל אחד אוהב לקבל ברכה ביום הולדת! אז מה צריך לדעת על כרטיסי ברכה ליום הולדת?

מסורת הענקת כרטיסי ברכה ליומולדת היא מסורת עתיקת יומין שהשתמרה עד ימינו. אין ספק כי כולם אוהבים לקבל ברכות ליומולדת מיקיריהם ולכן מסורת זו התפשטה בכל רחבי הגלובוס וכיום אנשים בכל העולם מציינים ימי הולדת במתן כרטיסי ברכה מאוירים בצירוף ברכה מרגשת.

את שורשי המנהג אפשר לאתר בסין העתיקה, שם היה נהוג להחליף כרטיסיות המכילות איחולים למזל טוב יותר כאשר הגיעה השנה החדשה. עדויות נוספות למנהג נמצאו גם במצריים העתיקה, שם החליפו האנשים איחולים הכתובים על גבי מגילות פפירוס.

במאה ה-15 החלו תושבי גרמניה להחליף איגרות ברכה לימי הולדת וחגים שהיו למעשה גילופי עץ. משם התפשט המנהג לכל רחבי אירופה.

בסביבות שנת 1850 הפכו כרטיסי ברכה ליום הולדת ממוצר יקר שנועד לעשירים בלבד למשהו שכל אדם יכול להרשות לעצמו, בעיקר הודות להתפתחות בטכנולוגית הדפוס. תושבי אירופה החלו לשלוח אחד לשני ברכות ליום הולדת, ברכות לחגים וברכות המכילות איחולים שונים. באותה תקופה בתי דפוס העסיקו אמנים מיוחדים שכל תפקידם היה לדאוג לעיצוב כרטיס הברכה ולאייר איורים מקוריים שיודפסו עליו.

ככל שהתפתחה והתקדמה תעשיית הדפוס כך הפכו כרטיסי ברכות לימי הולדת ולאירועים אחרים לנפוצים יותר ויותר. בד בבד, יחד עם התפתחות רשתות הדואר והתחבורה החלו כרטיסי הברכה לעשות את דרכם מסביב לעולם וכל אדם יכול היה לשלוח ברכת יום הולדת לאדם אחר שנמצא בכל מקום על פני כדור הארץ.

כרטיסי ברכות חינם אונליין ריקים להורדה

עם התפתחותה של רשת האינטרנט החלו להופיע כרטיסי ברכה וירטואליים – כרטיסי ברכה באינטרנט. רשת האינטרנט, הנמצאת כמעט בכל בית בישראל ובעולם, הפכה לאחת הדרכים הנפוצות והטובות ביותר למשלוח כרטיסי ברכות ליומולדת. מכיוון שלרבים מאיתנו יש תיבת דואר אלקטרוני אישית, ניתן להשתמש ברשת האינטרנט ולהיכנס לאחד ממאות האתרים המציעים עיצובים לכרטיסי ברכה בנוסף לנוסחים מוכנים לברכות יום הולדת. תוכלו למצוא אוסף של כרטיסי ברכה מעניינים ומקוריים גם באתר הברכות הישראלי.

דרך מקורית נוספת להצגת ברכה ליום הולדת היא להיעזר בשירותי חברה המציעה השכרת מקרן, ולהקרין את הברכה המיוחדת בפני כל האורחים שבאו לחגוג עם בעל השמחה.

ברכת יומולדת היא מסורת ארוכת שנים, נפלאה ומרגשת, שתלווה אותנו לעולמים.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת