Search
Close this search box.

רעיונות ליום הולדת לגיל 70

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

רעיונות ליום הולדת גיל 70? יש לנו רעיונות וגם המלצות עבור תכנון אירוע יום הולדת 70 עגול לגבר או לאישה. אז איך להפתיע ביום הולדת 70?

יום הולדת 70 הוא יום הולדת מיוחד ללא ספק. הילדים כבר גדלו, הנכדים כבר מתרוצצים ברחבי הבית, והפנסיה הגיעה לא מזמן ופינתה כל כך הרבה זמן פנוי לכל הדברים הטובים שאף פעם לא הספקת להגיע אליהם. אין ספק שזהו אירוע שצריך לציין ולחגוג כמו שצריך.
הנה כמה רעיונות ליום הולדת לגיל 70.

הפקת מסיבה ביתית מושקעת

ביום הולדת 70 כבר יודעים להעריך את המהות האמתית של הדברים. אם האירוע יהיה באולם חגיגי ומפואר או בחצר – זה פחות משנה. העיקר הוא מי יהיו המוזמנים, ומה הם יכינו לכבוד האירוע. לכבוד יום ההולדת, כהפתעה ליום הולדת גיל 70 או כמסיבה מתוכננת, אפשר להזמין את כל החברים והחברות, בני המשפחה והקרובים שחתן או כלת השמחה צברו לאורך 70 שנות חייהם. בחירת לוקיישן האירוע, הכיבוד, הפעילות האומנותית והמוזמנים – כל אלה ירגשו עד דמעות את בעלי השמחה.

אם מתנה לגיל 70 שיכולה להשתלב במסיבה, קליפ מושקע מהמשפחה או גם מהחברים יכול להיות מתנה מושלמת. זהו רעיון נהדר למתנה לאישה בת 70 או מתנה לגבר בן 70, המין לא משנה כאן. הקליפ יכול להציג תחנות עיקריות בחיים של חתן או כלת השמחה, אירועים משמעותיים שהיו בו, תמונות מצחיקות שכולם כבר שכחו מהן ועוד. אפשר להפיק את הקליפ בעזרת חברה מקצועית, או בבית, בעזרת תוכנות מחשב פשוטות כמו פאוור פוינט או מובי-מייקר.

סדנת ריקוד

מי שמחפש פעילות יום הולדת גיל 70, בין אם לשלב בתוך מסיבה או בתור עיקר הערב – סדנת ריקוד היא הפתרון בשבילו. כשמגיע יום הולדת גיל 70 מה לעשות הופכת לשאלה מרכזית בחיים, בעיקר עם בוא הפנסיה. סדנת ריקודים – בדרך כלל ריקודי עם, אבל ממש לא רק – זו דרך נהדרת להקפיץ את הערב ולספק לכולם הרבה כייף, צחוק והנאה. במקרים רבים, חתן או כלת השמחה יבחרו להמשיך עם הריקוד גם אחרי יום ההולדת, ויהיו מעוניינים בקבוצת ריקוד.

ערב שירה בציבור

כשמחפשים לכבוד יום הולדת גיל 70 רעיונות, ערב שירה בציבור יכול להישמע כמו רעיון מיושן מעט. למרות זאת, הפתעה לחברה טובה בת 70 או הפתעה לגבר בן 70 בהחלט יכולה להיות ערב שירה בציבור. ערב שירה בציבור הוא בעצם הגרסה ה"מבוגרת" של ערב קריוקי, ומי מהצעירים לא אוהב ערב קריוקי? כשכולם מתכנסים ביחד, שותים מעט יין (תוך כדי הרמת הכוסית כמובן!) ושרים, כל המשפחה יכולה ליהנות ולחגוג כמו שצריך.

אם חוגגים יום הולדת במסיבה גדולה, השירה בציבור הופכת למרגשת ומהנה אפילו יותר – בעיקר אם כמה צעירים ברוח שטות מתחילים לרקוד לצלילי השירים. אם מחפשים רעיון מקורי יום הולדת 70, זהו אחת הרעיונות בהם ההנאה מובטחת!

סדנת אלכוהול למביני עניין

כשמחפשים מתנה לחבר טוב בן 70, כדאי להתחשב בתחומי העניין והאהבה שלו. מי שאוהב וויסקי משובח יוכל ליהנות במיוחד מסדנת וויסקי טובה, שאפשר לשלב במסיבת יום הולדת בבית או בחוץ. יום כיף ביום הולדת יכלול, פעמים רבות, או אלכוהול משובח או פעילות מהנה – סדנת אלכוהול משלבת בין שתי האפשרויות. עבור אישה שאוהבת יין, למשל, סדנת יין איכותית יכולה להיות הגשמת חלום ביום הולדת. הדבר נכון גם לגבי סוגי אלכוהול שונים, ואפילו לגבי קוקטיילים מיוחדים – במיוחד אלה שנטעמו לפני שנים, בזמן הביקור במדינה זו או אחרת, ומזכירים את הטעמים והניחוחות של העבר.

שאלות נפוצות בנוגע ליום הולדת 70

צריך להתאים את יום ההולדת לחתן או לכלת השמחה. יש אנשים שמאוד אוהבים הפתעות ונהנים מהן, ויש אנשים שאוהבים יותר להיות בשליטה ולדעת מה קורה. הם לא ישמחו להגיע ליום ההולדת שלהם לבושים בבגדי יומיום רגילים ולא חגיגיים – וזה הרבה פעמים מה שקורה במסיבות הפתעה מסוג זה.

יש המון אפשרויות לחגיגה. יש להתאים את תוכן האירוע אל חתן או כלת השמחה. אם לא מצאת כאן את הרעיון המתאים לך, אפשר להמשיך לחפש בכתבות נוספת באתר.

אפשר לחגוג את יום ההולדת בבית, במסעדה, באולם או אפילו במקום שכור כמו וילה או מלון. יש המגדילים לעשות וחוגגים את יום ההולדת העגול הזה בחו"ל. כל האפשרויות טובות – כל עוד הן מתאימות לחתן או כלת השמחה.

סביר להניח שיש להם כבר הכל. מה שאתם כן יכולים לקנות להם זה חוויה – לדוגמא: סדנא, פעילות של כל המשפחה, הפקת מצגת או קליפ מרגש, ארוחת שף וכדומה.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת