חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיר ליום הולדת זו מתנה מושלמת לכל גיל!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

שיר יום הולדת הנכתב באופן אישי הוא מתנה מקורית ומושלמת לכל גיל. אם אתם מחפשים שיר ליום הולדת, שיר לאמא ליום הולדת או שיר לאבא ליום הולדת – הזמנת שיר היא פתרון ייחודי, ללא כל מאמץ מצדכם ועם מקסימום רגש ומקוריות. שיר לבן הזוג, שיר יום הולדת לבת הזוג או כל שיר הפתעה ליום הולדת לאדם שאתם אוהבים, הם המתנה האידיאלית עבורכם.

שירים ליום הולדת בהפתעה, למי זה מתאים?

שירי יום הולדת תמיד משמחים, במקום להשמיע אחד מהשירים הידועים לימי הולדת בעברית או באנגלית – זה הזמן להזמין שיר ליום הולדת במגוון אפשרויות מרגשות: כתיבת שיר ליום הולדת, כתיבת שיר ליום ההולדת בביצוע זמרת מקצועית ואפילו הקלטת שיר ליום הולדת בביצוע אישי שלכם בהקלטה באולפן הקלטות מקצועי. שיר ליום הולדת יכול להתאים לכל אדם, הזמנת שיר יום הולדת בכל רמה, תרגש את האדם הקרוב לליבכם ונחשבת כמתנה מקורית עבור כל אדם ובכל גיל. הזמנת שיר הפתעה ליום נפוצה בקרב ילדים המעוניינים להזמין שיר ליום הולדת של אבא או שיר ליום ההולדת של אמא, שיר יום הולדת לבן או בת הזוג וכל שיר ליום ההולדת למי שתבחרו להעניק לו את המתנה.


להזמין שיר בהזמנה אישית ליום הולדת

אפשרות חגיגת ראשונה היא הזמנת שיר ליום הולדת, באפשרות הזו מזמינים שיר ליום הולדת ממומחי כתיבה המומחים בכתיבת שירי יום הולדת. בתחילה תקבלו למייל שאלון קצר על האדם לו אתם מעניקים שיר יום הולדת, הכותבים ינתחו את התשובות שלכם ויכתבו שיר יום הולדת אישי על בסיס לחן קיים. בגמר התהליך תקבלו חזרה למייל את שיר היום הולדת הכולל מילים ואת הלחן הקיים בנפרד, תוכלו לשלוח את השיר או לשיר אותו לאדם שחוגג את יום ההולדת.

לשדרג לשיר ליום הולדת בהקלטת זמרת מקצועית

מתנה מקורית עוד יותר ליום ההולדת היא אפשרות כתיבת שיר, עם סבב תיקונים ולבסוף – הקלטת שיר בביצוע זמרת מקצועית.
במחיר נוח לכל כיס המחפש מתנה מקורית ואישית ליום ההולדת, גם באפשרות הזו, תקבלו שאלון הסובב את שיר יום יום ההולדת הנכתב על-ידי כותבים מומחים.

בשונה מהאפשרות הראשונה, באפשרות המשודרגת תוכלו לתקן את השיר אם תרצו ולבסוף לאשר אותו לקראת הקלטה באולפן הקלטות מקצועי.
את ההקלטה תבצע זמרת מקצועי, זמרת הבית של "אולפני לי-רון", הזמרת תשיר את השיר במיוחד עבורכם ובהזמנה אישית לכבוד יום ההולדת.
בסיום התהליך תוכלו להעניק שיר ליום הולדת הנכתב באופן אישי לאדם הקרוב אליכם, את השיר תוכלו לשלוח במגוון דרכים או להשמיע בכל מקום שתבחרו ליצירת אווירה מרגשת.

שיר ליום הולדת
שיר ליום הולדת

הקלטה אישית שלכם: מקליטים שיר ליום הולדת באולפן הקלטות

אין שירי יום הולדת יותר טובים משיר שאתם שרים בעצמכם, כזה הנכתב באופן אישי ליום הולדת, והסוד? לא צריכים להיות זמרים אבל כן אפשר להפוך לזמרים וזמרות ביום אחד!
לאחר שאישרתם את מילות השיר שנכתבו במיוחד עבורכם על-ידי מומחי כתיבת שירי יום הולדת, דאגו לקבוע יום ושעת הקלטה עם משרדי "אולפני לי-רון", נציגי האולפן ידאגו להסביר לכם את כל התהליך ולעבור אתכם על הפרטים הרלוונטיים לקראת ההקלטה. את ההקלטה ניתן לבצע גם כהקלטה זוגית ואף הקלטה קבוצתית, בתיאום מראש עם משרדי האולפן.
ביום הקלטת שיר ליום ההולדת, תפגשו עם מפיק מוזיקאלי המומחה בהקלטות לאירועים והקלטות שירי יום הולדת לכל הגילאים, המפיק יסדר ויכוון אתכם להקלטה הטובה ביותר עבורם.
את ההקלטה תבצעו באולפן ההקלטות המקצועי בדיוק במקום בו מקליטים זמרים מקצועיים, כל אחד יכול לשיר ובמידה וזייפתם המפיק המוזיקאלי יחזור אתכם על מילים בהתאם ולבסוף יערוך את קולכם בתוכנות עריכת סאונד מתקדמות.

רוצים להקליט שיר יום הולדת? צרו קשר עם אולפני לי-רון

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת

דילוג לתוכן