חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבחור נותני שירות וספקים לחגיגת יום הולדת?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בין אם החלטתם לחגוג את את מסיבת יום ההולדת באינטימיות ובין אם החלטתם  ללכת על אירוע גדול כדי לציין את יום ההולדת של אהוב או אהובה או כדי לחגוג יום הולדת עגול לאחד ההורים, ישנם שירותים וספקי שירות שיכולים לסייע לכם להפוך את האירוע לבלתי נשכח, מקייטרינג מעורר חושים, בר מתוקים, הזמנה של בר עם שייקים, דוכן עם פיצות  ועד מסיבות קונספט בסגנון  FULL MOON עם די ג'יי, אורות אולטרה בצבעי סגול כחול. תוכלו לשדרג את החלל הביתי הנבחר בבלונים, קישוטי פרחים, להביא אמן אורח , להכין הפעלות מקוריות , כמו משחקים ועוד.

האירועים של היום הפכו ליותר גדולים, מנצנצים, מנקרי עיניים, זה ידוע שיש היום רצון לבלוט ולייצר אירוע שיתעלה על אירועים קודמים, תוך שמתנהלת תחרות, גם אם סמויה וישנו לחץ חברתי , בייחוד בגיל הנעורים. שהלחץ החברתי עלול להוביל  אתכם להוצאות מיותרות, הרבה מעבר ליכולת הכלכלית שלכם. 

במאמר זה נציע לכם כמה רעיונות לשירותים שאתם יכולים להזמין וספקי שירות שיסייעו לכם לחגוג בסטייל, תוך ציון טווח המחירים כדי שתוכלו לעמוד בתקציב שהצבתם לכם .

איך ניתן לארגן מסיבת יום הולדת בבית?

יש היום חברות הפקה שניתן להיעזר בהן שמציעות סיוע בארגון מסיבות כדי שאתם תוכלו בעיקר ליהנות מהערב ולא לדאוג לכל הארגונים , חברות הפקה יכולות לארגן לכם מסיבות קונספט כגון מסיבת גרפיטי, להביא אמנות רחוב, רקדני ברייקדאנס, אמן היפ הופ, לערוך מסיבות קצף ובועות סבון ועוד. כמו כן אתם יכולים להותיר את השליטה בידיים שלכם, למצוא הרבה מידע על אטרקציות ולארגן את המסיבה בעצמכם בהתאם לתקציב שתבחרו, במאמר זה נציע לכם מספר אטרקציות שיכולות להתאים לחגיגות.

אתם יכולים להחליט שאתם עושים אירוע אינטימי, קטן, בפנים או בחוץ, לשדרג את החלל באמצעות קישוטים, בלונים ופרחים, להזמין די ג'י, עמדות צילום ומגנטים, להזמין קייטרינג מעולה שייתן בדיוק את התבלין שאתם צריכים לאווירה, להזמין אמן שיפתיע את האורחים להביא הפעלות, משחקים וקונספט שיגרום לאירוע האינטימי והקטן להיות אירוע גדול ומדהים שכולם יזכרו וידברו עליו.

הלב של האירוע- הדי ג'י

אחד הדברים החשובים ביותר הוא לבחור די ג'י שידאג להפקה המוזיקלית, חשוב לבחור מישהו מקצועי,מנוסה ובעל המלצות שיתאים לאופי האירוע והסגנון המוזיקלי שאתם אוהבים, בין אם אתם בעניין של מוזיקה מזרחית, ראפ, פופ, רוק או מוזיקה ישראלית, הדי ג'י יהיה אחראי לרוח המסיבה, לנהל את האירוע, ליצור אינטראקציה עם הקהל, לשלהב אותו לרקוד בעיקר כשמדובר באירוע אינטימי וקטן, האנרגיות של הדי ג'י חשובות ליצירת האווירה שאתם מחפשים.

מחיר די ג'יי בבית פרטי נע בין  1500 – ל-  2000 ש”ח. 

קייטרינג ואוכל

שני הדברים הכי חשובים ליצירת מסיבה מוצלחת הם אוכל ומוזיקה טובה, אז אחרי שדאגתם לדי ג" שירקיד את החברים שלכם לצלילי המוזיקה שבחרתם, אתם צריכים לבחור אוכל איכותי ומשובח.

אתם יכולים להחליט שאתם מזמינים עמדת סושי, עמדת סביח או שווארמה, אוכל תאילנדי, גריל ובשרים על האש, דוכן המבורגרים, נקניקיות או פיצות או שילוב של כמה דוכנים שונים.

אתם צריכים להתחשב בקהל המוזמנים, האם מדובר בקהל טבעוני, מה הם אוהבים, עד כמה הם פתוחים לאוכל אסייתי או האם הם אלרגיים לחלב. 

אתם צריכים להתאים את כמות האוכל למספר האורחים וכמובן בהתאם לתקציב שלכם. דוכני אוכל יכולים להיות יקרים, אוכל תאילנדי מוקפץ יכול לעלות כ-4000 ש"ח, אוכל מקסיקני  מתחיל מ- 3,600 ש"ח,  עמדת סושי תעלה לכם  5,600 ש"ח. עמדות עם בשרים הן הכי יקרות ונעות בין 5,600 ש"ח ל-6,500 ש"ח.

מעבר לדוכני אוכל תוכלו להזמין קייטרינג אסאדו, לפנק את האורחים בפיתות עם עראיס, פוקצ'ות טריות מהטאבון עם בשרים על הגריל, סלטים, נתחי בשר  שלמים או משופדים  או להזמין קייטרינג מסוג אחר לפי טעמכם, בין אם אתם רוצים ארוחה מרובת מנות או בסגנון מזנון, אוכל של תבשילים או אוכל רחוב שקל לחטוף בביס, תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות לפי התקציב שלכם.

אחרי המנה העיקרית וודאי תרצו לפנק את האורחים שלכם  בקינוחים , תוכלו להזמין בר קינוחים מגוון עם מקרונים, פבלובות, סברינות, קאפקייקס , קינוחי מוס, עוגיות , טארטלטים ועוד, כולל עוגת 2 קומות, קאפקייס ממותגים, סוכריות שוקולד ועוד.

תוכלו להזמין דוכן פופקורן וחטיפים, דוכן דונאטס, דוכני פירות ועוד. עמדת פופקורן עולה כ-2500 ש"ח , עמדת מילקשייק 2900 ש"ח, עמדת גלידה אמריקאית תעלה לכם  3,000 ש"ח, עמדות וופל בלגי 2800 ש"ח, מיני מגנום ב-2700 ש"ח, דונאטס החל מ-2500 ש"ח וקינוח צ'ורוס  ב- 2800 ש"ח.

פירות

אטרקציה נוספת היא להגיש פירות באופן מקורי לאורחים שלכם, לא עוד מגשי פירות משעממים, אלא עץ פירות, פירות המוגשים במגדל אייפל, על גלשן, פירות על ספינה ועוד דרכים מקוריות נוספות, שאתם יכולים להתאים לאופי הארוע ולפי התחביבים שלכם. 

המחירים נעים בין 1500 שח עבור גלשן או קייאק עמוס בפירות טרופיים צבעוניים ומעוררי תיאבון,  2600 ש"ח עבור מגדל אייפל או עץ פירות ואפילו 3000 ש"ח עבור ספינת פירות ענקית.

שדרוג המסיבה באמצעות אמן או מופע

מעבר לדי ג'י, יש באפשרותכם לגרום לאירוע שלכם לבלוט ולהיות מיוחד על ידי הזמנת אמנים, שתוכלו להתאים לקונספט המסיבה שבחרתם, אם יכולים להזמין להקה שמופיעה עם שירי שנות ה-80, מופע יווני, מופע לטיני, מופע דאנס, מופע עם מוזיקה עכשווית וקאברים, נגן סקסופון, גיטריסט, מתופף, כנריות או כל מופע מוזיקלי שמתחשק לכם. תוכלו להזמין אמן ישראלי מוכר או לבחור מבין שלל זמרים מוכשרים המופיעים במסיבות ואירועים, שהם אולי לא כל כך מוכרים, אך עדיין מנוסים מאוד בלשמח אנשים ביום החשוב שלהם.

אתם יכולים  להביא נגני סקסופון או כלי נשיפה אחרים, מתופפים ונגני דרבוקה שיכולים להוסיף לאווירה צוהלת ושמחה לקולות מחיאות הכפיים של הקהל המשולהב.

המחירים של הנגנים נעים בין 1300 ש"ח ל 2600 ש"ח ומעלה, תלוי בכמות הנגנים, תוכלו לערוך עימם משא ומתן על מנת לנסות ולהוזיל עלויות.

מופע יווני יעלה לכם 4,000 ש"ח , מופע צ'לו יעלה לכם 1,000 ש"ח ומופעים של להקות וזמרים יכולים להגיע גם ל-12,000  ש"ח  ועד 20,000 ש"ח למופע, תלוי כמה תרצו להשקיע בהזמנת הזמר הנערץ שידהים את האורחים.

עיצוב הבית לאירוע

אם בחרתם לערוך את האירוע החגיגי בבית, חשוב מאוד לעצב אותו באופן שיקנה לבית אווירה חגיגית ומסיבתית, תוכלו לשדרג את החלל עם פרחים, בלונים,  להזמין קיר פרחים , קיר הוליווד, לכתוב את השם  שלכם באותיות מפרחים או אורות בוהקים, לדאוג לסידורי בלונים, להזמין קונפטי, בועות סבון, אביזרים שניתן לחלק לאורחים כמו כובעים, חולצות ועוד.

אותיות פרחים לאירוע

אטרקציה נוספת שיכולה לקשט חדר פשוט או חצר קטנה  ולהעניק להם מראה יותר מושקע ויוקרתי היא לוח אותיות העשויות פרחים. תוכלו להציג את שמכם באמצעות אותיות מפרחים, תקבלו אותיות פרחים ענקיות (כ-1.5 מטר גובה) תוכלו לבחור את סוג הפרחים וצבעם, כאשר המחירים ישתנו בהתאם  ותוכלו אפילו להוסיף שטיח אדום למראה מלכותי .

המחירים עבור אותיות פרחים נעים בין 650 ש"ח ל-900 ש"ח. 

 עוד אטרקציה היא אותיות לד צבעוניות, תוכלו לשלם 800 ש"ח בלבד עבור אותיות לד המחליפות צבעים.

קיר מעוצב

אם אתם מעוניינים להשקיע אף יותר, אתם יכולים לרכוש קיר שכולו פרחים , עם או בלי אורות , קיר שכולו פייטים זוהרים, קיר הוליווד עם השם שלכם ואפילו קיר אכיל עם דונאטס צבעוניים שהאורחים יכולים לשלוף ולהתענג עליהם, דונאטס במגוון טעמים ועיצובים, עם ריבת חלב, שוקולד, קצפת ועוד.

קיר נוסף הוא של  פרעצל  עם טעם ממכר, מתוקים ומלוחים בצבעים מפתיעים כמו ורוד או תכלת, אך מבלי לפגוע בטעם הנימוח והמתפצפץ בפה.

מחיר לקיר פרחים או קיר הוליווד מתחיל מ-1200 ש"ח ומחיר לקיר עם מאכלים נע בין 1400 ש"ח ל-2000 ש"ח ומעלה.

תוכלו לשדרג את הקיר עם אורות, אותיות מפרחים מתחיל מ-800 ש"ח, אותיות מעץ החל מ-1900 ש"ח . עלות סידורי בלונים החל מ-1100 ש"ח.

אטרקציות לריקודים

בהחלט ניתן להפוך את הרחבה שהגדרתם כרחבת הריקודים ליפה ומרשיםמה עוד יותר עם האפקטים הנכונים. כך למשל, ניתן בזמן הריקוד להוסיף עשן, בועות סבון וקונפטי  שיעניקו למקום מראה קסום, ניתן להוסיף זיקוקים קרים ובטיחותיים המיועדים לשימוש במקומות קטנים ומשדרגים את הרגע המשמח, ניתן להוסיף בלונים מרחפים ואפילו אותיות פרחים שיזהרו בחושך בזמן הריקוד.עוד רעיון אטרקטיבי הוא פרחים צפים שידמו מקום קסום וייתן לכם תחושה שאתם מרחפים במקום אקזוטי.

עשן בלבד יכול לעלות 800 ש"ח בלבד, עשן, בועות וקונפטי כ-1000 ש"ח, הוספת פרחים צפים יעלה לכם 1300 ש"ח, אותיות פרחים לסלואו נע בין 1300 ל-1500 ש"ח, מחיר בלונים ביחד עם זיקוקים נעים סביב 1500 ש"ח.

רקדנים ורקדניות

עוד דרך לשדרג מסיבה ולהפוך אותה לאירוע מדובר הוא להוסיף כמה רקדנים, ומייצגים אמנותיים. 

ניתן לבחור מבין מבחר סוגי תלבושות , רקדניות יכולות לפרוץ במפתיע לרחבה בסבבי הריקודים .

הרקדניות והרקדנים לבושים בתלבושות מרהיבות ומרשימות והם מוסיפים תבלין לרחבת הריקודים, הם ישלהבו את הקהל ויגרמו לכולם לרקוד ולמחוא כפיים ויעודדו את האורחים להישאר ברחבת הריקודים לאורך זמן. הרקדניות יכולות להיות בלבוש ברזילאי או בתלבושות ראפ, הכל לפי סגנון המוזיקה והחוויה שאתם תבחרו שאתם רוצים להעביר במסיבה שלכם.

מחירי הרקדנים נעים בין 1200 ש"ח ל-2500 שח ומעלה, תלוי בכמות הרקדנים והמיצגים האמנותיים שתבחרו.

חוץ מרקדנים, אם אתם חוגגים בחוץ בפארק או באולם, תוכלו להזמין גם הולכי קביים גבוהים אשר יפתיעו את האורחים עם תלבושות ססגוניות ומושקעות , הדמויות הולכי קביים גבוהות מהלכות יכולים להוסיף למסיבה שלכם אופי, הם יכולים לבצע עבורכם פעלולי קרקס, ג’אגלינג עם כדורים, להצחיק ולשעשע את האורחים .

המחיר עבור הולכי הקביים נע סביב 1600 ש"ח ומעלה.

עמדות מקוריות

אתם יכולים להביא עמדות מולטימדיה וקונסולות משחק סוני פלייסטיישן, עמדת מציאות מדומה לחוויה וירטואלית, כאשר כל עמדה כוללת משקפת VR, מבחר משחקים כמו  צניחה חופשית, רכבות הרים,  זומבים, מערב פרוע (משחקי יריות מאתגרים), הליכה על קורה .

 מחירי עמדות עם משחקים נעים בין 1200 ש"ח ל-1500 ש"ח ומעלה. 

ניתן לשדרג ארוע גם עם כרכרה או בר עם קינוחים מתוקים, שיכילו עשרות סוגי קינוחים כגון: מקרונים, פבלובות, סברינות, קאפקייקס, קינוחי מוס, עוגיות, קינוחי כוסות, טארטלטים ועוד, כולל עוגת 3 קומות קאפקייס ממותגים, סוכריות שוקולד ועוד ועוד. כאשר המחירים נעים סביב 1500 ש"ח. 

עוד עמדה סופר אטרקטיבית היא עמדת המבורגרים , עם צ'יפס ותוספות, העמדה מגיעה עם שני אנשי צוות במחיר שנע סביב 2000 ש"ח .

עמדת גריל בשרי כבר תעלה לכם 5,000 ש"ח, עמדת דים סאם 2300 ש"ח ועוד עמדות אוכל מגוונות  עם פופקורן, פיצות ועוד.

עמדות צילום סלפי ומגנטים

מסיבת יום הולדת לא יכול להיות שלמה בלי לתעד אותה ואת האורחים שלכם, אין כמעט בית בישראל שבו לא תראו מקרר מלא מגנטים מארועים, בין אם מדובר במסיבת בת המצווה של האחות הקטנה או מסיבת יום הולדת  70 לסבא תוכלו להזמין צלם מגנטים שידפיס לכם תמונות במקום עם מבחר מסגרות שתבחרו, אנשי מקצוע שיתעדו אתכם ואת האורחים ויעשו עבורכם צילומי אווירה וינציחו את הזיכרונות מהערב החשוב.

יש עמדות צילום אינטראקטיבית עם מסכי רקע לפי בחירה, תאי צילום  עם מגוון אביזרי צילום כגון: משקפיים, כובעים ועוד. כמו כן יש עמדות לצילומי סלפי , כמו סלפי רינג או מראת סלפי המאפשרת לאורחים להצטלם ולקבל מגנט גדול ואיכותי באופן מיידי!

המחירים נעים בין 1500- 1800 ש"ח למראת סלפי, סלפי רינג  תעלה לכם 1600 ש"ח  ומחיר לתאי צילום ינועו סביב 1900 ש"ח ומעלה.

מסיבת גרפיטי

אחד מהטרנדים הפופולריים הצוברים תאוצה בישראל הוא מסיבה עם מיצגי אמנות הגרפיטי. הרעיון הוא להפוך את האירוע למקורי ושונה, יצירתי וצבעוני, עם תאורה תוססת בצבעים עזים וכיף אמנותי שכולל גם אקססוריז שמחלקים לאורחים כמו כובעים, חולצות ועוד. החלל שבחרתם כולו יתהדר בגרפיטי, מהקירות ועד הנרות הריחניים על השולחן, המפות, כולם יהיו צבועים בגרפיטי צבעוני .

חברות המספקות אטרקציות ובידור החלו לספק מיצגי גרפיטי למסיבות פרטיות. הרעיון הוא להביא אמני גרפיטי שיצרו אינטראקציה עם האורחים שלכם ויכינו להם בהתאמה אישית כובעים, חולצות טריקו, נעלי קנבס או כל מה שירצו.

 מה היתרונות באטרקציות הגרפיטי ?

מעבר לזה שהתוצאה היא מגניבה, אמנותית ויפה, הרעיון הוא לתת לכולם לבטא את עצמם ואת המסרים שהם רוצים להעביר, החוויה הייחודית תישאר הרבה אחרי שאורות האולם ייכבו, מה שיהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

האמנות תיכנס אל אולם האירועים הסטנדרטי והמשעמם ותקפיץ אותו למימד אחר, הגרפיטי יביא איתו  הרבה אור וצבע , כל ציור גרפיטי  יהיה ייחודי ויאפשר לכם לעשות אירוע בסימן המסרים שאתם רוצים להעביר,  אתם יכולים להזמין ציורים של דמויות של שחקנים או זמרים שאתם מעריצים או דמויות מעולם הספורט. אמני הגרפיטי יציגו לכם את  אמנותם על קנבס, שייתלו על הקירות ויציירו לכם עם טכניקת האיירבראש. 

יש הוכחה מדעית שלצבעים יש השפעה פסיכולוגית על המוח, המוח משחרר הורמון המשפיע על הרגשות, ומשפיע לנו על התודעה ועל מצב הרוח והאנרגיה, אירוע צבעוני יביא איתו אנרגיות טובות ורוח שטות. הכנסת גרפיטי למסיבה סטנדרטית, תוביל בהכרח לאווירה טובה יותר ותהפוך את כולם למאושרים יותר, במעין אופוריה, מה שישפיע על רמות האנרגיה גם על רחבת הריקודים.

באמצעות גרפיטי תוכלו לבטא את התשוקה שלכם לתחביב מסויים, לדמות מסויימת או לרעיון, למשל אהבה שלכם לענף ספורט , תשוקה למוזיקה, לאוכל ועוד. תוכלו להעביר מסרים מעוררי השראה שירגשו וייגעו בקהל האורחים שלכם. הגרפיטי , היא דרך להביע את עצמכם בדרך יצירתית .

היכן תוכלו להזמין את אטרקציית הגרפיטי שתשדרג לכם את האירוע?

בישראל יש כיום מספר חברות המספקות אטרקציות גרפיטי באירועים פרטיים אחת מהן נקראת "בית אמנויות תרבות רחוב"   החברה מביאה אומנות גרפיטי , היא מכניסה את האורבניות והרחוב לתוך האולם , שייצבע כולו באמנות צבעונית וזוהרת, מציור קיר שישמש להקדשות, דוכני מזכרות גרפיטי, מיצגי גרפיטי ודוכן ציורי חולצות שהאורחים יוכלו לבקש מהציירים שיציירו להם ממש מול עיניהם.

במקום להסתפק בעיצוב משעמם עם אותו הקונספט של מפות לבנות ומפיות כחולות, יקבלו את פני האורחים שלכם ציורי קיר עם השם של חתן או כלת יום ההולדת  ותאריך האירוע. השולחנות יהיו מעוצבים באופן שישדרג את האירוע שלכם. אתם יכולים לקשט בגרפיטי את העמודים, הקירות, ולהביא אמנים שירשימו את כל החברים שלכם.

החברה שתשכרו תספק לכם דוכן עם חולצות גרפיטי וכובעים צבעוניים, כמו גם מזכרות מדליקות חולצות גרפיטי ססגוניות .החברה תעניק לכם גם את האפשרות לתת לאורחים להתפרע ולנסות ליצור בעצמם על קיר קנבס ענקי שיהפוך למעין קיר הקדשות עם ברכות מכל האורחים והחברים שישאירו הקדשה  בקיר .

אבל הקונספט לא נגמר רק בזה, אם כבר הבאתם את אמנות הרחוב והכנסתם אותה לאולם, אתם יכולים להחליט שאתם מביאים אמנים לערוך סדנאות גרפיטי  שיועברו לפי נושא שאתם מתחברים אליו, אתם יכולים להביא מיצג גרפיטי אמנותי ,אתם יכולים להביא אמן שיתכתב עם הקונספט ויעשה ראפ בועט י, אתם יכולים להביא מופעי פארקור או ברייקדאנס, להביא רקדני היפ הופ שירקידו וישלהבו את הקהל, אתם יכולים לקשט את עמדת ה D.J , לחלק לאורחים מתנה צבעונית ,אתם יכולים להזמין שימוש בצבעים זוהרים באולטרה, כך שרחבת הריקודים תהיה זוהרת וצבעונית גם בחושך.

עוד חברה שמספקת את אמנות הגרפיטי כאטרקציה בנסיבות , היא חברת TAP-AIR שתביא עד לפתח המסיבה עמדה ניידת , האומנים יעצבו עבורכם את התפאורה, יציעו לכם רעיונות , יביאו לכם דוכנים עם מזכרת מקוריות בעיצוב אישי לבקשת האורחים , יביאו לכם ציורים לפי בקשתכם, חולצות זוהרות, כובעי גרפיטי ועוד.

אל האירוע שלכם יגיעו אומני אייבראש (Airbrush) מקצועיים , שיביאו לכם מבחר כובעים איכותיים ובמהלך האירוע יצבעו אותם אל מול האורחים באמצעות טכניקת האיירבראש, האורחים יוכלו לבחור את הצבע מתוך שלל צבעי אולטרה הזוהרים בחושך.

עוד חברה היא CUSTOMIX המעניקה מגוון רחב של אטרקציות  גרפיטי, כגון: ציורי גרפיטי על כובעים, חולצות, תיקים או כל מוצר אחר. ריסוס, בטכניקת איירברש המתבצעת  אל מול המוזמנים. תוכלו להזמין מראש כובעים בהתאמה אישית, ,ציורי גרפיטי על קירות ועוד.

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים את האטרקציה של אמנות הגרפיטי?

הדבר הכי חשוב הוא לבדוק שמדובר בחברה אמינה שיש עליה המלצות ומאחוריהם יש לקוחות מרוצים. שהיא חברה מנוסה ומיומנת בהקמת אירוע מסוג כזה, שהאמנים שלה יודעים לצייר באופן מקצועי. אומנות האיירבראש דורשת  רמת דיוק גבוהה, בעיקר כשהציורים נוצרים אל מול עיניהם המשתאות של האורחים ולכן יש חשיבות לכך  שהיא תספק לכם אמנים מוכשרים, מיומנים ומקצועיים , שיהיו מנוסים באירועים  לקהל גדול, שתהיה להם תודעת שירות, שיקבלו את האורחים עם חיוך ויהיו סבלניים, מתורגלים בעבודה מול קהל, וכמובן שיהיו יצירתיים ויידעו לשלהב ולהפעיל את הקהל. 

 חשוב לוודא שמדובר בצבעים עמידים, כדאי להזמין את כמות האמנים והמזכרות לפי כמות האורחים, אם מדובר בארוע קטן, אולי אמן גרפיטי אחד יהיה מספיק, אך אם מדובר באולם המלא במאות חוגגים, כדאי להביא מספר אמנים שיסתובבו בין הקהל , שיפעילו מספר דוכנים, דבר שימנע עומס, תורים ואי סדר באירוע שלכם .

מה העלות?

הסכום המינימלי להזמנה עומד על סדר גודל של כמה אלפי שקלים, למשל עלות הזמנת קיר קנבס אחד עם ציור קיר עומד על סך של 2950 ש"ח לא כולל מע"מ, הזמנת דוכן כובעים מותנה בהזמנה של מינימום 50 כובעים,  המחיר החל מ 3900 ש"ח לפני מע"מ. המחירים צפויים להשתנות בהתאם לכמות החולצות, כובעים, אמני איירבראש שמציירים אל מול האורחים ותלוי בכמות ציורי הקיר שהזמנתם וכמות הדוכנים, מחיר ציור קיר קטן לא יעלה כמחיר של ציור ענק  בגובה 3.5 מטר. 

 אם אתם גמישים בתקציב תוכלו להזמין רקדניות, ריקודים לטיניים, רקדנית בטן או רקדניות היפ הופ  אם יש לכם חצר גדולה, תוכלו להזמין בובות ענק, מופעי אורות ואקרובטיקה. תוכלו להפריח בלונים או קונפטי תוך כדי הריקודים, להזמין מייצגים שונים. ניתן להזמין עמדות צילום שיתעדו את האורחים שלכם  ויתנו להם מזכרות  על גבי מגנטים, תוכלו להקליט באולפן שיר  עבור האהוב שלכם לו אתם חוגגים יום הולדת, להיכנס בריקוד המשתלב ביחד עם הרקדנים המקצועיים,  להזמין תותחי עשן, זיקוקים,  להזמין עמדות מולטימדיה וקונסולות משחק ועוד רעיונות רבים, הכל תלוי בתקציב ובגודל החלל, כמות האורחים  וכו'.

המחירים של האטרקציות נעים בין  1200 ש"ח עבור רקדניות, 2,900 ש"ח עבור מגנטים ומחזיקי מפתחות לאורחים,  3000 ש"ח עבור מופע אורות , 1500 ש"ח עבור עמדות משחקים,  2,300 ש"ח עבור מופע אקרובטיקה, 1,400 ש"ח עבור תותחי עשן ועוד.



לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת