חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוויות אדרנלין במתנה: רעיונות לאישה שאוהבת ספורט ואתגרים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת זה הזמן לעצור את מרוץ החיים ולצאת למרוץ אחר – בעקבות ריגושים. אם החברה הכי טובה שלך, בת הזוג, אולי אחות, דודה, אם או בת חובבת הרפתקאות מסעירות, והאדרנלין זורם לה בדם, תוכל להעניק לה מתנה אקסטרימית אנרגטית ומלהיבה. מהסוג שיתדלק אותה לפחות לשנה שלמה! יש לנו אוסף של רעיונות למתנות חווייתיות וגם מוצרים משובחים שיניעו אותה קדימה.

המרוץ מתחיל כאן
אם היא תמיד חלמה להיות נהגת מרוצים, עכשיו היא יכולה להגשים את החלום – אפילו אם זה רק ליום אחד.
ישנן חוויות שאי אפשר להתחרות אתן ואחת מהן היא נהיגת מרוצים. ניתן לקחת אותה למסלול, מדריך מקצועי ילמד אותה כיצד לנהוג ברכב מרוץ ואיך ליהנות מכל רגע – אטרקציה שאין כמוה. אופציות נוספות: צניחה חופשית בפעם הראשונה בחיים (אבל ממש לא בטוח שהאחרונה) ובאנג'י (ולא מהעקבים). אופציות נוספות הן טייסת ליום אחד, כאשר היא חווה ונהנית מטיסה בשמי הארץ ומשיעורי טיסה או קורס צלילה מהיר וצלילה במצולות ובמעמקים בעקבות אוצרות.
אתם מחליטים ביחד או לחוד אם להעניק לה מתנה לים או ליבשה ואפשר גם לרחף בשמיים בכדור פורח ססגוני או בטרקטורון מעופף, ללמוד להשיט יאכטה, לעלות על סאפ, לדהור על סוסים או להתנסות בקרטינג.  

מתנה אליפות
הפרטנריות הצמודות של כל אחת שאוהבת לחיות את החיים על הקצה או מחפשת את האתגר והריגוש הבא הן נעלי הספורט. נעלי ספורט לנשים בשלל גרסאות ודגמים עם פיצ'רים שמעניקים תמיכה מקסימלית לכות הרגליים, כדי שבעלת השמחה תוכל להמשיך להתאמן, לרוץ, לדהור קדימה ותמיד יהיה אתה הזוג שיעזור לה להמשיך הלאה.
ניתן לבחור נעלי ספורט מושקעות ממותג מוביל בעיצוב שהיא תאהב, דגם שקצר ביקורות חיוביות, שהיא תהנה לנעול בכל עת שהיא יוצאת החוצה, לטיול, למסע או פשוט ליום גדוש אירועים. בין הדגמים העכשוויים בולטות תכונות שעושות הבדל משמעותי ויכולות לסייע בשדרוג ביצועים, כגון: ריפוד פנימי עם קצף רך, רשת אוורירית חיצונית, סוליית גומי איכותית ועוד והדגמים מוצעים בשלל גוונים פסטליים או נועזים לפי בחירה.
חשוב מאוד לקלוע למידה, וזו עשויה להשתנות מדגם לדגם ולכן, כדאי למדוד קודם את כף הרגל ולהבין מהי המידה שלה או אם אין לכם מושג, לנחש ומקסימום שבעלת השמחה תחליף את המתנה. בחרו אתר אינטרנט אמין לרכישת נעלי ספורט איכותיות שעומדות בהבטחות. 

יש מאין לברוח
חדרי בריחה הממוזגים הפכו למתנה נהדרת בימים החמים ובכל ימות השנה ואם אתם מחפשים עבורה מתנת יום הולדת מאתגרת, שתעודד חשיבה יצירתית מחוץ לקופסה, חדר בריחה מאתגר הוא בדיוק מה שחיפשתם. כתבי חידה שיש לפצח, נוסחאות מעניינות שיש לפענח ועוד משימות מעניינות שיש לבצע תחת מגבלת זמנים. אפשר להזמין לה חדר בריחה לבילוי מותח עם סיפור קונספט מעורר השראה. 

השעון שילווה אותה לכל הרפתקה
אי אפשר בלי נעליים, אבל עוד אביזר שהפך אף הוא לפריט חובה בכל מלתחה הרי זה השעון החכם וישנם דגמים מתקדמים של שעוני ספורט מעוצבים המצוידים בפיצ'רים משוכללים שיכולים לתרום באופן משמעותי לכל אחת, בין אם מתאמנת למרתון, חובבת תחרויות או פשוט רוצה לנטר את הביצועים במהלך פעילות ספורטיבית או יומיומית. ישנם שעונים עם כלים למעקב אחרי שינה, ספורט, כולל טיימר ושעון מעורר, אפשר למצוא כאלה עמידים בפני מים, בעלי תזכורות שונים, בקרי מוסיקה בשלל עיצובים שמתחברים למכשיר בטלפון ומתקשרים עמו כך שהיא תמיד תהיה עם יד על הדופק. 

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת