חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום הולדת לגיל 47

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת 47 הוא גיל בוגר מאוד שמתקרב ל-50. בגיל זה הילדים גדולים מאוד חלקם אחרי צבא ועוזבים את הבית וחלקם לפני גיוס, כך שלבני הזוג נותר זמן רב ביחד. אין ילדים קטנים בבית ויש יותר זמן פנוי. לכן על מנת לחגוג גיל זה יש צורך להיות יצירתיים ושונים מאשר בגילאים אחרים.

כמה רעיונות לחגיגת יום הולדת 47

על מנת לחגוג את יום הולדת בצורה כיפית, מהנה ומיוחדת כדאי לאמץ כמה רעיונות  שמובאים להלן:

סופשבוע בצימר בצפון

אין מתנה נהדרת מסופשבוע בצימר בצפון. עם צימר זוגי בצפון באווירה כפרית ומקסימה הכוללת נופים משגעים, תוכלו לחגוג את יום הולדת 47 עם בן או בת הזוג. תוכלו לבחור צימר עם ג'קוזי או צימר עם בריכה פרטית וליהנות מזמן האיכות ביחד ומהנופים המשגעים. זמן איכות, מנוחה וחופש כמו שאתם אוהבים מה צריך יותר מזה.

הפלגה

שיט בספיגת תענוגות או ביאכטה, הם אחד הדברים המהנים והכיפיים שיש לעשות. לראות את הים הכחול, להביט אל הנוף הנשקף, לשמוע מוזיקה טובה, לאכול ארוחת צהריים ולהביט אל הנוף ולהירגע. אז אם אתם רוצים לחגוג את יום הולדת 47 בשיט תענוגות בספינת פאר מפנקת זה הזמן להזמין כרטיסים ופשוט לעשות. עם ספינת פאר מפוארת, תוכלו ליהנות ממגוון שירותים במהלך ההפלגה, ארוחות טובות, חדר כושר, פעילויות שונות ועוד. וכל זה עם בן או בת הזוג והמשפחה הגרעינית או רק אתם לבד.

יום כיף בספא

גיל 47 דורש תחזוקה מוקפדת של הגוף לא רק בפנים בטיפולי אנטי אייג'ינג אלא גם בגוף. אז מעבר לכושר שאתם עושים בחדר הכושר, הגיע הזמן לפנק את הגוף על הטוב שהוא עושה לכם בחיי היום יום. יום כיף בספא עם עיסויים מפנקים וטיפולים נוספים בתשלום, כולל מתקני ספא שפתוחים לאורך השהות וכמובן ארוחות בוקר או ערב שמוגשות במקום, תוכלו ליהנות מיום הולדת מהנה וכייפי שישחרר אתכם ויכניס בכם אנרגיות חדשות.

סדנת שוקולד

חובבי שוקולד? לא הגיע הזמן ליהנות מסדנת שוקולד מפנקת וכיפיית שבמהלכה תתנסו ותכינו מוצרי שוקולד בעצמם וגם תצאו עם קינוח משלכם. בסדנת תלמדו את כל סודות השוקולד ממיטב הקונדיטורים.

ארוחת גורמה עם שף עד הבית

עוד דרך לחגוג את יום הולדת 47 זה באמצעות הזמנת שף פרטי לביתכם. השף יבשל לכם במטבח ויכין לכם ארוחת גורמה לכל החוגגים. תוכלו לשלב מוזיקה טובה, ריקודים, אלכוהול ועוד והכי חשוב ליהנות ממגוון נרחב של מאכלים וקינוחים טעימים להפליא.

מתנות ליום הולדת 47, המתנות שאתם חייבים לקנות

ישנם לא מעט מתנות מיוחדות ושונות ליום הולדת 47, כל מה שאתם צריכים זה לפתוח את הראש ולחשוב יצירתי. אז אילו מתנות יתאימו ליום הולדת 47? אלו המתנות שאתם חייבים לאמץ ושיראו את ההשקעה שלכם.

סדנת בישול

סדנת בישול בהתאם למצב חוגג יום ההולדת. אם החוגג יודע לבשל סדנת בישול מתקדמים תתאים לו, אך אם הוא אינו יודע לבשל אפשר לתת לו סדנת בישול למתחילים בו הוא יתנסה בבישול מגוון נרחב של מאכלים. הסדנאות נחלקות לסוגים שונים, כך שניתן למצוא סדנא לאוכל הודי, סדנא לבישול איטלקי ועוד.

חדרי בריחה- מתנה נהדרת לבעל יום ההולדת, יום כיף בחדר בריחה. מדובר על 2 קבוצות המתחרות ביניהם וצריכות לפצח כמה שיותר חידות בזמן קצר על מנת לצאת מהחדרים השונים שהם קלועים בהם. מתנה מהנה שמשאירה חוויה וטעם של עוד, ושיש לעשות אותה פעם בחיים.

יום בבית מלון

יום בבית מלון בתאריך ההולדת של חוגג היום הולדת מהבוקר ועד הערב, שבמהלך היום ניתן לבקר במכון ספא, ללכת לחדר הכושר, ללכת לים, לעשות שופינג ועוד.

מסעדה בחשיכה

רוצים חוויה מסוג אחר שטרם חוויתם, מה עם מסעדה בחשיכה. תוכלו להיכנס למסעדה חשוכה ביותר ולהזמין אוכל שהכל בחושך מוחלט, מדובר על אחת החוויות החזקות ביותר שתוכלו לתת לעצמם ובמיוחד לחוש הראיה שלכם והטעם.

כל אחד מהמתנות האלה לא רק שיגמרו לבעל יום ההולדת להתלהב ולהוכיר אתכם, אלא גם יראה לו שהקדשתם זמן ומחשבה מרובים בבחירת המתנה עצמה. במקום לקבל מתנות נדושות כמו בשאר ימי ההולדת אתם מקבלים מתנות שטרם חשבתם עליהם, מרגשות ביותר ושונות ממה שאתם רגילים לקבל. מתנות עם מחשבה מאחורי המתנה עצמה.

יום הולדת 47 יום הולדת בלתי נשכח

יום הולדת 47 הוא יום הולדת בלתי נשכח ומציין כברת דרך לא קטנה שמתקרבת לגיל 50. לכן חשוב לחגוג אותה בצורה שונה ומיוחדת ממה שמקובל. עם יצירתיות והרבה מחשבה על רעיונות ליום הולדת 47, תוכלו לחגוג את היום בצורה שונה, מרגשת ושמחה עם הקרובים לכם שלא תשכחו שנים רבות. אז הרבה מזל טוב!

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת