חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לתכנן לבד בר מצווה לנער?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בר מצווה הוא טקס התבגרות יהודי החוגג את מעברו של בחור צעיר מילדות לבגרות. תכנון בר מצווה יכול להיות מלחיץ, במיוחד אם אתה לא יהודי או לא יודע הרבה על הדת או על ארגון והפקת מסיבות ואירועים!

ההמלצות על ארגון בר מצווה!

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשמתכננים בר מצווה. להלן מספר טיפים לארגון וביצוע האירוע שלכם בצורה היעילה ביותר שיש:

– בחרו מקום מתאים לאירוע שלכם האם בבית או באולם או במועדון

– צור רשימת הזמנות ושלח להם הזמנות מקוריות

– החלט איזה סוג של חגיגה אתה רוצה יש לא מעט רעיונות לבר מצווה

– החליטו איזה סוג אוכל אתם רוצים להגיש באירוע שלכם – חלבי, בשרי, צמחוני, טבעוני וגם סוג למשל איטלקי, ספרדי, תאילנדי וכו'

– מצא בידור לאורחים שלך למשל להביא זמר אורח להופעה של פעם בחיים.

תכנון בר מצווה אינו משימה פשוטה. יש הרבה היבטים שצריך לקחת בחשבון. הצעד הראשון הוא להבין איזה סוג של בר מצווה אתה רוצה לקיים: דתי, תרבותי או חילוני?

בעוד שישנם היבטים רבים שצריך לקחת בחשבון בעת תכנון בר מצווה, הצעד הראשון הוא להבין איזה סוג של בר מצווה אתה רוצה לקבל: דתי, תרבותי או חילוני.

מה יהיה בכניסה לאירוע? האם תקליטו שיר באולפן הקלטות ותשמיעו את זה? תכינו קליפ או מצגת ותקרינו על המסכים? תקליטו דרשות לבר מצווה או ברכות לאירוע ותשמיעו לכל האורחים? תחשבו על הקונספט שמתאים לכם!

תכנון בר מצווה הוא משימה ענקית. זה יכול להיות מכריע, כי יש כל כך הרבה פרטים שצריך לטפל בהם וחשוב שתהיה תוכנית.

הצעד הראשון הוא להבין את התאריך והשעה של האירוע. יש לבחור את התאריך תוך התחשבות בגיל הילד, לוח הזמנים של בית הספר ושאר אירועים חשובים שיתרחשו בסביבות הזמן הזה. בעת בחירת תאריך, חשוב גם לשקול אם יש חגים או אירועים משפחתיים אחרים שעלולים להתנגש עם האירוע.

השלב הבא הוא להחליט כמה כסף אתה רוצה להוציא על האירוע. זה יעזור לך לצמצם את רשימת המקומות והספקים שלך מכיוון שלכל מקום יש מחירים שונים על סמך מה שהם מציעים. לדוגמה, מקומות מסוימים מציעים אוכל בעוד שאחרים לא. בחלק מהמקומות יש מוזיקה חיה בעוד שאחרים לא; בחלק מהמקומות יש קייטרינג פנימי בעוד שאחרים שוכרים קייטרינג מחוץ לאתר. לאחר שבחרתם מקום, בדוק את החבילות השונות שהם מציעים וכמה הן עולות. זה מועיל גם אם יש לך אורחים שמגיעים מחוץ למדינתך שאולי לא יודעים מה מקומות מסוימים גובים עבור החבילה שלהם או אם יש לך אורחים עם תקציב ורוצים לשלם פחות עבור המסיבה שלך. השלב הבא הוא להחליט כמה אנשים ישתתפו באירוע. זה עוזר לצמצם איזה סוג של מקום ו חבילה שאתה מחפש. בחלק מהמקומות יש מספר מסוים של אורחים שהם יאפשרו בעוד שאחרים עשויים לכלול מספר מסוים של אנשים בחבילה שלהם. אם יש לך רשימת אורחים גדולה יותר, הקפד לשאול את המקום אם הם מציעים חבילות גדולות יותר או אם יש להם את היכולת להכיל יותר אורחים. שלב 3: בחר את התאריך שלך השלב האחרון הוא להחליט מתי אתה רוצה את האירוע שלך ולבחור תאריך שיתאים ללוח הזמנים של כולם.

מה צריך לדעת לפני שמזמינים אורחים לבר מצווה?

בר מצווה הוא טקס התבגרות יהודי המציין את יום הולדתו ה-13 של ילד. זו גם חגיגה של הילד שהפך לגבר. הטקס כולל אמירת תורה, אכילת מאכלים חגיגיים וקריאה בתורה.

לפני שמזמינים אורחים לבר מצווה, צריך קודם כל לברר איזה סוג אירוע זה יהיה. ישנם שני סוגים: חופה וקידוש. חופה הוא טקס חוצות בו זוכים להוריו של הילד כבוד וברכה על כך שגידלו אותו לגיל זה. קידוש הוא טקס מקורה שבו חברים ובני משפחה מתכנסים לאוכל, שתייה ומוזיקה כדי לחגוג את המאורע.

בר מצווה הוא טקס התבגרות החוגג יום הולדת 13 לילד יהודי. ידועה גם כבת מצווה לבנות. במאמר זה נדון בכמה עשה ואל תעשה בעת הזמנת אורחים לבר מצווה.

1) אין להזמין אנשים שאינם בני דת היהודית לבר המצווה.

2) אל תשכחו לכלול את הסבים והסבתות ברשימת האורחים ולוודא שהם מוזמנים לפחות חודשיים מראש.

3) וודאו שיש לכם מספיק מקומות ישיבה לכל האורחים שלכם ואם מדובר באירוע בחוץ, דאגו שיהיה צל לכולם.

בר המצווה הוא טקס התבגרות יהודי החוגג יום הולדת 13 לנער יהודי. ידועה גם כבת מצווה לבנות. זהו אירוע חשוב בחייו של הילד, והוא מסמן את מעברם לבגרות.

בר מצווה או בת מצווה יכולים להיות אירוע יקר מאוד לארגון ולכן חשוב לתכנן מראש ולדעת מה צריך לעשות לפני שמזמינים אורחים.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת