חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום הולדת לכלבים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אם אתם בעלים של כלב או כלבה אתם בטח יודעים כמה היצורים הפרוותיים האלה נכנסים לנו ללב, הכלב שלנו הוא ללא ספק חלק בלתי נפרד מהמשפחה, לפעמים אנחנו מרגישים שהוא רק צריך לדבר כדי להיות אדם כמונו. אז למה בעצם שלא נחגוג לו יום הולדת במסיבה גדולה בה נזמין את הקרובים לנו וכמובן לא נשכח את הכלבים שלהם שהגיעו לחגוג יחד עם הכלב האהוב שלנו. בחגיגה עצמה כמובן שתהיה עוגה (מותאמת במיוחד לכלבים) נשלב פעילות מתאימות לאופי האירוע, נחלק מתנות, וכמובן שנסיים בברכות לבביות 

יום הולדת לכלב שלנו היא אחת הדרכים המקוריות בהן ניתן להביע את אהבתנו הרבה לכלב שלנו, כמובן שישנם מצבים שאנו לא יודעים במדויק מתי היום הולדת של הכלב ולכן במקרה זה אנו ממליצים פשוט לבחור את היום בו הכלב הגיע אלינו לחגוג לו את היום הולדת בתאריך זה . יום הולדת לכלבים הפך לפופולרי בשנים האחרונות ועוד ועוד אנשים בוחרים לחגוג יום הולדת לכלבה שלהם או לכלב. אין ספק שזהו רעיון מקורי אשר הולך ותופס תאוצה במיוחד בתקופה האחרונה ניתן לראות איך עוד ועוד אנשים החלו לציין ולחגוג יום ההולדת של חיות המחמד שלהם.

איך לחגוג יום הולדת לכלב?

כמובן שכל כלב בדיוק כמונו שונה מהאחר ולכן כל אירוע כזה מותאם על פי המאפיינים הבולטים של אותו הכלב. באופן טבעי מסיבת יום ההולדת תיערך ללא זיקוקים או בלונים אשר עלולים ליצור את האפקט ההפוך והם אינם מתאימים לאופי האירוע. אז איך לחגוג יום הולדת לכלב ולהפוך את המסיבה למוצלחת? ובכן את המסיבה אנו מתכננים על פי האופי של הכלב לדוגמא אם הכלב אוהב מים ניתן לפזר בחצר (במידה ויש) גיגות מים ולהזמין כלבים של חברים או כלבים שהכלב מכיר ואוהב להשתעשע עימם. כמובן שביום הולדת עצמה תהיה עוגה מתאימה לכלבים, מתנות, וברכות, בדיוק כמו במסיבה של בני אדם. ישנם מגוון אפשרויות נוספות אך כאמור מאוד חשוב להתאים את אופי החגיגה לאופי של הכלב וכמובן גם לאופי המקום בו אנו עורכים את המסיבה, לדוגמא אם המסיבה מתרחשת בבית קטן כמובן שלא נוכל להזמין את כל האורחים שאנו רוצים והכלבים שלהם במקרה כזה המסיבה תהיה מצומצמת יותר. ניתן לעשות את המסיבה במקום ניטרלי כמו לדוגמא בחוף הים לתחום אזור ולערוך מסיבה רטובה הכלבים החמודים.

עוגת יום הולדת לכלבים

כיום ניתן למצוא מגוון מעניין מאוד של עוגות יום הולדת לכלבים, כאשר אנו מעוניינים לערוך מסיבת יום ההולדת לכלב שלנו כמובן שזאת לא תהיה חגיגה בלי עוגה. אין ספק שאחת האטרקציות אשר הופכות את החגיגה לשמחה בעיקר עבור הכלב היא העוגה המותאמת במיוחד עבורו על ידי חומרים טבעיים ובריאים לכלב. בשלב זה הכלב כל כך מרוצה שהוא באמת מרגיש שזה יום חג במיוחד עבורו והמסיבה הופכת למוצלחת מבחינתו וגם מבחינתו. חשוב לשלב את עוגת יום ההולדת לכלב בשלב האחרון של האירוע וכמובן לא לשכוח לכבד את שאר האורחים הפרוותיים שבאו לשמוח בשמחתנו. חשוב לשים לב לעוגה שאנו נותנים לכלב ברור שעוגת שוקולד היא לא מתאימה במקרה כזה, ניתן לבחור את המאכלים שהכלב הכי אוהב ולחלק אותם בתור עוגת יום הולדת לכלבים

להלן חיפוש מתוך איביי בנוגע לעוגות יום הולדת לכלבים:

מתנות ליום הולדת של כלבים

אז למדנו איך לחגוג יום הולדת לכלב אבל כדי שיום ההולדת תהיה מושלמת חשוב לזכור להביא מתנת יום הולדת. המתנה יכולה להיות חטיף נחמד ובריא או משחק נחמד לחיזוק השיניים. הכלבים שלנו הם יצורים אינטליגנטיים הם מרגישים ומבינים שאנו מתייחסים אליהם באופן מיוחד כמובן שהם לא יכולים לומר שזה יום הולדת שלהם אך הם בהחלט מסוגלים להבין שהיחס אליהם הוא טוב ומיוחד ביום זה. מתנת יום הולדת לכלבה שלנו או לכלב שלנו היא ללא ספק חלק משמח מאוד באירוע לפחות מבחינת הכלב.

ברכות ליום הולדת של כלבים

אנחנו חוגגים יום הולדת לכלבה שלנו עשינו מסיבה גדולה הייתה עוגה, הביאו מתנות, ובעצם הדבר האחרון והלא פחות חשוב הוא השלב של ברכת יום ההולדת כדי שהמסיבה תהיה מושלמת כמובן שאנו נרצה לברך את הכלב. שלב הברכות במסיבה הוא תמיד נחמד. 

אתם יכולים לכתוב בכרה ולהקריא לו בהשתתפות כל בני המשפחה וכך להתרגש יחדיו, אתם יכולים להכין מצגת ולהקרין בחגיגת יום ההולדת ואתם אפילו יכולים לתת לו מתנה "אכילה" שהיא הברכה עצמה.

תחפושות לכלבים לימי הולדת (מתוך ebay):

ריכזנו עבורכם מספר טיפים ורעיונות איך לחגוג יום הולדת לכלבים

  • מסיבת יום הולדת בחוף הים: מזמינים את החברים שלנו ואת הכלבים שלהם ביחד עושים מסיבה בחוף הים, הכלבים יכולים לשחק להשתולל וכמובן להשתכשך במים.
  • חטיפים: בדיוק כמו שאנו עורכים יום הולדת לילדים שלנו כך גם שווה לדאוג לחטיפים מתאימים לכלבים, כיום ניתן למצוא מבחר מגוון ביותר של חטיפים מיוחדים לכלבים.
  • תזמינו ילדים: אין ספק שהשילוב בין ילדים וכלבים יכול להיות כיף גדול גם לכלבים וגם לילדים.
  • תשלבו אביזרים וצעצועים: כדי להפוך את החגיגה למושלמת מומלץ לשלב אביזרים המתאימים למשחקים של כלבים וגם לילדים. למשל כדור או משחקי מים.
  • ברכות ליום ההולדת: החלק של הברכות הוא תמיד החלק המרגש ביותר באירוע מומלץ להשקיע בברכות ולשלב את הילדים שיקראו בעצמם את הברכות.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת