חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

 יום הולדת 77 הוא יום הולדת שונה ומיוחד

מדובר על תאריך יפה שמתקרב לגיל ה-80. בגיל זה החוגג חווה לא מעט חוויות בחייו וכעת הוא נהנה מהפירות שלו ומנכדיו האהובים. 

כמו כן, הוא יכול להתפנות לעיסוקים שונים שטרם ביצע בחייו וכעת יש לו הזמן לזה, כגון: ריקוד, ציור, פיסול ועוד וכמובן הוא יכול לטוס ליעדים שונים בחו"ל ולבקר במדינות שטרם חווה כמו: 

תאילנד או איי סיישל ועוד. לכן שמדובר על  רעיונות ליום הולדת 77, שכולל פעילויות ליום הולדת 77, חייבים לקחת בחשבון פעילויות שמתאימות לכל שכבת הגילאים החוגגת.

להלן כמה רעיונות ליום הולדת 77, שכל חוגג בן 77 ישמח לחגוג בצורה זאת ביחד עם הקרובים לו. אז אילו רעיונות ליום הולדת לגיל 77, כדאי לקחת בחשבון? התשובה לפניכם.

מופע סטנד אפ ליום הולדת

 אחד הדרכים הטובות לחגוג את יום הולדת 77 בצורה שונה ומיוחדת מאשר כל שנה במסעדה או בית קפה, זה להזמין כרטיסים למופע סטנד אפ ליום הולדת. 

חשוב לבחור מופע שחוגג יום ההולדת מתחבר לסטנדאפיסט שמבצע את המופע. כמו כן, חשוב שהתכנים ואנרגיה של הסטנדאפיסט יתאימו לחוגג עצמו. 

לכן חשוב לברר בטרם רכישת הכרטיסים למופע האם יש הרב קטעים שצוחקים על חוגג יום ההולדת והקהל עצמו או פחות. חשוב שהבדיחות במופע הסטנדאפ יהיו במינון הנכון ולא יעברו את הגבול. כמו כן, תמיד תוכלו לבחור מופע שכתוב על בעל השמחה.

סדנת בישול

למרות שבגיל 77 יודעים לא מעט מאכלים, עדיין תמיד כיף לקבל סדנת בישול וללמוד דברים חדשים. קיימים מגוון סדנאות בישול בהתאם למאכלים השונים. כך למשל ניתן למצוא:

סדנת בישול איטלקית, סדנת בישול הודית, סדנת בישול סינית ועוד. את סוג הסדנא יש להתאים לחוגג יום ההולדת.

הפלגה בשייט

 הפלגה בשייט היא מתנה הטובה ביותר שתוכלו לתת ליום הולדת 77. מדובר על הפלגה לאורך כמה ימים בספינת פאר מפואר שכוללת חדר כושר, בריכה, חדרים, קזינו ועוד. 

בספינה תוכלו להעסיק את עצמכם לאורך כל ההפלגה וגם להביט על המים הצוללים והכחולים. מדובר על חוויה מהנה וכיפית שתשאיר לכם טעם של עוד.

סדנת סקסולוגית

 עם סקסולוגית מנוסה ומקצועית תוכלו לקבל כמה טיפים לחיי סקס מהנים ומספקים. במהלך הסדנא תתנסו בתנוחות שונות, תלמדו איזה פירות וירקות מעוררים את חיי הסקס שלכם ותכניסו חיים לחיי הסקס שלכם. 

סדנת עם סקסולוגית היא חוויה מהנה ושוברת קרח ומומלצת מאוד במיוחד בגילאים אלה שאין כל כך מה לחדש.

מאסג'ים

תוכלו ליהנות ממאסג'ים מהנים שכוללים טיפול שוודי, טיפול תאילנדי, עיסוי משולב, עיסוי רפואי ועוד בהתאם לעוצמה שהגוף שלכם דורש. 

את המאסג'ים תוכלו לעשות בבית ע"י הזמנת מסאג'יסט או בספא שם תוכלו להתפנק לאחר מכן בג'קוזי בתוך החדר, לשתות יין טוב, לעשות טיפולי פנים מפנקים, לאכול ארוחת בוקר או ערב וכמובן ליהנות משאר מתקני הספא אשר פתוחים ללא הגבלה.

שאלות ותשובות בנוגע לרעיונות ליום הולדת לגיל 77

המתנות שיתאימו לגיל 77 יכולות להיות: כרטיס טיסה לחו"ל ליעד נבחר ומרתק, מאסג' מפנק וכייפי בבית או בספא, סדנת אפייה, סדנת שוקולד, סדנת ריקודים.

אם חוגג יום ההולדת הוא גבר תוכלו לקנות לו בושם איכותי, טלפון סוללרי. אך אם מדובר על אישה, תוכלו לקנות לה מוצרי טיפוח ואיפור ( אם היא אוהבת להתאפר) או בושם יוקרתי.

אפשר לחגוג את גיל 77 בערב קריוקי מפנק עם המשפחה או חברים, להזמין שף ישירות אליכם הביתה ולחגוג עם בני המשפחה והחברים או לשמוע הרצאה על נושא מעניין ומרתק שנוגע לגילאי 77.

את יום הולדת 77 כדאי לחגוג או במסעדה או במסיבה בבית. אך אם אתם לא אוהבים רעש ואוהבים משהו אינטימי, תוכלו לחגוג בארוחה ביתית עם המשפחה הקרובה ומורחבת ולהזמין שף אליכם שיכין את האוכל.

לסיכום

יש המון רעיונות ליום הולדת גיל 13 ובצדק זהו גיל מיוחד עבור הילדים ובעיקר עבור הבנים שחוגגים את הבר מצווה שלהם. הורים רבים בוחרים לעשות כל מיני הפתעות ליום הולדת גיל 13 רעיונות רבים הם שואבים מהאינטרנט או מחברים שכבר עשו הפתעה לילדים שלהם.

מה שבטוח הילדים של היום הרבה יותר מתוחכמים כך שלא ממש יהיה לכם קל להפתיע אותם כולם רוצים לחגוג את היום הולדת הכי מקורית וייחודית. תקשיבו לילדים שלכם בטח תגלו שגם להם יכולים להיות רעיונות מעולים.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת