חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רונן מרדכי גרין – עכשיו יש סיבה טובה באמת לטוס לאילת כדי לקנות מתנה ליום הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

רונן מרדכי גרין, הבעלים של קבוצת ברקליס ומבנה ארמון עיר המלכים באילת, מתגאה בהצלחה של פוקס בפתיחת סניף ג'מבו בתוך הארמון המתפרש של שטח של כ- 10,000 מ"ר.

מדובר על מתחם עצום עם מלא דברים שיכולים להירכש על ידכם כמתנה ליום הולדת לכל גיל!

מתחדשים: רשת ג'מבו יוון מטריפה את אילת

לקנות מתנות ליום הולדת ללא מע"מ - רק באילת!

הקהל הישראלי חלוק בדעותיו על העיר שנחשבה בעבר לבירת התיירות הישראלית, בעיר ניתן ליהנות ממגוון רחב של בתי מלון, שופינג פטור ממע"מ, טיילת, חופים יפים, אטרקציות מגוונות, מסעדות וחיי לילה.
למרות היתרונות הרבים של העיר, לא צריך להיות מומחה תיירות גדול כדי להבין שאילת זקוקה למתיחת פנים, חלק מהמלונות מיושנים, האטרקציות מהנות אך לא מספקות מענה תיירותי שיספיק לאורך כל ימי החופשה והעיר שהייתה עד לא מזמן יעד שקופצים אליו כל שנה, הפכה לעיר שחלק מהישראלים מבקרים בה אחת לכמה שנים.

השינוי הבולט באילת מגיע דווקא מתחום השופינג, במידה ופטור ממע"מ לא מספיק לכם, רשת ג'מבו יוון המתמחה בפריטים זולים ממגוון רחב של תחומים הגיעה לישראל ויריית הפתיחה הייתה מוצלחת במיוחד.
אם טרם בקרתם באילת לאחרונה, לא תתקשו למצוא את הסניף הראשון של ג'מבו יוון בישראל, הסניף ממוקם במבנה הארמון של פארק עיר המלכים שנסגר בשנת 2016.

מאחורי ג'מבו ישראל עומדת פוקס של הראל ויזל, קבוצת פוקס היא הזכיינית של ג'מבו ובתקופה הקרובה תפתח סניפים נוספים בישראל.
רשת JUMBO יוון מוכרת לישראלים רבים שאוהבים שופינג זול ואיכותי שמאגד בתוכו מגוון רחב של מוצרים.
במבנה שמתפרש על שטח של כ- 10,000 מ"ר ו- 2 קומות מסחר תוכלו למצוא מעל ל- 30,000 פריטים שחלקם הגדול נע בטווח מחירים של 1.30 – 20 שקלים, בחנות הענקית ניתן למצוא מותגים מוכרים כמו דיסני, לגו, פליימוביל ומותגי צעצועים נוספים.
מלבד צעצועים ברשת מציעים מגוון רחב של פריטים נוספים, ביניהם מוצרים לתינוקות, בעלי חיים, טקסטיל והלבשה, ציוד משרדי ויצירה, פריטים לבית ולגינה, מוצרי אלקטרוניקה, טואלטיקה, מוצרי ניקיון ואפילו חטיפים ומשקאות.
ג'מבו איילת במתחם עיר המלכים פתוחה לאורך כל ימות השבוע, בין השעות 9 בבוקר ל 10 בערב.

רונן מרדכי גרין: "מאמינים בהצלחת ג'מבו יוון באילת"

מי שעומדת מאחורי ארמון עיר המלכים היא חברת ברקליס של יזם הנדל"ן רונן מרדכי גרין (מוטי גרין), עם סגירת עיר המלכים רכשה החברה את הפארק, השימוש הגדול בארמון התבשל ובמרץ 2023 פוקס וברקליס חתמו על הסכם שכירות ארוך טווח להפעלת רשת ג'מבו יוון באילת כאשר הערכה היא שמלבד מתחם מזון מהיר בעתיד יפעלו אטרקציות תיירותיות לרווחת המבקרים.

אם תשאלו את מוטי גרין, החלטה על חתימת הסכם עם פוקס הייתה חכמה וכדאית לכל הצדדים: "כדי לפעול בשטח הגדול שמציע מבנה הארמון צריך גב כלכלי וחברה מנוסה ויציבה שיודעת להגיע לקהלים גדולים, פוקס כזכיין של ג'מבו היא השילוב הנכון שיאפשר למבקרים באילת ליהנות ממתחם שופינג ובילוי גדול במחירים משתלמים".
האם ג'מבו צפויה להצליח בישראל? מוטי גרין מאמין שאם שאר הסניפים יצליחו כמו באילת, לרשת צפויה הצלחה עסקית גדולה בישראל: "המחירים באמת זולים, בדיוק מה שהצרכן הישראלי צריך, שופינג תמיד משך אנשים לאילת ועכשיו מושך עוד יותר עם מחירים זולים במיוחד ומגוון פריטים רחב מאוד, מאמין שיעתיקו את ההצלחה באילת לשאר הסניפים".

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת