חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום הולדת שמח מצחיק – 5 רעיונות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

רעיונות ליום הולדת שמח ומצחיק קיימים בשפע, אפשרויות רבות העומדות לפניכם ותלויות בפתיחות שלכם ובתקציב שאתם מעמידים ליום ההולדת.
כדי לארגן חגיגת יום הולדת שמחה ויצירתית, כזו שתיצרב בזיכרון הילדים הרבה אחרי שהכל יגמר, יש לחשוב על הקונספט והרעיון מאחורי יום ההולדת או פעילות מרכזית משמחת שתהפוך את היום למיוחד ומהנה. רצוי לעשות קונספט מגניב, מצחיק, מקורי ומיוחד שייזכרו אותו עד לשנה הבאה!

לפני רעיונות ליום הולדת שמח ומצחיק – חשבו על קונספט מגניב

חשיבה על קונספט מומלצת בעיקר בחגיגת יום הולדת בבית אך ניתן גם במסגרת פעילות חוץ, אם תבנו קונספט מעניין יכול להיות שהמשתתפים ייהנו בצורה מיוחדת ולא כמו בעוד מסיבת יום הולדת רגילה.
כדי להפוך כל יום הולדת לשמח ומצחיק, ניתן לבחור קונספטים מעניינים: נסיכים ונסיכות, גיימינג, גיבורי על, ספורט ועוד.
יחד עם הקונספט העיצובי מומלץ להוסיף פעילות או מפעיל/ה ותוספות שונות, לדוגמה: משחק חבילה עוברת עם בדים צבעוניים (מוכר גם בתור: כדור הפתעה).

יום הולדת חלל: עיצוב חלל וסרט מדע בדיוני

הורים רבים כבר הבינו שעיצוב צלחות ומפות ליום הולדת ושאר הקישוטים יבנו קונספט מדהים, קונספט לדוגמה יכול להיבנות סביב יום הולדת בחלל.
סביב רעיון חלל, מדע או מדע בדיוני תוכלו לרכוש צלחות, מפיות, מפות וכוסות עם עיצוב חלל (ניתן לרכוש חבילות שלמות ליום הולדת המתאימות למספר קבוע של ילדים) – אם תוסיפו למסיבה פעילות מיוחדת כדוגמת סרט חלל ומדע בדיוני, תוכלו לבנות יום הולדת חלל מגניבה ומשמחת וכך עם שאר הרעיונות ליום הולדת שמח ומצחיק.

אופציות נוספות להתעסקות עם המדע והחלל, תוכלו להזמין אליכם מפעיל המעביר פעילות מדעית מהנה וחינוכית לילדים.
פעילות לדוגמה היא "גיא המדען", הקמת מעבדה ניידת ופעילויות מדעים שכל הילדים יאהבו בזמן שהילד או הילדה שחוגגים את יום ההולדת הופכים לעוזר ראשי למדען ליום אחד.
פעילות מדעים של כלל המפעילים מותאמים בדרך כלל לגילאי 6 ומעלה ונמשכות בין שעה וחצי לשעתיים.

מוזיאון הילדים הישראלי: ממלכת הזמן, היער הקסום וחייזרים

אחת מעשרות ואולי מאות פעילויות המוצעות ליום הולדת שמח ומצחיק היא פעילות מסע לתיקון ממלכת הזמן של מוזיאון הילדים הישראלי.
בשונה מפעילות בבית, כאן ניתן לבחור בין אחד ממסלולי הילדים (ממלכת הזמן, יער קסום וחייזרים), כל אחת מהפעילות מבטיחה היבטים מרגשים אך גם חינוכיים, בחלוקה לקבוצות קטנות וכוללת אזור המתנה להורים ועריכת שולחן כיבוד בגמר הפעילות (ללא הכיבוד, המוזיקה וציוד ההגברה).
במוזיאון ניתן למצוא פעילויות נוספות המתאימות לימי הולדת.
מוזיאון הילדים הישראלי |  03-650-3000 או בהודעה ל Whats App  למספר 054-4774474

אוטו ספיד: פעילויות מכוניות לילדים

זה הזמן להחזיר את מרוצי המכוניות לאופנה עם מכוניות מקצועיות על שלט, פעילות "אוטו ספיד" מתאימה לבנים ובנות בגילאים 6-12.
הפעלת "אוטו ספיד" משלבת בתוכה משחקים מגוונים עם המכוניות (משחק דייגים ונהגים או משחק זהירות בדרכים), אורך כל משחק הוא כ- 20 דקות בממוצע (סך כל הפעילות עד שעתיים).
אוטו ספיד |   053-9370158

סטנד אפ עד הבית לכבוד היום הולדת

רוצים להיקרע מצחוק? אין כמו הופעה של סטנדאפיסט ועוד אצלכם בבית, הימים בהם הזמנתם ליצן או קוסם השתדרגו ואופציות נוספות לחגיגת יום הולדת נוספו.
אם הסלון או הגינה שלכם מספיק גדולים כדי להכיל הופעה של סטנדאפיסט לכמה עשרות חברים, תתפלאו שישנם אומנים רבים (גם המוכרים שבהם) שיגיעו לבדר את חוגג/ת יום ההולדת והמוזמנים שלו או שלה.
המחיר של הזמנת סטנדאפיסט ליום ההולדת הוא בדרך כלל מספר אלפי שקלים (תלוי בתקופה ובאומן), אם מדובר על יום הולדת לילד תוכלו לקבוע גבול לבדיחות בהתאם לגיל.
במידה ואין לכם את האפשרות לארח או לממן הגעה של סטנדאפיסט אצלכם בבית או בחצר, חוגג/ת יום ההולדת יוכלו לבחור מספר חברים ולהזמין אותם לערב סטנדאפיסט, בהופעה הפתוחה לכלל הציבור לא תהיה לכם שליטה על סוג הבדיחות.

פעילות עם חיות ביום ההולדת – מצחיק, מהנה ומרגש

פעילויות עם חיות מומלצת מאוד ומקשרת בין הילדים לטבע ולמגוון החיות שבו – יום הולדת שמח ומצחיק בהפעלת מפעילים מקצועיים בלבד, עם חשיפה חשובה לחי, פעילויות ותהליך למידה חשוב תוך כדי חגיגה משמחת.
בישראל קיימים מספר רב של מפעילי חיות ליום הולדת, מרבית הפעילויות כוללות צפייה (לעיתים גם עם זכוכית מגדלת), ליטוף החיות, הסברים ומתנות.
פעילות חיות ליום הולדת בדרך כלל מתאימה עד גיל 13 ויש לברר לפני אלרגיות לחיות בקרב המוזמנים, האם החיות נמצאות תחת פיקוח וטרינרי ומה כוללת הפעילות.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת