חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חגיגת יום הולדת 81

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אומנם, יום הולדת 81 הוא אינו יום הולדת עגול, אבל זה לא אומר שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו לוותר על חגיגה מיוחדת ומשמחת.

כל יום הולדת הוא יום מיוחד.

אחריי גיל 80, אשר לבטח נחגג באופן מאד רחב, מושקע וגדול, עבור יום הולדת 81 אנחנו רוצים להציע לכם רעיון נעים ופשוט, חגיגה משפחתית ואינטימית אמיתית, אשר טומנת בחובה את כל מה שוודאי יהיה חשוב עבור בעל השמחה.

אז מה בתפריט?

בין אם תרצו לחגוג יום הולדת עבור בן משפחה או חבר קרוב – לא תצטרכו יותר מארוחה מפנקת במסעדה והופעה פרטית (בהתאם לטעמו המוזיקלי של החוגג).

במידה ותחפצו – חגיגה מסוג זה בהחלט יכולה להתאים גם כמסיבת הפתעה מיוחדת וכיפית.

לפני הכל, חשוב להחליט על כמות משתתפים, ככה תוכלו לדעת איזו מסעדה אתם מחפשים: צריך יהיה לערוך בירורים מקדימים על מנת לאתר מסעדות שיש להן חדר פרטי בו תוכלו לחגוג בצורה אינטימית ושקטה יותר.

אירוע יום הולדת 81 במסעדה, שלב אחר שלב

מי מוזמן?

כאמור, בראש ובראשונה תחליטו על רשימת המוזמנים, האם מדובר במעגל המשפחתי הקרוב ביותר, או אולי במעגל משפחתי מורחב? כמובן שקיימת תמיד אפשרות שמדובר על חבר קרוב ואז רשימת המוזמנים תכלול את הקבוצה החברתית הרלוונטית.

קביעת תאריך ושעה

צמד מילות המפתח באירועים מסוג זה היא: תכנון מראש.

בחגיגת יום הולדת שכזו, ככל שהימים יעברו, תגלו שיש יותר מידיי פרטים (ופריטים), בהם תהיו תלויים אשר צריכים להיות מתוזמנים ופנויים לאותו תאריך ושעה. על כן – קחו מקדם הגנה עבור זמן התכנון, חודש (אם לא חודשיים) לפחות.

במידה ויהיו ילדים באירוע, היינו ממליצים לכם לקבוע לשעת צהריים, במידה והאירוע יכלול רק אנשים מבוגרים, לא תהיה שום בעיה לערוך את האירוע בשעות הערב (אפילו המאוחרות) ולהמשיך ולחגוג גם לאורך הלילה.

לפני שתמשיכו בהכנות – זה הזמן לעדכן את כל המוזמנים בתאריך הנבחר, על מנת שכולם יוכלו לאשר הגעה.

חדר פרטי, על שום מה?

יש מגוון רחב של חדרים פרטיים במסעדות. חשוב יהיה למצוא חדר אשר יכול להכיל את כמות המשתתפים באירוע שלכם, בצורה נוחה ומרווחת.

קיימים חדרים קטנים יחסית, אשר יכולים להכיל עד 10 אורחים וכאלו גדולים הרבה יותר, שיכולים לארח 25 איש ואף יותר.

מסעדה שתתאים כמו כפפה ליד

יש שיאמרו שהדרך ללב עוברת בבטן 🙂 כך שיש חשיבות רבה בבחירת המסעדה המתאימה.

בהתאם למקום המגורים של בעל יום ההולדת (אנחנו לא נרצה לטרטר אותו בנסיעה למרחקים ארוכים) תתחילו לחפש מסעדות רלוונטיות, אל תהססו לבקש המלצות מחברים, משפחה ואפילו מרשתות חברתיות כאלו ואחרות.

בחדרים פרטיים, כשמם, מקיימת פרטיות נפלאה. אפשר להרגיש בנוח לדבר בקול, להתחבק ולצחוק.

זה יהיה ממש כמו לארח בבית שלכם… רק שלא תצטרכו לעשות כלים בסוף האירוע.

סגירת תפריט

החלק המהנה ביותר (לפי דעתנו).

כל מסעדה והאופי שלה, כל מסעדה והמאכלים בהם היא מתמחה.

בשלב הזה, מי מטעם המסעדות איתן תצרו קשר, יעביר לכם מספר אופציות של תפריטים (בין שתי אופציות לשלוש – בהתאם למסעדה, לבקשותיכם הספציפיות ולתקציב אשר נתתם).

אנחנו תמיד נמליץ לערוך סקר שוק. אל תסתפקו בהצעה אחת ממסעדה אחת, תבקשו עוד אופציות, עוד תפריטים, עוד מבחר מנות ואם אתם מרגישים שזה נכון ומתאים – אל תתביישו לבקש, בנימוס כמובן, הנחה קטנה.

תוכניות אומנותיות

אחרי שהכנתם את רשימת המוזמנים והודעתם לכולם על תאריך ושעת המסיבה, אחרי שמצאתם את החדר הפרטי המתאים, במסעדה המתאימה עם התפריט המתאים –

הגיע הזמן לחלק ה'פאן' של הערב!

חדר פרטי במסעדה הוא המקום המושלם לתפעול תוכניות אומנותיות.

יום הולדת 82
יום הולדת 82

הנה כמה רעיונות

במידה ויש כמות מוזמנים מכובדת (ובנוסף, בכל זאת, בעל/ת האירוע כבר בת/ן 81), תמיד אפשר לבקש מיקרופון לטובת הקראת נאומים וברכות וכמובן, בהמשך, לבקש מבעל השמחה לשאת דברים.

בנוסף, תמיד כיף לשיר שיר עבור חתן השמחה, אפשר לבחור בשיר קיים שמתקשר לאירוע, אפשר להמציא מילים חדשות עבור מנגינה קיימת ובמידה ואתם ממש יצירתיים, תוכלו להמציא מילים ולחן חדשים.

אל תתביישו להוסיף לשיר תפאורה: תלבושות, אביזרים וכלי נגינה פשוטים שאפשר לקנות בכל חנות משחקים.

עוד רעיון מוצלח הוא להביא זמר או להקה קטנה להופעה חיה, בתיאום מראש מול המסעדה המארחת כמובן. תוכלו למצוא להקה קטנה אשר מנגנת מוזיקה יוונית \ מוזיקה לטינית \ קאברים ישראליים וכדומה. קיים שפע, רק תבחרו.

קישוטים ומתנות

להשלמת האווירה, אנחנו ממליצים שתקדימו מעט לאירוע, ככה יהיה לכם זמן לקשט את החדר בשלטי 'מזל טוב', בלונים ושרשראות.

תוכלו להחליט האם אתם מעוניינים לקנות מתנה לבעל השמחה, או לחילופין, יכול להיות שעצם האירוע עצמו: הארוחה והתוכנית האומנותית יספיקו.

יום הולדת 81 שכזה, כמסיבת הפתעה או כאירוע ידוע מראש, לחבר טוב או לקרוב משפחה... עם רעיון שהוא גם סופר איכותי וגם טעים, שמשלב את כל מה שאנחנו אוהבים: אוכל טוב וחברה טובה.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת