חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שף פרטי ליום הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מרבית מהאירועים הפשוטים והיוקרתיים ביותר מכילים שף פרטי, אוכל וקייטרינג איכותי, או מטעמים ביתיים. מה שכן, ללא ספק, האוכל נמצא במרכז האירוע ומשחק תפקיד חשוב מאוד. אם מדובר באירוע צעיר יותר, ימי הולדת לדוגמא, האוכל חייב להיות תואם לקהל הצעיר, ממתקים ונשנושים חייבים להילקח בחשבון. ולקהל היותר מבוגר, ההורים, שף פרטי יהיה פשוט תענוג אמיתי, מנות גורמה יוקרתיות, והרבה טוב.

למה להזמין שף פרטי לאירוע

בשנים האחרונות, הזמנת אוכל ביתי, קייטרינג, או מנות שף הפכו לטרנד בינלאומי וישראלי מאוד נפוץ. במרבית מהאירועים, הקטנים והגדולים כאחד, אוכל גורמה מככב כשחקן הראשי בהצגה. ללא ספק, אוכל איכותי ועסיסי מטעם שף פרטי יעניק לכם פינוק אמיתי באירוע. אז למה כדאי להזמין שף פרטי לאירוע?

הנה כמה סיבות מוצדקות להזמנת שף פרטי ליום הולדת:

  1. מנות שלא טועמים בכל מקום – אם חשבתם שטעמם את כל סוגי האוכל, תחשבו שנית. מנות השף היוקרתיות ביותר הם מנות שלא טועמים בכל מקום, מנות שנחשבות כפעם בחיים. המרקם הנינוח, איכות המנות והטריות, הכשרות המקובלת, וכל זה במטרה להבטיח את הפינוק המושלם. נסו זאת, לא תצטערו, מדובר על מנות שכל האהבה מוקדשת אליהם.

     

  2. פינוקים מטריפים לאחר הארוחה – אם אתם אנשים שחייבים פינוקים לאחר הארוחה המלאה, מנות הפינוק של השף יכולות להיות דרך מושלמת לסיים את האירוע. אחרי הארוחות הכבדות והטעימות, תקבלו מנות פינוק אחרונות, מנות חד פעמיות הכוללות שילוב של שוקולד, אגוזים, וכמובן קצפת. זה פשוט תענוג, סיום הארוחה בטעימות הקטנות והטובות ביותר, ניתן למצוא זאת רק אצל שף פרטי.

     

  3. שירות VIP עד לשולחן – ברוב המקרים, כאשר אנחנו בוחרים שף פרטי ואיכותי, המנות יגיעו עד הצלחת. הצוות של השף הפרטי והקייטרינג יגישו את המנות עד השולחן, בדיוק כמו מנות איכותיות בחתונה. השירות כבר כלול בעסקה, ברוב המקרים השף לא יבקש תוספת תשלום. זקוקים לשתייה נוספת? תוספת למנה? הצוות ישמח להעניק לכם זאת על מגש של כסף. כמו כן, במהלך אירוע יום ההולדת, צוות המלצרים תמיד ידאג שהשולחן יהיה מלא באוכל, תמיד ישאל האם משהו חסר. בקיצור, שירות VIP כמו שאנחנו אוהבים.

ללא ספק, מנות הקייטרינג של שף פרטי הוכיחו את עצמן כמנות חד פעמיות, טעימות של פעם בחיים. ההורים נהנים ממנות הבשר העסיסיות, והילדים נהנים מהפינוקים הצדדים והמטריפים. הפינוקים מטעם שף פרטי מגיעים בהגשה שמעוררת תאבון רב לעוד, הטעם נפלא, המרקם והארומה עדינה ונינוחה, והכל מושלם. חוגגים ימי הולדת? מנות שף יהיו הבחירה המושלמת ביותר עבור האירוע.

מה ההבדל בין שף בשר לבין שף רגיל?

שף רגיל מתמחה במנות ביתיות, מנות אוכל מזרחי, ומנות גורמה שמשלבות מגוון רחב של מטבחים מזרחיים. בסופו של עניין, השף הרגיל מבשל אוכל חם, אוכל משובח, ובעיקר לעדות המזרח המשלבות בשר בסיסי. לעומת זאת, מהצד השני, שף בשר מתמחה בבישול הבשר על הגריל, בשילוב מנות גורמה יוקרתיות. רוב עבודתו של שף הבשר היא להכין ולצלות את הנתחים העסיסיים ביותר ולשלבם עם אוכל נוסף וסלטים. במרבית מהמקרים, שף רגיל לא מתעסק או מתמחה בנתחים, ולכן שף הבשר יהיה התמורה הטובה ביותר.

מחפשים רעיונות מקוריים לימי הולדת? רעיונות נוספים ואחרים? אתר Birthday מכיל הרבה מאוד רעיונות. הפורטל שלנו הוקם במטרה לספק מענה רלוונטי עבור אנשים שמעוניינים למצוא רעיונות לימי הולדת, רעיונות להפעלות והפקות ימי הולדת, וכמובן מציאת ספקים עממים ורלוונטיים לחגיגה הקרובה.

לעוד פרטים היכנסו לאתר מלול שף בשר https://www.meatchef.co.il/

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת