חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב חדר ליום הולדת לבן/ת הזוג

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בני זוג שאוהבים מאד זה את זה מעוניינים תמיד להביע את אהבתם הגדולה גם בימים מיוחדים כמו ימי הולדת. אצל רבים מהם מתגבשת חשיבה איך לחגוג באופן מושלם את תאריך יום הולדת של בן הזוג או בת הזוג. ההצעות הן רבות וכוללות עיצוב חדר ליום הולדת, נסיעה לצימר, קפיצה לחו"ל, מסיבה ועוד. ההחלטה לגבי האופציה המועדפת קשורה להחלטה האישית של בן הזוג ועל פי מה שמתאים יותר בהתאם לתכנון הכולל של יום ההולדת. אחד הגורמים הדומיננטיים הוא ההפתעה ולכן עושים כל שניתן כדי לשמור את התכנונים בסוד.

אחת האופציות המוצלחות ביותר שמשמחות כל אדם הוא הזמנת בלונים ליום הולדת. איש מקצוע מיומן בתחום זה מגיע הביתה כשהחוגג או החוגגת לא נמצאים בבית והוא מקשט את כל המרחב בחדר בעשרות בלונים מדהימים ביופיים. אם יש צבע מסוים שאהוב על חוגג יום הולדת, מזמינים את הבלונים בגוון זה ובגוון נוסף שמשתלב אתו, כמו זהב עם שחור, אדום עם לבן וכו'. כל רצפת החדר מלאה בשטיח של בלונים, יש בלונים רבים שצמודים לתקרה ואפשר להוריד אותם אם אוחזים בחוט המשתלשל כלפי מטה. מעבר לכך יש כיתוב יום הולדת או בלונים של ספרות על פי גילו של החוגג. כאשר כלת השמחה או חתן השמחה נכנסים לחדר ונחשפים לכמות העצומה של הבלונים הצבעוניים הם המומים ומרוצים מאד מההפתעה הנפלאה.

תכנון עוצמתי של יום הולדת 

כל מי שבן הזוג יקר לו, מחפש אטרקציות מיוחדות כדי להדגיש את החשיבות של יום הולדת. אפשר לתאם טיסה בכדור פורח מעל שמי תל אביב או מעל השדות והיישובים בצפון או בדרום. זהו מחזה מרהיב לראות את השטחים העצומים מגובה רב, את הים התיכון על גליו ואת הספינות אשר שטות מנקודה לנקודה, יחד עם לגימת שמפניה הטיסה היא מושלמת.

הספורט האתגרי 

אוהבי הספורט האתגרי ייהנו מיום שבו הם ינהגו ברכב מרוץ כמו נהגי המרוץ המפורסמים בעולם. מתאמים עבורם יום נסיעה כזה באחד ממסלולי המרוצים בארץ, בבאר שבע, ערד או בבקעת הירדן ונהנים מיום שמשאיר חוויות עוצמתיות ביותר לנהג המרוצים. אפשר גם לבחור בספורט אתגרי אחר עבור יום הולדת כמו צניחה חופשית, גלישה על גלים, או כל ספורט אחר שיהיה המתנה הנפלאה ביותר לכבוד היום החשוב.

רגיעה בספא 

מי שמרגיש שבן הזוג או בת הזוג שלו זקוקים לרגיעה ממרוץ החיים היום יומי הכולל את הבית, הילדים העבודה והמטלות הנוספות, מזמין יום ספא זוגי באחד מבתי המלון ברחבי הארץ, שיש בהם מתחם ספא מושקע ואיכותי.

כך אפשר ליהנות מעיסוי תאילנדי, שבדי, אבנים חמות ומכל שיטה אחרת, הירגעות בג'קוזי עם זרמי המים החמים, שחייה בבריכת השחייה, פינוק קולינרי עם ארוחות נפלאות שמוגשות לבני הזוג והמון שקט ושלווה. 

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת