חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הופעה של אמן חושים לאירוע לימי הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

ימי הולדת הם חגיגה פרטית ואין ספק שההתלבטויות איך לעורך מסיבה ואיזו מתנה להביא לאנשים שאוהבים היא קשה, כשכל כך הרבה אפשרויות נפרסות בפנינו וכבר ראינו ושמענו כמעט הכל. אם אתם מאלה שמחפשים בכל שנה את המסיבה המפתיעה והמרשימה ביותר שתוכלו לערוך, חשבו על אמן חושים לאירוע ליום הולדת, מהסוג שטרם חוויתם כמוהו. אירועים כאלה הם תמיד הזדמנות מעולה לגלות יותר על האנשים שאתם אתם חוגגים ואותם אתם רוצים לאתגר חושית ומנטלית. מנטליסטים כאלה, כשהם טובים, תמיד משאירים את הקהל מחויך, מופתע לטובה ועם הרבה מחשבות אחר כך כשהן מנסים להבין איך זה קרה בעצם.

הכל יכול לקרות וזה מה שיפה

במסיבות הכל יכול לקרות משום שאנשים באים מלכתחילה עם הרצון לחוות כמה שיותר חוויות מהנות והם פתוחים גם למעין הנדסת מוחות מעניינת שעושה מנטליסט ואמן חושים. מדובר בשילוב של טלפתיה, ניחושים מוצלחים או איך שלא תקראו לזה, הנעה לפעולה שלא הבנתם אפילו למה ואיך זה קורה דווקא לכם ואיך מישהו חדר למחשבות שלכם וניחש בדיוק את המספר, או החפץ, או המילה שעמדתם לכתוב. זה מה שיפה בכל המופע הזה משום שאמן חושים כזה אינו מתיימר להיות בעל כוחות על טבעיים. הוא משתמש אך ורק ביכולות הטבעיות שלו ובניסיון שלו מעבודה עם אנשים, בהיכרות שלו עם הדרך שבה הם חושבים ובהרבה מחשבה שהוא משקיע בתכנון מופע יום ההולדת שלכם. תמיד יהיה לכם על מה לדבר אחר כך וזה בוודאי ישאיר רושם אדיר בזמן שזה קורה.

מבוגרים וילדים אוהבים את זה

כשמישהו מנסה לנחש אתכם ומצליח לומר לכם בדיוק מה אתם עושים וחושבים זה מצחיק, זה מפתיע, זה מסקרן. זאת אחת ההנאות הכי גדולות במסיבות מבוגרים ועל אחת כמה וכמה אצל ילדים. הם כל כך פתוחים לזה כמו קסמים, הם מחכים לניחוש הבא, לטריק שיוכיח להם שהאמן מצליח להקסים אותם בלהטוטים שלו מבלי אפילו להפעיל מסכים דיגיטליים. הכל נמצא במוח שלהם והוא מוכיח שהם יכולים הרבה יותר. העבודה עם ילדים היא תמיד מרתקת משום שהם באמת מאמינים לזה וכשהם משתכנעים ומרגישים את הקסם הם נהנים הרבה יותר. 

מה יש בהופעות?

אמן חושים משתמש בכמה טכניקות ובהן גם קריאת מחשבות והשפעה על התודעה כדי לקבל את התוצאה שהוא רוצה לקבל, ומפתיע אתכם כי הוא יכול לגרום לכם לעשות ולומר מה שלא חשבתם שהוא יכול לעשות. זאת בדיוק הנקודה וגם מי שממש חושב שהוא יכול להתנגד נהנה מהדרך שבה הוא משתנע לשתף פעולה. אי אפשר להתנגד לו למעשה והוא עושה את זה תמיד בדרך כל כך נעימה ומצחיקה שמשאירה אתכם מרותקים אליו. ההופעות מותאמות לקהל, לאירוע ולגיל המשתתפים. אבל לא תמיד הופעה לילדים היא שונה מזו של המבוגרים מלבד התכנים וחלק מהתרגילים. בסופו של דבר, גם מבוגרים הם ילדים גדולים שאוהבים שיפתיעו אותם ויוכיחו להם שאפשר עדיין להפתיע אותם ולגרום להם פליאה גדולה לנוכח ההפתעה. זה משותף לכל האנשים שאוהבים בידור טוב וביום ההולדת על אחת כמה וכמה שנהנים מהחוויה.

לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? אפשר לשתף!

רוצים לקבל רעיונות ליום הולדת?

השאירו פרטים ונשלח לכם למייל

עוד בנושא

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת

דילוג לתוכן