חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיונות ליום הולדת לגיל 49

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת 49 הוא יום הולדת שפשוט חייבים לציין כמו שצריך. רגע לפני גיל 50, זוהי ההזדמנות האחרונה לחגוג יום הולדת שמתחיל בספרה "4" – וזה אומר המון. יום הולדת 49 הוא יום הולדת מרגש ומיוחד, שצריך להיחגג כמו שצריך. כדאי לבחור אחד מתוך הרעיונות הבאים לחגיגה, או בכל רעיון מקורי אחר, ופשוט לצאת לדרך.

 ערב זוגי בתיאטרון

 בגיל 49, סופסוף יש קצת זמן לנוח וליהנות מהחיים הטובים, כמו שהיה פעם, לפני הילדים. אין זמן מתאים יותר מזה ללכת לערב תרבותי זוגי בתיאטרון האהוב עליך, כמו שנהגת לעשות בעבר. אפשר ללכת לתיאטרון המקומי האהוב שאליו הלכת בעבר, או להרחיק עבור הצגה טובה במיוחד שצריך להזמין אליה כרטיסים חודשים מראש. לא משנה באיזה אפשרות בוחרים, ערב זוגי בתיאטרון – שיכול להפוך גם לדאבל דייט בתוספת ארוחת ערב – זו דרך נפלאה לציין את היום המיוחד הזה.

 ערב פוקר

 אם רצית לשחזר חוויות של פעם, שכבר הרבה זמן לא היו ריאליות כל כך, אבל תיאטרון לא ממש מדבר אליך – ערב פוקר הוא האפשרות האידיאלית. כל מה שצריך הוא ערכת פוקר (שאפשר לקנות כמתנה, או להשאיל מאחד החברים), חברים טובים, וקצת וויסקי טוב. ערב פוקר הוא דרך נהדרת לציין את יום ההולדת ה-49, עם חברים קרובים, אחים וגיסים. אם מוסיפים לזה קצת פינגר-פוד טעים שאפשר לזלול תוך כדי המשחק, מבלי להוריד את העיניים אחד מהשני – מה צריך יותר מזה? אוכל, מוזיקת רקע נכונה, שתייה, חברים, משחק והרבה מתח. כל מה שצריך בשביל חגיגה מושלמת במיוחד.

 סדנת קדרות

מי שאוהב מלאכה ועבודת כפיים, ייהנה מאוד מסדנת קדרות. כל אחד יודע איך נראית קדרות: מקבלים גוש חמר מסתובב, ומתחילים ליצור ממנו צורות. לפעמים זה יוצא מושלם, לפעמים זה יוצא קצת עקום, אבל העיקר הוא שתמיד משהו יוצא, וזה תמיד בהכנה עצמית. אם בוחרים בסדנה טובה עם הדרכה מוצלחת, אפשר אפילו להבטיח שהתוצר כמעט תמיד ייצא יפה ומרישם. סדנת קדרות ליום ההולדת מתאימה בעיקר לנשים, אבל גם לגברים שאוהבים להתעסק עם הידיים ולהתלכלך תוך כדי יצירה ובנייה. מלאכה, לכלוך ויצירה באווירה טובה ומצחיקה – זה כל מה שצריך ביום ההולדת. אפשר ללכת עם המשפחה הקרובה, כזוג לחגיגה אינטימית יותר, או כקבוצת חברים עליזה. לא משנה באיזה אפשרות בוחרים, ההנאה מובטחת.

 טעימות שמן זית

 אניני הטעם כבר שמעו והתנסו בטעימות יין, אבל מה לגבי שמן זית? שמן זית הוא אחד המוצרים המעולים והאיכותיים ביותר שקיימים היום בשוק. הם מגיעים במגוון טעמים, ארומות, מיוצרים מזנים שונים של זיתים ובעלי מגוון טעמים עצום. חובבי הבישול והאוכל, וכל אניני הטעם (גם אלה שאוהבים רק לאכול ופחות לבשל) ייהנו מהחוויה המיוחדת הזאת. בטעימות שמן הזית אפשר לטעום מגוון רחב של סוגי שמנים, איכותיים בלבד וברמה הגבוהה ביותר, ולעמוד על טיבם של ההבדלים ביניהם. עם הסברים מפורטים והדרכה צמודה, אפשר ללמוד הרבה על תהליך הכנת שמן הזית, החל מהטיפול בעץ ועד לשלב האחסון. בסיום הסיור, אפשר לקנות את שמן הזית האהוב ביותר שנטעם, ולהוסיף אותו למגוון סלטים ומאכלים. כך, מתנת יום ההולדת תישאר שימושית זמן רב לאחר שיום ההולדת יסתיים.

 מתנות ליום הולדת 49

כרטיסים לקונצרט – מתנה נהדרת במיוחד לחובבי המוזיקה הקלאסית. קונצרט משובח הוא דרך נהדרת לבלות את ערב יום ההולדת, בחוויה מוזיקלית נהדרת. אם בוחרים בקונצרט מיוחד שהגיע לביקור קצר בארץ, או בקונצרט מומלץ בעיר אחרת, החוויה הופכת למשהו חד-פעמי עוד יותר.

טלפון חכם חדש – כל הזמן יוצאים חידושים חדשים בתחום הסמארטפונים. המשוגעים לדבר נהנים מאוד להתעדכן, ולקנות בכל פעם את הדגם החדיש והמשוכלל ביותר. לכבוד יום הולדת 49, אפשר להפתיע את חתן או כלת השמחה בפלאפון חדש ויקר, עם מגוון פונקציות חדשות.

שואב אבק רובוטי – בגיל 49, למי יש כוח לנקות את הבית? שואב אבק רובוטי, או רובוט שגם שוטף את המרצפות, עונה בדיוק על הצורך הזה. בעזרת לחיצת כפתור אחת, הבית כולו עובר ניקוי יסודי, וחוסך את כאבי הגב הנלווים לכך.

סל שוק עד הבית – אם רוצים את טעמי השוק הנהדרים ללא הצפיפות והעומס, אפשר וקל להזמין הביתה סל. מגוון חברות שולחות סלים מוכנים עם תוצרת ייחודית של שווקים מקומיים, עם שליח עד הבית. הסלים מאפשרים יציאה לפיקניק טעים במיוחד, בישול מעדנים מחומרי גלם מיוחדים, טעימות ממגוון מוצרים ונוסף על כך, הרגשה של טיול מוצלח.

 יום הולדת 49 – הרגע האחרון של גילאי ה-40

 יום הולדת 49 הוא יום הולדת מרגש במיוחד. הוא אולי לא גדול וחגיגי כמו יום הולדת 50, אבל הוא אינטימי יותר ומרגש לא פחות. בגיל הזה, חשוב להשקיע בחגיגה מיוחדת, שתיתן לחתן או לכלת השמחה את התחושה שחושבים עליהם ואוהבים אותם. יחד עם מתנה אישית וברכה, זו יכולה להיות החגיגה הטובה ביותר לגילאי ה-40. מזל טוב!

יומולדת

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת

דילוג לתוכן