חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הנה כמה רעיונות ליום הולדת לגיל 64 מוצלחת

 יום הולדת 64 של קרוב משפחה או של חברה מתקרב? למרות שלא מדובר ביום הולדת עגול ויפה, חגיגת יום הולדת מושקעת היא תמיד חשובה. 

חגיגה שיש מאחוריה מחשבה והשקעה יעוררו בכל אחד את התחושה שהוא אהוב ומוערך, וירגשו אותו מאוד.

בין אם בוחרים לערוך מסיבת הפתעה ליום הולדת גיל 64, או להסתפק בהבאת מתנה לגיל 64, חשוב להיערך מראש ולתכנן. הנה כמה רעיונות ליום הולדת לגיל 64:

קורס במתנה ליום הולדת 64

 קורס במתנה הוא אפשרות נפלא למתנה לאישה בת 64 או למתנה לגבר בן 64. לכל אחד יש את הנושא שהוא תמיד נמשך אליו ורצה לעסוק בו, ואף פעם לא היה לו באמת זמן. 

לפעמים מדובר בקורס מעשי כלשהו, כמו קורס בסיסי בנגרות תפירה או קונדיטוריה, לפעמים מדובר על נושא תאורטי כמו סדרת הרצאות בנושא היסטוריה או פוליטיקה, ולפעמים מסודר בהכשרה של ממש כמו קורס חשמלאים בסיסי. 

לקראת יום הולדת גיל 64 רעיונות לפנסיה ולגיל הזהב הם כבר רלוונטיים. לאדם כבר יש זמן לעסוק בתחביביו ובדברים שהוא אוהב. אחרי כל כך הרבה שנים עמוסות במטלת ובגידול הילדים, מה יותר טוב מקצת נחת לנפש, ועיסוק מלבב לראש?

יום של חוויות לגיל 64

 אם מחפשים פעילות ליום הולדת גיל 64 שהיא גם חגיגה מחוץ לבית וגם יום כיף ביום הולדת, יום של חוויות מתוכננות הוא אפשרות נפלאה. 

התכנון לא חייב להיות מורכב מאוד: יש לבחור אזור גיאוגרפי כלשהו (פשוט כדי לא להעביר את היום כולו בנסיעות), לקרוא איזה פעילויות יש באותו האזור ולתכנן מספר פעילויות במקביל. 

למשל, אם בוחרים בשכונת עין כרם היפה בירושלים, אפשר לתכנן ביקור באחת הכנסיות, טיול רגלי עם פיקניק קל בשביל הסובב את השכונה, סדנת שוקולדים בחנות ייעודית לכך ולקינוח – סעודה משובחת באחת המסעדות המומלצות של השכונה. 

כשמחפשים לקראת יום הולדת גיל 64 מה לעשות, יום של חוויות היא אפשרות נפלאה, שאפשר להתאים אישית לכל אחד.

סדנת בונסאי

 כולם אוהבים צמחייה בבית וירוק בעיניים, אבל ממש לא לכולנו יש גינה או מרפסת שאפשר להוסיף אליה עוד עציץ. אבל זה ממש לא אומר שצריך לוותר על הרעיון. 

סדנת בונסאי שתלמד איך מכינים את עציצי-העצים היפניים הללו היא בדיוק התשובה לחובבי הצמחים. בונסאי, למי שלא מכיר, הוא עץ שמגודל בתוך עציץ קטן ונשאר בגודל של צמח ביתי. 

דמיינו עץ זית במשקל חצי קילו, שאפשר להניח על שולחן הסלון. אם מחפשים הפתעה לחברה טובה בת 64, או מתנה לחבר טוב בן 64, שהוא גם רעיון מקורי יום הולדת 64 – סדנת בונסאי היא אפשרות נפלאה במיוחד.

טיול טרקטורונים

זהו רעיון נפלא להפתעה לגבר בן 64 – אבל לא רק לגברים. מי שלא אוהב לחגוג יום הולדת בבית ואוהב את הטבע ואת ההגה, ייהנה במיוחד מטיול טרקטורונים חוויתי וטוב. 

בטיול מהסוג הזה אפשר להגיע למקומות יפים ומיוחדים, שבאמצעים אחרים או ברגל אי אפשר יהיה להגיע אליהם. נוסף על כך, הטרקטורונים מוסיפים חווית אדרנלין נהדרת שבגיל 64 כבר לא כל כך פוגשים במקומות אחרים (כמה בני 64 עוד נוהגים לצנוח ממטוס?). 

עבור חובבי ההרפתקאות, טיול טרקטורונים לכבוד יום ההולדת יכול להיות ממש הגשמת חלום ביום הולדת. אם מוסיפים לטיול – או בסוף הטיול – גם ח

סדנת קדרות

אם מחפשים במסגרת הרעיונות יום הולדת 64 משהו יצירתי, בעבודת כפיים, שמלכלך ושיוצאים ממנו עם תוצר – סדנת קדרות היא האפשרות המתאימה לך. 

סדנת קדרות מאפשרת לכל אחד לצאת עם תוצר יפה כלשהו, לא משנה בכמה כישרון הוא ניחן (ומקסימום, אפשר לקבל קצת עזרה מהמדריכה אם רוצים). 

נוסף על כך, זהו זמן איכות נהדר של כל המשפחה והקרובים יחד, ללא הפרעות, ללא טלפונים ניידים (איך אפשר להתעסק בטלפון עם ידיים כל כך מלוכלכות?) ועם הרבה זמן לצחוק, הנאה, ברכות וחגיגה משפחתית.

שאלות ותשובות בנוגע לרעיונות ליום הולדת לגיל 64

אתם תמיד יכולים לקבל רעיונות באינטרנט על פעילויות ליום הולדת גיל 64 ושלל רעיונות מקוריים לאירוע יוצא דופן. 

כמובן השיקול הראשון הוא רמת הקרבה שלכם, אם אתם חברים טובים אז עשו מעט עבודת שטח ובדקו מה החבר מעוניין.

השאלה היא מתי היא יצאה לפנסיה. אם היא יצאה לפנסיה כבר לפני שנתיים, בגיל 62, לא כדאי להתייחס לזה ישירות בחגיגה. היא בפנסיה כבר שנתיים, מה חדש כאן? אם היא יצאה לאחרונה לפנסיה, או עתידה לצאת בקרוב, בהחלט אפשר וכדאי להתייחס לשינוי הגדול שהיא עומדת לעבור בחייה בקרוב, ולחגוג זאת.

אתם אלה שמכירים את חתן או כלת השמחה הכי טוב שיש. תגידו אתם – מה הם יעדיפו? הם אוהבים הפתעות? או שהם דווקא אוהבים להיות מעורבים ומעודכנים בכל מה שקורה? איך הם יגיבו אם ההפתעה לא תקלע בדיוק לטעמם? על פי התשובות לשאלות הללו, כדאי לקבוע האם לבחור במסיבת הפתעה או במסיבה רגילה.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת