חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כשיום הולדת 75 מתקרב, המשפחה והחברים חייבים להתחיל לחשוב כיצד נכון לציין את האירוע.

 כשיום הולדת 75 מתקרב, המשפחה והחברים חייבים להתחיל לחשוב כיצד נכון לציין את האירוע. זהו, מחצית הדרך בין גיל 70 לגיל 80 עברה. 

הפנסיה כבר איננה עניין חדש, וחתן או כלת השמחה כנראה כבר הספיקו לראות ולחוות לא מעט בשנים שעברו. איך אפשר לתכנן הפתעה ליום הולדת גיל 75? 

מה כבר אפשר לעשות, איזה פעילות ליום הולדת גיל 75 כבר יש? הנה כמה רעיונות ליום הולדת לגיל 75:

סדנת רוקחות ביתית

 רעיון שמתאים במיוחד כמתנה לאישה בת 75, או הפתעה לחברה טובה בת 75. בגיל הזה, רוב הנשים (וגם הגברים) כבר נעזרים במגוון של משחות וקרמים שונים, לשיפור מראה העור. 

בגיל 75, ללא קרמים העור כבר נוטה ליובש ולעיתים גם לגירוי. אבל מה באמת יש בתוך הקרמים האלה, את זה אף אחד לא יודע. 

בסדנת רוקחות ביתית, אפשר להכין באופן עצמאי ותחת הדרכה קרמים בעבודת יד, שעושים נפלאות לגוף ולעור ואינם מכילים חומרים מזיקים. 

איך אפשר לדעת? פשוט כי כל אחד יכול לראות שהוא לא מכניס שום חומר מזיק לתוך הקרם שהוא רוקח. 

אם מחפשים יום הולדת שהוא גם מתנה לאישה בת 75, אבל גם מתנה לגבר בן 75 עם מודעות ורצון לטיפוח, זו יכולה להיות אפשרות מושלמת.

מופע אימפרוביזציה

כשחושבים על יום הולדת גיל 75 מה לעשות הופכת לשאלה מרכזית. כיצד אפשר לציין את יום ההולדת כראוי? 

מופע אימפרוביזציה יכול בקלות להפוך לתכנית האומנותית המצחיקה והמפתיעה של הערב. כמתנה לגיל 75, מופע אימפרוביזציה בו כל המשפחה והחברים לוקחים חלק יכול להיות חוויה נהדרת.

 אפשר להזמין צוות שמבצע את האימפרוביזציה בעצמו, כשהקהל רק צופה, או להזמין חוויה אינטראקטיבית יותר שמשלבת את הקהל ונותנת במה גם לבני המשפחה. 

אם מחפשים הפתעה לגבר בן 75 או לאישה בת 75, המופע יכול להיות חוויה מפתיעה, מצחיקה ונהדרת.

טיול חוויתי בארץ

 כשמגיעים ליום הולדת גיל 75 רעיונות רבים כבר נראים כלא רלוונטיים. יש צורך ברעיון שמתאים לגיל חתן או כלת השמחה, משהו שעוד לא הספקתם לעשות עבורו ב-75 שנות חייו, ומשהו שיכול להיות מרגש ואישי במיוחד. 

טיול חוויתי בארץ הוא רעיון מקורי יום הולדת 75, שעונה בדיוק על כל הדרישות האלה. אפשר להתאים את הטיול להעדפותיכם האישיות, וליכולות בני המשפחה: 

טיול קמפינג ואוהלים, טיול בו ישנים בבקתות מסודרות עם מיטות סבירות, טיול ג'יפים או טרקטורונים או אפילו טיול רגלי בין הרים ובין סלעים. 

כל עוד כל המשפחה נמצאת יחד וצוברת את החוויות הללו יחד – התפאורה ברקע פחות משנה. עבור משפחות שאוהבות לטייל ואוהבות להיות ביחד, טיול חוויתי בארץ יכול להיות ממש הגשמת חלום ביום הולדת מבחינת חתן או כלת השמחה.

פגישה עם נומרולוג

גם למי שלא מתחבר לעולם הנומרולוגיה ולא מאמין באותיות ומספרים – תמיד מעניין לשמוע מה יש לנומרולוגים להגיד. 

כשעושים יום הולדת בבית, או יום הולדת במסיבה ביתית, הזמנת נומרולוג היא אפשרות נהדרת. למעשה, זה קצת כמו להזמין סקסולוג,

 פשוט בהתאמה לגיל ולהרכב המשפחתי המורחב (שקצת יתבייש מהאזנה לסקסולוגית…). הנומרולוג יוכל לפרט עבור כל מי שירצה מהנוכחים ובעיקר לחתן ולכלת השמחה את המשמעויות הנסתרות של השמות והמספרים הרלוונטיים אליו. 

בין אם מאמינים בכך ובין אם לא – זוהי חוויה אקזוטית ומרגשת, שיכולה בקלות להפוך למרכז הערב.

רעיון למתנה לחבר טוב בן 75 או חברה טובה: בקבוק יין משובח

 כשמגיעים לתחום המתנות, רעיונות יום הולדת 75 נוטים להיות מורכבים קצת. עד הגיל הזה, לרוב האנשים כבר יש את כל מה שהם צריכים. אבל עבור חובבי היין, תמיד אפשר להתחדש ולהתנסות בעוד: 

בקבוק יין יקר, שהתיישן כמו שצריך בחבית עץ וספג טעמים מיוחדים, הוא מתנה נהדרת במיוחד. עבור מביני העניין, אין כל השוואה בין בקבוק יין מהסופר (גם אם טעים) לבין בקבוק איכותי ויקר שנקנה בחנות מקצועית וייעודית. החוויה הטובה מובטחת.

שאלות ותשובות בנוגע לרעיונות ליום הולדת לגיל 75

זה תלוי מאוד בחתן או כלת השמחה. האם הם אנשים שאוהבים הפתעות? או שהם דווקא אנשים שאוהבים לדעת כמה מתעסקים וכמה משקיעים בחגיגה שנערכת לכבודם?

הם אוהבים להיות מעורבים ולוודא שהאוכל יהיה טוב ומספיק, כדי שחלילה לא יחסר, או שהם דווקא מעדיפים לא להיות בתפקיד המארחים? על פי השיקולים האלה, אפשר להחליט האם לבחור במסיבת הפתעה או במסיבה מתוכננת מראש.

ודאי שלא. אפשר לבחור באפשרות ביניים: מסיבה שהתאריך והמיקום שלה ידוע מראש, אבל התוכן שלה הוא הפתעה. האדם יודע מי מגיע, לאן ומתי, ויוכל גם לשנות את רשימת המוזמנים לפי העדפותיו. עם זאת, מה יקרה בערב עצמו – זו כבר תהיה הפתעה.

גם זה תלוי במשפחה ובחתן או כלת השמחה. אם מדובר באנשים עסוקים, או אנשים שנוטים להתעייף מהר, אפשר להסתפק בערב בלבד. אם מדובר באנשים נמרצים ופנויים, אפשר לתכנן עבורם יום שלם.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת