חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אילו רעיונות ליום הולדת 78, כדאי לכם לאמץ וליישם?

יום הולדת 78 הוא גיל מיוחד ובעל בינה. מדובר על גיל שמתקרב לגיל ה-80, גיל בו חוגג יום ההולדת ראה וחווה לא מעט דברים בחייו האישיים. 

בגיל זה מבלים יותר עם הנכדים, מתפנים לחוגים שונים שבעבר לא יצא לנו לעשות וכמובן מטיילים ברחבי העולם עם בת הזוג. 

חגיגת יום הולדת 78, כוללת לא מעט ראיונות ליום הולדת 78 וכן מתנות ליום הולדת 78, שאסור לכם לפספס. אז אילו רעיונות ליום הולדת 78, כדאי לכם לאמץ וליישם? התשובה לפניכם.

ארוחת שף עם המשפחה הקרובה והמורחבת

 אחד הדרכים לחגוג את יום הולדת 78, זה לעשות ארוחה ביתית שכולל שף שמגיע ישירות לבית ומכין את האוכל במטבח שלכם. 

כמו כן, בארוחה זאת נוכחים המשפחה הקרובה והמשפחה המורחבת, וניתן ליהנות מהאווירה נעימה ומהנה ולהתעדכן על דברים חדשים. את הארוחה יש לתאם מראש על מנת שהשף יהיה פנוי בתאריך שאתם מעוניינים ובשעות.

ערב קריוקי עם משפחה או חברים

 עוד דרך מהנה לחגוג את יום הולדת 78, זה לעשות ערב קריוקי עם המשפחה או עם חברים. בערב זה, תוכלו להפגין את יכולות השירה שלכם ואף להתחרות בבני המשפחה או חברים, 

וכמובן לגלות מי זמר אצלכם במשפחה וטרם נחשפו יכולותיו ומי לא. במהלך הערב תוכלו ליהנות מאוכל טעים, קינוחים, שתייה טובה ואווירה טובה.

עיסוי בספא

המתנה המושלמת ליום הולדת 78 היא עיסוי בספא. חוגג יום ההולדת יוכל ליהנות מעיסוי מענג ומשחרר של 50 דקות, מה שיזכיר לו אתכם ואת המתנה שלכם. 

מעבר לכך, הוא יוכל ליהנות ממתקני הספא שפתוחים עבורו במהלך כל שהותו בספא, ליהנות מכיבוד קל ושתייה, חמאם טורקי, ג'קוזי מפנק ומקלחות שעומדות עבורו.

סדנת אפייה

 אם עד הלום אתם לא יודעים לאפות, או שאתם רוצים ללמוד דברים חדשים שטרם ניסתם, סדנת אפייה תתאים לכם. במהלך הסדנא תלמדו ע"י שף מקצועי לאפות עוגות, עוגיות ועוד. 

לכל אחד משתתפי הסדנא יהיה תנור משלו בו הוא יוכל להתנסות באפייה ובסיום הסדנא שאורכת כ-5 שעות תוכלו לטעום את יצירות פרי ידכם.

טיסה לחו"ל

תוכלו לרכוש כרטיסים ליעד שטרם הייתם בו ושאתם מתים להגיע אליו. זה יכול להיות האיים המלדיבים, איי סיישל או אולי תאילנד. 

טיסה לחו"ל היא המתנה המושלמת לגילאי 78, אין חוגג יום הולדת שלא ישמח לקבל אותה וליהנות מחופשה מהנה ביחד עם בת הזוג לכמה שבועות טובים הרחק מהארץ בראש שקט.

סופשבוע רומנטי בצימר

עוד דרך מהנה וכיפית לחגיגת יום הולדת 78 באווירה אינטימית עם הבת זוג, היא סופשבוע מהנה ורומנטי עם הבת זוג בצימר הרחק מההמולה והרעש של העיר. 

בסופשבוע זה תוכלו ליהנות ממתקני הצימר העומדים לרשותכם, לטבול בבריכה, לחגוג במסעדה טובה באזור, לצאת לטיול רגלי, או טיול טרקטורונים וכמובן להנות מעיסוי מפנק, וג'קוזי עם כוס יין טובה.

שאלות ותשובות בנוגע לרעיונות ליום הולדת לגיל 78

המתנות שיתאימו לגיל 78 יכולות להיות: הפלגה בשיט בספינת פאר ליעד נבחר לכמה ימים, סדנת ריקודים, סדנת בישול , סדנת שוקולד.

אם חוגג יום ההולדת הוא גבר בן 78, תוכלו לקנות לו בושם איכותי, ארנק מעור יוקרתי. אך אם מדובר על אישה, תוכלו לקנות לה בושם איכותי, ערכת מסיכות לטיפול הפנים, מארז איפור איכותי.

את גיל 78 תוכלו לחגוג במסיבה לחברים ובני המשפחה בוילה, לנפוש בצימר בגליל עם בת הזוג או לעשות נופש בבית מלון, או לעשות טיול טרקטורונים.

הכי כדאי לחגוג את גיל 78 ביחד עם המשפחה, זה יכול להיות בארוחה חגיגית בבית עם שף מקצועי ומנוסה שיכין את האוכל במטבח שלכם, או במסעדה איכותית טובה שתסגרו לצורך האירוע עצמו או אפילו בשיט אינטימי עם בן או בת הזוג.

לסיכום

יש המון רעיונות ליום הולדת גיל 13 ובצדק זהו גיל מיוחד עבור הילדים ובעיקר עבור הבנים שחוגגים את הבר מצווה שלהם. הורים רבים בוחרים לעשות כל מיני הפתעות ליום הולדת גיל 13 רעיונות רבים הם שואבים מהאינטרנט או מחברים שכבר עשו הפתעה לילדים שלהם.

מה שבטוח הילדים של היום הרבה יותר מתוחכמים כך שלא ממש יהיה לכם קל להפתיע אותם כולם רוצים לחגוג את היום הולדת הכי מקורית וייחודית. תקשיבו לילדים שלכם בטח תגלו שגם להם יכולים להיות רעיונות מעולים.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת

דילוג לתוכן