חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

 יום הולדת 79 הוא יום הולדת מרגש מאוד זהו סיומו של עשור הפנסיה הראשון

 יום הולדת 79 הוא יום הולדת מרגש מאוד: זוהי סיומו של עשור הפנסיה הראשון, שהיה בו, פעמים רבות, הרבה מאוד זמן לנכדים, לטיולים ולתחביבים. ממש תכף יתחיל כבר העשור הבא, וזוהי ההזדמנות האחרונה לחגוג את גילאי השבעים כמו שצריך. 

חלק מהמשפחות מחפשות פעילות ליום הולדת גיל 79, אחרות מחפשות הפתעה ליום הולדת גיל 79, אחרים מעדיפים להתרכז במתנה לגיל 79. לא משנה במה אתם מעדיפים להתמקד, אספנו עבורכם כמה רעיונות ליום הולדת לגיל 79.

פיקניק משפחתי בחיק הטבע

 כשמחפשים לכבוד יום הולדת גיל 79 מה לעשות, ישיבה נינוחה במקום יפה ואהוב יכולה להיות אופציה נהדרת. אפשר לבחור במקום שיש לו משמעות מיוחדת עבור המשפחה – הפארק שבו עושים את כל ימי ההולדת, הוואדי שבו סבא וסבתא עשו את הטיול הזוגי הראשון שלהם וכו' – או פשוט במקום יפה. 

חוף הים, פארק ירוק ורחב ידיים, אזור הררי עם נוף יפה או כל מקום אחר שעולה בדעתכם. אם בוחרים לחגוג יום הולדת במסיבה בחוץ, באוויר הפתוח, שילוב של פיקניק משפחתי בתוכו יכול להפוך כל חגיגה לחגיגה טעימה ומשמחת במיוחד. 

אפשר שכל אחד יכין משהו לכבוד הארוחה המשותפת, אפשר שחובבי-הבישול יכינו אוכל עבור כולם, ואפשר כמובן גם להזמין אוכל מוכן וטעים. כל האפשרויות טובות, וכדאי לבחור את מה שמתאים למשפחה שלכם.

ביקור משפחתי במוזיאון אינטראקטיבי

מוזיאונים אינטראקטיביים הפכו בשנים האחרונות פופולריים ונפוצים מאוד. אם מחפשים לכבוד יום הולדת גיל 79 רעיונות להפעלה שיכולה להתאים לכל המשפחה, מוזיאון מסוג זה יכול להתאים מאוד.

המוזיאונים האינטראקטיביים הם לא מוזיאונים קלאסיים, בהם מסתובבים בין מוצגים ומתבוננים בהם בשקט ובריכוז. במוזיאונים האלה, המוזיאון עצמו מסתובב ומשתנה סביבך, ומציג את המוצגים השונים בעצמו – בעזרת סרטי וידיאו, מושבים נעים ואפקטים אחרים.

עבור חובבי-המוזיאונים, הביקור יכול להוות ממש יום כייף ביום הולדת. ניתן לבחור במוזיאון היסטורי, כמו למשל מוזיאון רבין או מוזיאון בגין,

או במוזיאונים בנושאים "צעירים" יותר כמו מוזיאון החושך. כשמחפשים רעיון מקורי יום הולדת 79, אין ספק שזהו רעיון מקורי בהחלט.

 סדנת ציור

 אם מחפשים חגיגה שהיא גם מתנה לאישה בת 79 או מתנה לגבר בן 79, סדנת ציור יכולה להיות אפשרות נהדרת.

כל עוד חתן או כלת השמחה הם טיפוסים אומנותיים ואוהבים את המכחול והקנבס, סדנת ציור יכולה להיות הזדמנות נהדרת לעצירת מרוץ החיים והקדשת זמן לתחביב הנהדר ודורש-ההשקעה הזה.

אם חלק מבני המשפחה ירשו את האהבה או את הכישרון בתחום, אפשר ללכת יחד, כבילוי משפחתי. אם מדובר בגבר או אישה שאוהבים לצייר, אבל מעולם לא הזדמן להם לעשות זאת באופן רציני, סדנת הציור יכולה להוות הגשמת חלום ביום הולדת.

 קרוז של כל המשפחה

אם רוצים חגיגה שהיא גם הפתעה לגבר בן 79, או הפתעה לחברה טובה בת 79, קרוז של כל החברים או המשפחה יכול להיות נהדר.

הרעיון כמובן לא מתאים למי שרוצה לחגוג יום הולדת בבית, אבל עבור מי שאוהב לטייל ולהתפנק – קרוז כזה יכול להיות נהדר.

דמיינו לעצמכם – נוף של ים אינסופי, תנאים של בית מלון, דולפינים המקפצים מסביב לספינה וערבי תרבות מהנים של כל המשפחה יחדיו.

אם בוחרים את הקרוז הנכון, אפשר ליהנות גם מאוכל ברמה מצוינת ומחגיגה אמתית. ניתן לתכנן את הקרוז במסגרת יום הולדת בהפתעה, אולם אפשר גם ליידע מראש את חתן או כלת השמחה.

אחרי הכל, הם יצטרכו לארוז מזוודה מתאימה לכמה ימים, ולא ירצו "להיתקע" ללא בגדים הולמים.

רעיון למתנה לחבר טוב בן 79 או לחוגג אחר: שעון יוקרתי

עד גיל 79, השעון הרגיל שחתן השמחה היה רגיל אליו ככל הנראה כבר נשרט, התקלקל או התבלה מאוד. גיל 79, רגע לפני העשור הבא, הוא זמן נהדר להחלפת השעון. 

בגיל הזה, לרוב האנשים כבר יש כמעט את כל מה שהם צריכים. עכשיו, אפשר לפנק אותם במתנה שהיא לא צורך, אלא רצון. שעון יוקרתי שיוכל להחזיק עוד שנים רבות, ויהיה עמיד ואיכותי, יכול להיות מתנה נהדרת לגבר – או לאישה, כל עוד הוא מעוצב באופן יפה ונאה.

שאלות ותשובות רעיונות ליום הולדת לגיל 79

ברור! איזו שאלה. בתור מי שמכירים את חתן או כלת השמחה הכי טוב מכולם, הרעיונות של בני המשפחה ושל החברים הם כמעט תמיד הרעיונות הטובים והמתאימים ביותר. הרשימה הזו נועדה לתת השראה בלבד.

מאוד. גם כשמתכננים יום הולדת מחוץ לבית – במוזיאון למשל – חשוב לתכנן גם את האוכל והשתייה. כמו שאין חגיגה בלי עוגה, גם אין חגיגה בלי כיבוד. אי אפשר לשמוח על בטן ריקה.

הכי טוב לדאוג לכיבוד שכולם יוכלו לאכול. אם חלק יוכלו לאכול וחלק יישארו רעבים – החגיגה לא תהיה שלמה באמת. אפשר להביא כיבוד קנוי ומוכן, עם הכשרות המתאימה לכולם.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת

דילוג לתוכן