חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת גיל 66 בשנה הבאה מגיעה הפנסיה

יום הולדת 66 הוא יום הולדת מרגש, במיוחד עבור גברים אבל גם עבור נשים: בשנה הבאה מגיעה הפנסיה! זוהי השנה האחרונה לפני ההגעה לגמלאות, מה שהופך אותה למרגשת במיוחד.

כדאי לתכנן מראש פעילות ליום הולדת גיל 66, בין אם מדובר בהפתעה ליום הולדת גיל 66 או במסיבה ידועה מראש. אספנו עבורכם כמה רעיונות ליום הולדת לגיל 66.

 סדנת קונדיטוריה

מי לא אוהב שוקולד? מי לא אוהבת קינוחים? כולנו, כידוע, אוכלים עם העיניים. עבודה נכונה עם חומרי הגלם שיש לכולנו במטבח יכולה לשדרג כל קינוח ולהפוך את סיומה של כל ארוחה לחגיגה של ממש.

בסדנה אפשר ללמוד גם טכניקות שימושיות להכנת קינוחים (מי יודע, למשל, איך אפשר לטמפרר שוקולד?), וגם דרכים עיצוביות כדי שהצילחות הסופי יהיה לא פחות ממדהים. 

אם מחפשים לקראת יום הולדת גיל 40 מה לעשות, סדנת קונדיטוריה היא אפשרות נהדרת. אם לחתן או כלת השמחה יש העדפה ספציפית, אפשר לבחור בסדנת עוגות, סדנת שוקולד או כל סדנה ספציפית אחרת בתוך עולם הקינוחים.

 משחק פיינטבול משפחתי

 אם מחפשים מתנה לגיל 66 שהיא גם חוויה, משחק פיינטבול משפחתי היא אפשרות נהדרת. אפשר להתחלק לשתי קבוצות – למשל, הבנים נגד הבנות, או כל חלוקה אחרת – ולהתחיל לשחק. 

פיינטבול הוא משחק נהדר שכולל בתוכו הרבה רבאק, צחוקים והסתתרויות כאילו מדובר בשדה קרב אמתי. זוהי אפשרות נהדרת במיוחד למי שמעוניין לחגוג בהפתעה לגבר בן 66, 

אך גם כדי לעשות הפתעה לחברה טובה בת 66. אחרי המשחק ניתן כמובן להמשיך לחגוג עם אוכל טוב, שתייה וכמובן עוגת יום הולדת גדולה ומושקעת.

 סיור מודרך לחיים של קבוצת מיעוט מעניינת בישראל

 ישראל היא מקום עם בליל גדול של תרבויות, אורחות חיים ודתות. בשטח כל כך קטן, אפשר למצוא כל כך הרבה סגנונות חיים שונים ומעניינים. קבוצות מיעוט שונות החיות בישראל מפעילות מעין "מרכז מבקרים" המספק הצצה לאופן חייהם המעניין. 

ניתן לתאם מולם ביקור, אשר יכלול הסברים מרתקים מפיו של מדריך או מדריכה מהעדה. אם מחפשים מתנה לאישה בת 66, או מתנה לגבר בן 66, אפשרות זו יכולה להיות מרתקת ומעשירה במיוחד. 

ניתן לבקר, בין היתר, אצל העדה השומרונית החיה בחולון. אפשר לבקר את העדה הצ'רקסית, בכפר ריחניה, או את העדה הדרוזית בגליל או ברמת הגולן. 

הסיורים יכללו, על פי רוב, גם הסבר על האמונות ועל אורחות החיים, וגם טעימה מהמאכלים המסורתיים (והנפלאים!) של כל תרבות. הידעתם, למשל, שהגבינה הצ'רקסית מלוחה במיוחד באופן מסורתי מאחר והיא אוחסנה בעבר על גבו של סוס דוהר ומזיע? (אל חשש, הגבינה שמחולקת בסיורים איננה מומלחת על ידי זיעת סוס).

 ערב משחקי חברה 

מבוגרים רבים מאוד אוהבים לשחק במשחקי קופסא, על אף ששנות ילדותם כבר חלפו מזמן. אם מחפשים לקראת יום הולדת גיל 66 רעיונות, וחתן או כלת השמחה נהנים ממשחקי חברה ולוח – בהחלט אפשר לבחור באפשרות הזו, שיכולה להעסיק את כל בני המשפחה לאורך שעות. 

אפשר לבחור במשחקים חברתיים במהותם – כמו שם-קוד, משחק טריוויה בסגנון קהוט או משחק קלפים כלשהו. האורחים שאינם מתחברים לקונספט יכולים בינתיים ליהנות מאוכל טוב ומהחברה של כל המשפחה. אם רוצים לחגוג יום הולדת בבית, אפשרות זו הופכת רלוונטית ונעימה מתמיד.

 סדנת קוקטיילים

 עבור חובבי האלכוהול שהם גם אניני טעם, סדנת קוקטיילים יכולה להיות אפשרות נהדרת להקפצת האווירה. אם מחפשים רעיון מקורי יום הולדת 66, וחשוב למשפחה לחגוג יום הולדת במסיבה של ממש, סדנת קוקטיילים יכולה לענות בדיוק על כל הדרישות. 

במהלך הסדנה כולם ילמדו באופן מעשי כיצד להכין קוקטיילים טעימים שונים, ממשקאות שלא בהכרח יש לכולם בכל בית. מעבר לעניין ולהנאה עצמה, גם האלכוהול כמובן יעשה את שלו ויהפוך את יום ההולדת לחגיגה מאושרת במיוחד. אם רוצים לעשות יום כיף ביום הולדת, סדנת קוקטיילים בהחלט יכולה להיות חלק מהיום הזה.

מתנות ליום הולדת 66
מתנות ליום הולדת 66

שאלות ותשובות יום הולדת גיל 66

הכל תלוי בטיב היחסים עם אותו חבר. אם לאורך השנים לא הבאתם כלל מתנות זה לזה, ניתן להמשיך עם מסורת אי-הבאת המתנות. עם זאת, מתנה היא תמיד דבר משמח ומרגש – גם אם היא סמלית.

תלוי באופי של חתן או כלת השמחה – וגם בתוכן האירוע. אם בוחרים לעשות הגשמת חלום ביום הולדת, תוספת של אלמנט ההפתעה יכול להיות מרגש ומיוחד אפילו יותר. מנגד, אם חתן או כלת השמחה פחות אוהבים הפתעות, אולי עדיף ליידע אותם מראש מהו התכנון.

בוודאי! אפשר להתרשם מעוד רעיונות רבים כאן באתר. פשוט צריך להיכנס לכתבות נוספות – רעיונות ליום הולדת של גיל 64, למשל – ולהתרשם מאפשרויות נוספות. בסופו של דבר, החגיגה המושלמת ביותר תהיה החגיגה המתאימה לך ולמשפחתך, ויש לזכור זאת.

בוודאי אם האוהב שלכם חוגג יום הולדת 66 הוא בטח ישמח להיות מופתע במסיבה של החברים והמשפחה הגיעו לכבודו.

יום הולדת 66
יום הולדת 66

סגנונות ימי הולדת נוספים

הכירו את נותני השירות המומלצים

שווה להצטרף לניוזלטר שלנו

טיפים והמלצות, הנחות, הפתעות מיוחדות ומלא רעיונות מקוריים ליום הולדת

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת

דילוג לתוכן