חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת 68 זה הזמן שלכם לחגוג

 יום הולדת 68 הוא יום הולדת מכובד ביותר, לכל הדעות. כשמישהו מבני המשפחה הקרובה, או מהחברים הקרובים, מתקרב לחגיגת יום ההולדת הזה, כדאי לחשוב מראש כיצד נכון לציין את המאורע. 

אפשר לבחור בפעילות ליום הולדת גיל 68, במתנה לגיל 68 או בחגיגה אחרת – אבל חשוב לתכנן זאת מראש. עם התקרבות יום הולדת גיל 68 מה לעשות הופכת לשאלה משמעותית. לכן, אספנו עבורכם כמה רעיונות ליום הולדת לגיל 68.

סדנת עיצוב בפרחים או צמחים

 זהו רעיון נפלא כמתנה לאישה בת 68, או כהפתעה לחברה טובה בת 68 – אבל בהחלט לא רק. אפשר לבחור בסדנת עיצוב פרחים, המיועד ספציפית לעיצוב הצמחים הצבעוניים והססגוניים האלה. 

סדנת עיצוב פרחים יכולה לספק המון ידע שימושי שיכול לככב על שולחנות החג והאירועים בשנים הקרובות, או סתם באגרטלים ברחבי הבית. 

להוסיף קצת צבע ויופי – זה תמיד טוב. סדנת עיצוב צמחים יכולה לעסוק יותר בסידור הצמחים עצמם ברחבי הבית, בהחלטה איזה צמחים לשתול זה לצד זה במרפסת או על אדן החלון, 

או בכל מקום אחר בו יש צמחים. עם כל הירוק הזה בעיניים, חגיגת יום הולדת בבית יכולה להפוך למשמחת ויפה יותר מתמיד.

סדנת קוסמטיקה ביתית

 כולם מכירים את הקרמים התעשייתיים שנמכרים בפארמים השונים – אפילו אם הם איכותיים – ואת מוצרי הקוסמטיקה השונים. 

פעמים רבות, עם הגיל עולה ההבנה כי החומרים הללו אינם בהכרח טובים לעורנו ולגופנו. עם זאת, גברים ונשים כאחד (על אף שבאופן טיפוסי, נשים מעט יותר) מעוניינים לטפח את עצמם ולשמור על מראה מוקפד ורענן. 

כשמחפשים לפני יום הולדת גיל 68 רעיונות, סדנת קוסמטיקה ביתית יכולה להיות רעיון נפלא. בסדנה ניתן ללמוד כיצד לרקוח מחומרים טבעיים ובריאים לגוף קרמים שונים, שיכולים להיות בשימוש גם לשנים הבאות. 

מלבדם, אפשר ליצור מוצרי קוסמטיקה שונים כמו אודם טבעי או מוצרים אחרים. אם רוצים לעשות הפתעה ליום הולדת גיל 68 לחתן או כלת שמחה שאוהבים טיפוח עצמי, זוהי אפשרות נפלאה במיוחד.

סדנת בשרים

 מי לא אוהב בשר טוב וטרי שזה עתה ירד מהאש? מלבד כל הצמחונים והטבעונים, זוהי אפשרות נהדרת לחובבי החיים הטובים. 

אם רוצים לעשות הפתעה לגבר בן 68 או מתנה לחבר טוב בן 68 – או לנשים שאוהבות את המטעמים האלו – כדאי לשקול את האפשרות הזאת. כשחוגגים יום הולדת במסיבה. 

סדנת בשרים יכולה לספק גם ידע שימושי וגם ארוחה טעימה ומספקת במיוחד לכל האורחים. האפשרות מתאימה גם לחגיגת יום הולדת בהפתעה, או לעריכת יום כיף ביום הולדת – מה יותר כייף מזה? 

במסגרת הסדנה ניתן ללמוד טכניקות שונות לטיפול בבשר, סוגי הכנה שונים וטיפים שימושיים שיוכלו ללוות את המשפחה כולה לשנים רבות. לחובבי הבשר המושבעים, סדנה מוצלחת יכולה להיות ממש הגשמת חלום ביום הולדת.

אירוח בדואי

אם מחפשים רעיון מקורי יום הולדת 68, אירוח בדואי הוא אפשרות נהדרת. כל הילדים מגיעים למאהל בדואי במסגרת טיולי בית הספר היסודי – אבל מתי יצא לאחרונה למישהו מהמבוגרים לבקר במאהל כזה? 

האירוח הבדואי ידוע בכל הארץ בהכנסת האורחים הנדיבה ובמנהגים המסורתיים והמקסימים שלו. האירוח כולל, בדרך כלל, תה וקפה, ארוחה טובה וטעימה במיוחד. 

ניתן לכלול באירוח גם שיחה עם המארח, שיוכל לספר על אורח החיים הבדואי ועל המנהגים השונים, ולהסביר את הדגשים השונים שכל האורחים יכולים לראות מסביב. 

אם מתאמים זאת מראש, ניתן להעביר את החגיגה כולה למאהל, ולשלב בין הארוחה הטובה שמציעים המארחים לבין עוגת יום הולדת וחגיגה משפחתית אישית יותר וממושכת. 

כדאי להתייעץ מראש עם המארחים לגבי האפשרות להביא שתייה חריפה כגון יין או בירה, כדי שלא ליצור אי-נעימות בעת ההתארחות. אם מחפשים מתנה לגבר בן 68 או לאישה בגיל זה, זוהי מתנה שיכולה להיות חוויה אותנטית של ממש עבור המבוגרים ועבור ילדי המשפחה כאחד.

שאלות ותשובות בנוגע לרעיונות ליום הולדת 68

אין שום בעיה! יש עוד מגוון רחב מאוד של רעיונות לחגיגה באתר. הרעיונות שאנו מציעים ליום הולדת 67 או 69 יכולים בהחלט להתאים גם לחגיגת יום הולדת 68 – וגם ליום הולדת 70 או 66. יש באתר כל כך הרבה רעיונות, שכל מה שנותר הוא לבחור מביניהם.

תלוי מאוד בחתן או בכלת השמחה. יש מי שאוהב להיות בביתו, כמאמר השיר "אבל אני אוהב להיות בבית". יש מי שהוא נווד בנשמתו, ואוהב לטייל, לראות נופים ולצבור חוויות שונות. כל חגיגה יש להתאים לחוגג או לחוגגת הספציפיים, על מנת לקבל מסיבה נהדרת בהתאמה אישית.1

אין שום בעיה. במצב כזה בדרך כלל יהיו שתי מסיבות – הרי המשפחה לא תוותר על החגיגה שלה, כמובן. בכך, חתן או כלת השמחה רק הרוויחו למעשה.

בוודאי אם יש לכם הזדמנות להפתיע את האהובים שלכם פשוט לכו על זה.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת