חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיון למתנה ליום הולדת 50 – מצגת ליום הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מצגות מיוחדות, מצחיקות ומרגשות ליום הולדת 50 - ביום הולדת עגול מפתיעים עם מצגת!

רעיונות ליום הולדת 50 עגול? יום הולדת 50 לאמא / אבא? מחפשים מתנות לגיל חמישים? רעיון להפתעת מתנה ליום הולדת 50 הכנת מצגת מרגשת ליומולדת של אמא או אבא!

כאשר אנו חושבים על מצגת ליום הולדת, לעיתים קרובות מדיי עולה לנו הקונוטציה של מצגת ליום הולדת 8, 9 או מצגת יום הולדת לילדים בגילאים אחרים. בפועל, הפרקטיקה של הכנת מצגת ליום הולדת מתאימה ליותר מסקלת הגילאים האלה, מכיוון שמדובר במתנה איכותית, מקורית, הנעשית במקצועיות רבה ומשלבת אלמנטים מחיי חתן או כלת השמחה.

כך למשל, ביום הולדת 50 אפשר לשלב אירועים מרכזיים מחיי חתן השמחה, לשבת עם בני המשפחה והחברים ולקבל מהם חומרים רלוונטיים כדי לעשות מהם את מצגת התמונות. כאשר אנו אוספים חומר מבני המשפחה, מהחברים, מקרובים, שותפים לעבודה ולדרך – בעזרת כל אלה אפשר לרכז מקבץ חומרים אינטימיים, ייחודיים ואישיים שיהוו חומר גלם מצוין להכנת מצגת ליום הולדת שתעשה טוב על ליבו של החוגג.

התהליך הוא חשוב

כדי שהמצגת תצליח ו"תספק את הסחורה" יש ליצור אותה ולא לדלג על שלבים חשובים. למפגש ראשוני מגיעים לחברה המייצרת מצגות לימי הולדת, עם תמונות מגיל ילדות של חוגג האירוע, תמונות המסודרות בסדר כרונולוגי, על מנת להכניסן למצגת בצורה מסודרת וליצור רושם שמנהרת הזמן יצאה לדרך.

מצגת יפה ליום הולדת יכולה להיות מתנה בלתי צפויה, מרגשת ומשמחת עד בלי די. מומלץ שהמצגת תיערך באמצעות מיטב התוכנות, ותיתן מענה בשילוב תלת מימד, תוך שילוב מעברים מרגשים, אנימציות ומוסיקה מרגשת האהובה על חוגג האירוע. יש אפשרות להיעזר בחברה המכינה את המצגת ולהיעזר בה לקבלת החלטות לגבי סגנונות מוסיקה מתאימים לאירועים מסוגים אלו. ניתן לשלב קטעי ווידאו מתקופות שונות בחיים, ארץ מוצא, טיולים בארץ ובחו"ל, חוגים ועוד. הכנת מצגת בתשלום הינה אפשרות מקורית למתנה מקצועית, אטרקטיבית ובמחיר שווה לכל כיס.
מצגות אשר מכינים בצורה נכונה, לעולם לא שוכחים! האפקט הוא מיידי, האירוע נהיה צבעוני, והתגובות תמיד חיוביות ומציפות את חתן או כלת יום ההולדת בשמחה גדולה.

ולתשומת הלב של חוגג/ת האירוע. בגיל 50 ומעלה, סיפור החיים הינו ארוך ומרתק ויש לתת על כך את תשומת הלב בבניית המצגת ובהפקתה. הכנת מצגת לאירוע, נותנת מענה מושלם להעצמת החוויה ולא מותירה עין אחת יבשה. הכנת מצגת בצורה נכונה היא השקעה שתמיד מחזירה את עצמה, ואין גיל ספציפי המתאים יותר מאחר להכנת מצגת שכזו.

רוצים להפתיע בענק?

מכינים וידאו קליפ בשילוב מצגת והקלטת שיר באולפן.
לדוגמא קליפ שהוקלט ונערך באולפני לי-רון (אולפן הקלטות לאירועים ברמת גן).

לפרטים על קליפ במתנה ליום הולדת לחצו כאן!

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת