חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום הולדת גיל 72

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת 72? להלן רעיונות מקוריים חגיגת יום הולדת גיל 72 - מתנה, הפתעה, פעילות, סדנא, הופעה ועוד. מה לעשות לאמא, אבא / סבתא, סבא ליום הולדת 72!

יום ההולדת של גיל 72 הוא יום הולדת מרגש.
זהו גיל שבו הנכדים, בדרך כלל, כבר יכולים לקחת חלק במסיבה. החגיגה צריכה להתאים למגוון רחב של גילאים – כשאב או אם המשפחה הם חתן או כלת השמחה, וכולם מתכנסים לחגוג לכבודם. בין אם מחפשים מתנה לגיל 72 או רעיונות ליום הולדת 72, או אפילו הפתעה לגבר בן 72 – הגעתם אל המקום הנכון. אספנו עבורכם כמה רעיונות.

סרטון וידיאו אישי ומרגש

אם מחפשים הפתעה ליום הולדת גיל 72, סרטון אישי שהכינו החברים ובני המשפחה הוא הפתעה נהדרת. במסגרת חגיגת יום הולדת במסיבה, הקרנת סרטון מסוג זה יכולה להיות "החלק האומנותי" והמרגש ביותר של הערב. קרובים וחברים יכולים לספר סיפורים מצחיקים או מרגשים במיוחד, על חוויות שחוו יחד עם חתן או כלת השמחה – ואפילו לשלב אותם עם ברכה מרגשת לכבוד יום ההולדת.
הסרטון יכול לצאת מרגש, מצחיק, מעורר זיכרונות – ובעיקר, להיזכר לשנים רבות.
אם מחפשים לאירוע יום הולדת גיל 72 מה לעשות, סרטון מסוג זה יכול להיות התשובה.

הופעה של אומן חושים

אומן חושים טוב יכול לספק הופעה מרשימה לכל הגילאים. כשמחפשים פעילות ליום הולדת גיל 72, הופעה של אומן חושים יכולה להיות מרתקת עבור כולם – חתן או כלת השמחה, דור ילדיהם ואפילו דור נכדיהם. האומנים המוכרים ביותר היום הם כמובן אורי גלר וליאור סושרד, אולם הם נוטים להיות פחות זמינים להופעות פרטיות מסוג זה. קיימים אומנים רבים נוספים, ומומלצים מאוד, שהופעה שלהם יכולה להיות דרך מצוינת לחגוג ולתת מתנה לאישה בת 72 או מתנה לגבר בן 72. ההופעה עוצרת הנשימה יכולה להיות פרטית, במסגרת מסיבה ויום כיף ביום הולדת, או ככרטיסים להופעה שנערכת ללא קשר אישי לחתן או כלת השמחה.

סדנת גרפולוגיה

אם מחפשים מתנה לחבר טוב בן 72, או הפתעה לחברה טובה בת 72, סדנת גרפולוגיה יכולה להיות מענה מושלם. עד גיל 72, כתב היד של כולם כבר הספיק להתפתח לאורך השנים ולהשתנות. סדנת גרפולוגיה יכולה לשפוך אור על תחנות שונות בחיים של חתן או כלת השמחה. אם אוספים מראש מכתבים או מחברות ישנות, מגילאים שונים, ניתן לנתח את כתב היד המשתנה ולמעשה לחוות מחדש את השנים דרך ניתוח כתב היד. אם מחפשים רעיון לחגיגת יום הולדת בבית, אפשרות זו הופכת אטרקטיבית אפילו יותר.

מתנה ליום הולדת גיל 72: רעיונות

הרצאה בנושא מעניין – מתנה לחבר טוב בן 72, חברה או משפחה, יכולה להיות הרצאה בנושא אהוב. אם מישהו התעניין כל חייו בהיסטוריה, למשל, הרצאה היסטורית טובה עם מרצה מוכר יכולה להיות חוויה נהדרת. כשמחפשים מתנה שהיא רעיון מקורי יום הולדת 72, ניתן להתאים אפשר זו לכל אחד ולתת מתנה אישית ונהדרת.

הפקת שיר של כל המשפחה – או החברים, כמובן. הפקת שיר עם מילים הקשורות אישית לחתן או כלת השמחה, כשהזמרים הם האנשים האהובים עליו או עליה – זוהי דרך נהדרת לחגוג. השיר יכול להיות מושמע במסגרת יום הולדת בהפתעה, ולהוות תוספת מפתיעה ונהדרת שתישאר עם חתן או כלת השמחה לאורך שנים רבות.

 שאלות ותשובות נפוצות:

 האם בגיל 72 החגיגה כבר צריכה להיות סולידית?

יש אנשים שבגיל 72 רק רוצים להיות בשקט ובבית שלהם, במקום הבטוח והמוכר. אנשים אלה לרוב היו בעלי ההעדפות האלו גם בגילאים צעירים יותר. עם זאת, אנשים אחרים בגיל 72 מרגישים שהם רק רוצים לטרוף את החיים. לחוות, להתנסות, לעשות וליהנות. עבורם, החגיגה הנכונה יכולה להיות ממש הגשמת חלום ביום הולדת, ולא פחות מכך.

איפה אפשר למצוא עוד רעיונות יום הולדת 72?

אפשר לקרוא כאן באתר כתבות נוספות על גילאים אחרים. לכל אדם רעיונות אחרים יכולים להתאים – אם חתן או כלת השמחה שלכם הם צעירים ברוחם ונמרצים, גם הרעיונות שאנחנו סיווגנו כרעיונות לגיל 50 או אפילו 40 יכולים להתאים.

חשוב לתת מתנה ביום הולדת 72?

כמו שנהוג אצלכם במשפחה. אם נהוג שהמתנה היא עצם החגיגה, אין צורך לתת מתנה בנוסף על החגיגה עצמה. אם נהוג שנותנים מתנה – הגיל לא מפלה כאן אף אחד לרעה. קידומת "7" בספרת העשרות לא אומרת שחתן או כלת השמחה לא ישמחו לקבל מתנה מושקעת ואישית.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת