חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום הולדת בסגנון הזמר במסכה כולל הקלטת שיר מראש באולפן

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

פעילות מקורית לימי הולדת, חגיגת יום הולדת בסגנון הזמר במסכה – מקליטים שירים באולפן הקלטות מקצועי, מתחפשים והאורחים צריכים לנחש מי הזמר או הזמרת מאחורי המסכה.
איך הפכה פעילות זמר במסכה לאהובה בישראל? איך מקליטים שיר ליום הולדת באולפן הקלטות? מה צריך להכין לפני? ואיך מבצעים את ההפתעה ליום ההולדת? "אולפני לי-רון" יעזרו לכם להפתיע ביום המשמח בשנה.

הפקה של ממש: יום הולדת הזמר במסכה אצלכם בבית

מרבית ימי ההולדת בישראל מגיעים עם פעילות לכל גיל, לעיתים מדובר בפעילות לכל המשפחה והחברים ולעיתים פעילות זוגית בסגנון מסעדה, סדנה ופעילות רבות נוספות.
אחת הפעילויות שהפכה פופולארית בישראל היא יום הולדת בסגנון הזמר במסכה, אתם מגיעים ל"אולפני לי-רון" להקליט שירים, אתם מתחפשים בצורה שלא יהיה ניתן לזהות אתכם והאורחים יצטרכו לנחש מי הזמר או הזמרת ששרים במסכה.
פעילות הכוללת הקלטת שירים באולפן הקלטות מקצועי של משתתפים שונים ותחפושות מקוריות, לנצח תהיה מקורית וייחודיות יותר מכל פעילות ליום הולדת שקיימת ויוצר הפקה ביתית מעניינת ומהנה.
הקלטת שיר זו פעילות מהנה למקליטים והמקליטות, מלבד יום ההולדת השירים שהקלטתם יוכלו ללוות אתכם גם כזיכרון לטווח הארוך שיאפשר לכם לשמור למזכרת הקלטת שיר שלכם ואם תרצו אפילו לשתף ברשתות החברתיות אחרי יום ההולדת.

פעילויות לימי הולדת הם לא דבר חדש, כבר עשרות שנים שאנשים משחקים בימי הולדת, מזמינים הופעה פרטית או מבצעים פעילות מרכזית שסובבת את יום ההולדת.
פעילות הזמר במסכה ליום ההולדת מתאימה לגילאים צעירים, מבוגרים וגם לגיל השלישי: יום הולדת לילדים, יום הולדת לסבא או סבתא, פעילות ליום הולדת לאמא או אבא וכל אדם או אירוע שבו תבחרו לשלב את הפעילות המקורית.
הדבר החשוב ביותר בזמר במסכה, לא צריך לדעת לשיר! בדומה לפורמט הטלוויזיה, מרבית האנשים שהגיעו לשיר מאחורי תחפושת מקורית ובלתי ניתנת לזיהוי, לא ידעו באמת לשיר וניתן לשפר את קולכם בתוכנות עריכה ואף ליצור גרסה עם אפקטים שונים שיקשו עוד יותר על הזיהוי – משמעות הדבר, כמו כל הקלטת שיר לאירוע, גם עבור פעילות הזמר במסכה לא צריך לדעת לשיר.

מה צריך להכין לפעילות? ומה עושים לפני ההקלטה באולפן ההקלטות?

השיר באולפן הקלטות באחריותו של המפיק המוזיקלי שידאג ללוות ואף לערוך את השיר בתוכנות עריכה מתקדמות, לפני הקלטת שירים לפעילות זמר במסכה ליום הולדת, עברו על מספר דברים שחשוב לעשות טרם ההקלטה:

  • גבשו את קבוצת המשתתפים שיופיעו מול המוזמנים, מומלץ לפתוח קבוצת וואטסאפ ולתאם את כל מה שצריך לצורך הצלחת הפעילות.
    בנוסף למתחפשים, החליטו על מפעיל/ה שיובילו את המשתתפים אל מול האורחים ויפעילו אותם לזהות מי עומד/ת מאחורי המסכה.
  • החליטו אילו שירים כל אחד ישיר באולפן ההקלטות.
  • החלו לחשוב על רעיונות לתחפושות, מומלץ לחשוב על רעיונות לתחפושות שלא יאפשרו זיהוי שלכם במהלך יום ההולדת.
    בדומה לתכנית, חלק מהמארגנים יעדיפו להשקיע על התחפושות וירצו להקשות על האורחים לזהות אותם.
  • תאמו עם משרד "אולפני לי-רון" את יום הקלטת השירים וציינו את מספר המקליטים והשירים שבחרתם, מומלץ לקבוע את יום ההקלטה מספיק זמן מראש.

מקליטים מספר שירים באולפן הקלטות מקצועי

אולפן הקלטות "אולפני לי-רון" ערוך להקלטות לכל סוגי האירועים והפעילויות, מאפשר הקלטות יחידים, הקלטה זוגית והקלטות קבוצתיות.
הקלטת שירים לפעילות יום הולדת בסגנון הזמר במסכה מומלצת ביחידים, כדי לגוון את הפעילות מומלץ להקליט מספר שירים ולאתגר את הקהל עם סגנונות שונים.
ההקלטה באולפן ההקלטות אינה מלחיצה כלל והמטרה שלה לאפשר לכם ליהנות מצד אחד ומהצד השני להקליט את השיר שאתם רוצים, בתנאים הזהים לזמרים הגדולים.

באולפן ההקלטות ילווה אתכם מפיק מוזיקלי בעל ניסיון רב שנים בהקלטות לכל אירוע, המפיק ייתן לכם את כל הדגשים הרלוונטיים במהלך ההקלטה ויאפשר לכם את ההקלטה בביצוע הטוב ביותר שלכם, גם אם אתם לא באמת זמרים וזמרות.
אולפן ההקלטות מאפשר תנאי הקלטה באיכות גבוהה מאוד, תנאים אלו מתאפשרים באמצעות ציוד הקלטה מתקדם ובידוד אקוסטי איכותי.
בסיום הקלטות השירים המפיק יערוך את הקול של המקליטים והמקליטות, יתקן את קולכם ויוסיף אפקטים שיהפכו את אתכם לזמרים וזמרות במסכה.
בסיום העריכה המפיק יעביר אליכם את קבצי הקלטות השירים שלכם, יחד עם הפעילות תוכלו לשמור את השירים למזכרת ולהיזכר בהם יחד עם המשפחה והחברים לעוד שנים רבות.

מוכנים?? מי זה מי זהה מי זההה מיזהההה

זה הזמן לשחק הזמר במסכה ליום הולדת

אחרי שהכנתם את התחפושות וקיבלתם את השירים, זה הזמן להתחיל בפעילות המהנה.
באמצעות מחשב, חיבור usb לטלוויזיה או כל אפשרות השמעת שיר עם הגברה תוכלו להשמיע את קובץ השיר שהקלטתם באולפן ולהופיע בתחפושת מול האורחים.
המטרה של האורחים היא לנסות לנחש מי עומד מאחורי המסכה, ככל שמי שמאחורי המסכה לא היה צפוי שיגיע או שיסכים להופיע כך אלמנט ההפתעה גדל והאורחים יהיו יותר מופתעים.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת

דילוג לתוכן