חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיונות ליום הולדת לגיל 23

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

חוגגים יום הולדת 23 ורוצים לעשות משהו מיוחד ומקורי?

מזל טוב אתם חוגגים יום הולדת 23 והפעם הוחלט לחגוג בגדול אתם מרגישים שאתם כבר אנשים בוגרים והתחלתם את החיים האמיתיים ובא לכם לחגוג כמו שצריך. יש היום המון רעיונות מקוריים ומדליקים למסיבת יום הולדת לגיל 23, זה מאוד תלוי באופי שלכם ושל המוזמנים למשל אם אתם אוהבים אלכוהול אתם יכולים לעשות סדנא של אלכוהול יחד עם כל החברים להזמין את כולם הביתה ולהנות מערב מדליק ומצחיק. 

כיום ניתן למצוא מגוון אדיר של פעילויות ליום הולדת ובאופן טבעי אפשר גם למצוא המון נותני שירות מכל הסוגים, כך שאתם יכולים בעצם ליצור עבורכם כמעט כל מסיבה שתרצו.

אספנו עבורכם כמה רעיונות וטיפים לחגיגות יום הולדת 23

כאמור דיברנו על כך שניתן לעשות סדנאות מכל הסוגים אך זהו רק רעיון אחד מתוך אינספור רעיונות מקוריים שאפשר לעשות באירוע היום הולדת.

  • יום כיף – תמיד נחמד לאסוף את כל החברים או את המשפחה ואפילו כולם יחד ולצאת ליום כיף משותף, אפשרויות ליום כיף הן כמעט בלתי מוגבלות, למשל כאלה האוהבים בעלי חיים יכולים לצאת ליום רכיבה על סוסים 
  • יום קולינרי – לאלה מכם האוהבים אוכל מומלץ לצאת ליום כיף קולינרי, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של נותני שירות בתחום זה כך שאם במקרה אתם טבעוניים גם אתם תוכלו למצוא נותן שירות מתאים. 
  • ספורט אתגרי – יום כיף זה מתאים למי מאיתנו שאוהב ספורט, כיום למשל תוכלו למצוא יום הולדת בסימן הישרדות הכולל משימות ואתגרים מדליקים, כמו כן ישנם רעיונות רבים לשילוב ספורט אתגרי כגון קיר טיפוס או טיפוס על חבלים.
  • יום סדנא – כאמור הרחבנו מעט לגביי ימי הולדת בשילוב סדנאות, אך זה פשוט מכיל המון אפשרויות שווה לבדוק באינטרנט ומעט לחקור את הנושא מפני שכיום באמת ניתן למצוא כמעט כל סוג של סדנא אשר תתאים כמעט לכל אחת ואחד מאיתנו.
  • יום הולדת קריוקי – כמעט כולם אוהבים לשיר לכן יום הולדת בשילוב קריוקי יכול להיות רעיון נפלא לאירוע מוצלח, ניתן לעשות קריוקי בבית עם הציוד מתאים או לשכור מקום לעשות מסיבה גדולה יותר ולהזמין עוד חברים.
רעיונות ליום הולדת
רעיונות ליום הולדת

מתכננים מסיבת הפתעה ליום הולדת 23 של חבר - תנו לנו לעזור לכם

כדי לתכנן מסיבת הפתעה מוצלחת לחבר ישנם כמה גורמים שיש להתייחס אליהם, כמובן שחשוב להתייחס במה שבעל החגיגה אוהב, הרי לא נזמין למסיבה מאה אנשים לחבר שכלל אוהב מסיבות שקטות ורגועות, ובאותה מידה גם לא נעשה לו מסיבה של ספורט אתגרי אם הוא לא אוהב ספורט בכלל.

לא כל פעם יצא לכם להכין מסיבת הפתעה ליום הולדת 23 של החבר שלכם ולכן חשוב גם להזמין את האנשים המתאימים למשל אם לחבר יש חברים טובים בעבודה ואתה יודע שהוא ישמח שהם יבואו כמובן שמומלץ להזמין אותם, בעצם אתם צריכים לעשות סוג של עבודת שטח לפני האירוע לבדוק לגבי מיקום שיוכל להפתיע באמת את החוגגים. 

בשלב הבא מתחיל התכנון עצמו, בוחרים מיקום מתאים, בוחרים איך אנחנו רוצים שהאירוע יתנהל וכמובן מתחילים להזמין את האורחים בחשאיות כמובן. תמיד תוכלו לחפש בגוגל עוד רעיונות כל מה שאתם צריכים לרשום זה מסיבת הפתעה לגבר בן 23 ותקבלו מידע רב לגביי רעיונות טיפים ונותני שירות שיכולים לעזור לכם מאוד בתכנון האירוע הקרב ובא.

איזה מתנות מביאים ליום הולדת גיל 23

כשאנו עוסקים במתנות ליום הולדת ישנם מספר שאלות שצריכות להישאל, למשל אם זה מתנה לגבר או מתנה לאישה, מה הגיל שלהם, מה הם אוהבים, וכמובן מה טיב הקשר בניכם. 

  • מתנה לאישה בת 23 – קרוב לוודאי שלא כל הנשים אותו דבר אך ישנם מספר מתנות שכמעט בטוח שכל אישה תשמח לקבל לדוגמא אם אתם בני זוג תמיד נחמד לתת תכשיט בסגנון שאתם יודעים שהיא אוהבת, אם אתם מחפשים מתנה לידידה בת 23 מארז שוקולד יוקרתי בהחלט תהיה מתנה חביבה, וכמובן לא לשכוח פרחים.
  • מתנה לגבר בן 23 – בדומה לנשים גם אצל גברים נוכל למצוא כמה מאפיינים המתאימים להם, למשל אפשר לומר שרוב הגברים אוהבים מכוניות ונהיגה לכן ניתן להזמין כמתנה יום נהיגה אקסטרים ברכבים יוקרתיים קשה להאמין שגבר יגיד לא ביום כזה מיוחד, כמובן שניתן תמיד לקנות בושם טוב אך שוב זה בדרך כלל יהיה תלוי בטיב הקשר שלכם בושם זה בדרך כלל מתנה לידיד שחוגג 23.

חגיגות יום הולדת של גיל 23 הן מיוחדות וכיפיות, ואם אתם רק רוצים אתם יכולים לעשות אירוע מדליק בעיקר בשל העובדה שכיום ישנם רעיונות מקוריים ומדליקים המאפשרים לכם לחגוג בדיוק כמו שאתם אוהבים.

במאמר זה עסקנו טיפים ורעיונות למסיבות יום הולדת, מתנה המתאימות לגיל וכמובן מידע על מסיבות תכנון וארגון מסיבות הפתעה וזאת במטרה להקל עליכם בארגון האירוע. 

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת