חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיונות יצירתיים לחגיגת יום הולדת לילדים קטנים עם מפעילים

הפעלה ליום הולדת 5-8

לפני כחודש התחלתי לתכנן את מסיבת יום ההולדת של הבת שלי. הטרנד המוביל בגן היה לשכור אולם ולהביא מפעיל או ליצנית ולהזמין בנוסף לילדי הגן גם את ההורים והאחים / אחיות למסיבה.

הרי ברגע ששוכרים אולם אין סיבה שהוא יראה ריק. כמובן שהכיבוד צריך להתאים גם למבוגרים וגם לילדים בטעם ובכמות.

החלטתי ללכת נגד הזרם. שאלתי את הבת שלי את מי מהגן היא תרצה להזמין ליום ההולדת שלה, היא כמובן נתנה לי מספר שמות של בנות ולשמחתי לא ציינה שמות בנים ומכאן היה לי ברור שנעשה הכול בסלון שלנו ולא נשכור אולם, ושאני אנהל את ההפעלה ליום ההולדת.

יום הולדת נסיכות

הפעלה אידיאלית לבנות 5-8

אני והבת שלי הסכמנו פה אחד שנושא של נסיכות ופיות יהיה נושא מנצח ומוצלח ואז התחלתי לחפש הפעלות שיחזיקו את הבנות בכיף למשך שעתיים.

הקונספט היה ליצור לבד תחפושת או אביזרי לבוש של נסיכה במהלך האירוע כדי שבסופו, כל אחת תוכל לעלות למסלול דוגמנות ולהציג את היצירות והתחפושת שהכינה בגאווה מול כולן.

אז איך מכינים תחפושת של נסיכה ובמה זה כרוך?

אז איך עושים יום הולדת של נסיכות?

קודם כל מכינים את הכתר, בעזרת ניירות נוצצים או מדבקות וכמובן מספריים יוצרים כתר יפה ומותאם בגודלו לראש הילד.

בשלב השני מכינים גלימה או חצאית, בעזרת גליל של אל בד – רצוי ורוד כמובן. גוזרים ומקשטים אותו. ובעזרת שרוך או גומי מצמידים לגוף.

תחנה נוספת היא ההכנה של השרביט, בעזרת מקל עץ או שיפוד ללא דוקרנים, ובעזרת כדורים או לבבות קטנים שניתן לצפות בנייר כסף, אנחנו השתמשנו בכדורים מקלקר וציפינו אותם בנייר צלופן, או נייר כסף שיש בכל מטבח ועליו הדבקנו מדבקות ונעצים צבעוניים לקישוט. את המקל של השרביט ניתן לקשט בעזרת מנקי מקטרות או ליפוף של חוט צמר צבעוני.

עוד רעיון קל וזול זה להכין תכשיטים ע"י חרוזים מושחלים לצמיד ו/או לשרשראות, ניתן אפילו להכין סרט לראש, צמיד לרגל וכד'.

הגיע הזמן להפסקת שתייה וכיבוד. הבנות כבר רעבות ועבדו קשה ב – 4 תחנות יצירה. חייבים להציע להן הפסקה להתפרק, לזוז, לפטפט ולאכול. רצוי לא להוציא את עוגת היום הולדת בשלב הזה, אלא אוכל אמיתי כמו פיתות עם חומוס לצד ממתקים צבעוניים וחטיף.

לאחר שמפנים ומנקים את האוכל מבקשים מהבנות עזרה לפרוס את השטיח האדום של תצוגת האופנה. גם למסלול של התצוגה מומלץ וכדאי להשתמש בגליל אל בד ששימש את הגלימות. בעזרת הבנות מצמידים אותו לרצפה עם דבק וההתרגשות של הבנות מתחילה להגיע לשיא. זה הזמן שלהן ללבוש את כל מה שהכינו וללכת לפינת איפור להתגנדר, בעזרת 2 קולגות (אמא, סבתא, דודה וכו) כדאי לאפר את הבנות ולהציע להן לק לציפורניים ולעזור להן להתלבש לקראת התצוגה.

בסיום התצוגה, מזמינים את הבנות לשבת על ה"שטיח האדום" מביאים את העוגה והנרות ולא שוכחים מצלמה!!!

דגשים והתאמות להפעלה של יום הולדת 5-6

לגילאים האלו פינות היצירה צריכות להיות פשוטות מאוד ומוכנות מראש, רצוי לחלק לפי צבעים וכמויות את חומרי הגלם כדי שלא יריבו, להימנע משימוש בדבק מסוכן, לקשור מראש את החוטים של ההשחלות. עוד אלטרנטיבה היא להחליף את אחת התחנות בפינת סטיילינג שבה רק בוחרים לבוש ולא יוצרים אותו. לדוגמא: כובעים או צעיפים, בנדנות, משקפי שמש וכו'.

דגשים והתאמות להפעלה של יום הולדת 7-8

בגיל הזה כדאי להשקיע קצת יותר בפינת האיפור, להוסיף גם פינה של צילומים לבוק דוגמנות, עם פוזות למצלמה ורקע יפה שיהיה מזכרת מהיום הולדת. אפשר להוסיף פינת קעקועים מושקעת או אביזרים לתסרוקות ושיער.

סגנונות ימי הולדת נוספים ליום הולדת לילדים גילאי 5, 6, 7, 8

לסיום, טיפים להכנה מוקדמת של יום ההולדת

בהנחה שלא מזמינים את כל ילדי הגן או הכיתה, ההזמנות צריכות להיות סלקטיביות: דרך מיילים, SMS-ים או טלפונים להורים. עוד אופציה: הזמנה מקושטת על נייר שתוכנס לתיקים של הבנות שמוזמנות בלבד.

על ההזמנה אפשר לצלם את ילדת יום ההולדת עם תחפושת של נסיכה.

כיום יומיים לפני המסיבה, כדאי להתחיל לפנות את הסלון ולקשט אותו. לדאוג לכיסאות קטנים ושולחנות לפינות היצירה. ולא לשכוח שולחן לכיבוד.

ניתן לפזר בלוני הליום ו/או בלונים עם תמונות נסיכות עליהם, אבל לא יותר מדי, כי צריך את הרצפה פנויה. כדאי להשיג אוהל של נסיכות, או טירה מתנפחת בשביל האווירה, ולהכין שלטים בכניסה לבניין עם תמונות של נסיכות וכן הכוונה ברורה לבית של מסיבת יום ההולדת.

לפניכם מספר ספקים ונותני שירות מומלצים לימי הולדת שיכולים לעשות לכם אירוע חלומי!

דילוג לתוכן