חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

רעיונות ליום הולדת לגיל 39 יום הולדת של החלפת קידומת

יום הולדת גיל 39 הוא ללא ספק מיוחד, זוהי השנה האחרונה שלכם לפני החלפת קידומת משמעותית בחיינו, הרבה פעמים שאנו מגיעים לגיל 39 אנחנו עוצרים ומסתכלים לאן הגענו בחיים, מן סוג כזה של חשבון נפש פרטי.

מצד שני יום הולדת זוהי הזדמנות נפלאה לחגוג עם כל האנשים שאנחנו אוהבים ולהפוך את היום הזה לבלתי נשכח ומלא בזכרונות טובים. 

ברור שכל אחת ואחד מאיתנו שונים מאוד וכל אחד אוהב לחגוג בדרך שלו, אך עדיין ישנם מספר רעיונות למתנות ליום הולדת 39, פעילויות ליום הולדת 39,  אשר בהחלט יכולים להתאים לכולם.

רעיונות מקוריים ליום הולדת גיל 39

יש האומרים שגיל ארבעים זה העשרים החדש, כך שאם אתם באמת מרגישים בני עשרים אז אולי גם אתם מעוניינים לחגוג כמו בגיל עשרים. מצד שני יש את אלה שלא אוהבים חגיגות גדולות ומעדיפים לחגוג באופן צנוע יותר או בכלל לחגוג את היום הולדת 39 שלהם בטיול לחו"ל עם אהוב או אהובתם ליבם. 

אתם יכולים למצוא היום אינספור של רעיונות מקוריים ליום הולדת גיל 39 עבור חבר טוב ידידה או בעל, זה תלוי מה הסגנון שלכם ואיך אתם אוהבים לחגוג אספנו עבורכם מספר רעיונות שיכולים לעזור לכם להחליט.

יום הולדת משחקי עבר אהובים – תחשבו איך פעם אהבנו לשחק בכל מיני משחקים אם זה משחקי מחשב קלאסיים, משחקי קופסא מיוחדים, משחקי מסתורין כמו די אנד די. 

הכינו רשימה של המשחקים שאתם אוהבים וערכו ערב יוצא דופן עם החברים, זאת יכולה להיות הפתעה ליום הולדת גיל 39 מפני שיש כל כך הרבה משחקים וכל אחד אהב לשחק מתישהו בחייו. 

מסיבת יין – אם אתם מחפשים פעילות ליום הולדת גיל 39 ואתם אוהבים יין ערב טעימות הוא בהחלט רעיון מעולה עבורכם. תוכלו לערוך מסיבת טעימות יין חובבנית בלי השקעה גדולה מדי אפשר למצוא יינות לא רעים בכלל במחירים סבירים בהחלט.

כמובן שמשלבים גם אוכל בדרך כלל יין הולך טוב עם גבינות לסוגיהן, אפשר למצוא היום באינטרנט מידע רב על היינות הקיימים כך שאתם יכולים למצוא יינות שמעולם לא שמעתם עליהם ולהפוך את הטעימות למיוחדות אף יותר.

אם אתם טיפוסים שאוהבים לבלות בחיק הטבע, דרך מיוחדת לעשות הפתעה ליום הולדת גיל 39 היא מסיבה בטבע, מארגנים טיול נחמד טבע אשר מסתיים במחנה שהקמתם מראש מבלי לומר למי שחוגג את יום ההולדת, מארגנים מוזיקה, ריקודים ושתייה בטבע. 

זוהי בהחלט חוויה יוצאת דופן, ההתרחקות מהעיר הסואנת והגאדג'טים המודרניים בכן, מרובם בכל מקרה, זה מאפשר לנו להתמקד בתקשורת בין אישית כך אפשר באמת לחזק את הקשרים על ידי בילוי של יום או יומיים בטבע עם האנשים החשובים בחיים שלנו.

מסיבת יין - רעיונות מקוריים ליום הולדת 39
מסיבת יין - רעיונות מקוריים ליום הולדת 39

מתנות ליום הולדת גיל 39

תמיד החלק של המתנות הוא הכי קשה זה לא שונה גם מבחינת מתנה לאישה בת 39 או מתנה לגבר בן 39 אנחנו תמיד רוצים לבחור את המתנה שתשמח את מי שמקבל אותה. 

ברור שבחירת המתנה קשורה באופן ישיר לרמת או סוג הקשר בניכם עם למשל את רוצה להביא מתנה לידיד בן 39 מהעבודה זה יהיה שונה ממתנה שהיית מביאה לבעל או חבר קרוב מאוד. 

אין איזו נוסחה מיוחדת בבחירת מתנה כל אחת ואחד מאתנו שונים אך אתם בטח מכירים את אותו אדם ויכולים להבין מה הוא אוהב אפשר גם לשאול אם אתם מרגישים בנוח לפעמים זה חוסך הרבה מאוד כאבי ראש.

מתנות ליום הולדת גיל 39
מתנות ליום הולדת גיל 39

שאלות ותשובות בנוגע לרעיונות ליום הולדת לגיל 39

לפעמים יש מצבים שיום ההולדת שלנו או של אחד האהובים שלנו לא בראש מעייננו זה יכול לקרות מכל מיני סיבות, תמיד אפשר להזמין כמה חברים קרובים או לצאת עם בן או הבת הזוג למסעדה טובה. בכל מקרה תמיד תוכלו למצוא משהו לעשות גם אם זה ברגע האחרון.

יש המון דרכים לעשות הפתעה לידידה בת 39, אם זה לארגן מסיבת הפתעה יחד עם כל החברים הקרובים או להפתיע אותה ביום כיף הכולל סרט ומסעדה. כמובן שזה נכון גם לגבי הפתעה לידיד בן 39 שאת רוצה להפתיע ולשמח אותו.

זה מאוד תלוי מה הוא אוהב, אם הוא אוהב ספורט אפשר לקנות לו כרטיס למשחק של הקבוצה שהוא אוהב, כמובן שכל אחד ישמח לקבל שעון יפה או שרשרת מתאימה.

בוודאי אתם יכולים לחגוג יום הולדת 39 במגוון דרכים רומנטיות אם זה להזמין הביתה שף פרטי ולעשות ארוחה לאור נרות או לצאת יחד לנופש בבית מלון או צימר עם נוף יפה. אפשר למצוא המון נותני שירות באינטרנט שמציעים שלל אפשרויות, כך אתם יכולים לקבל רעיונות או השראה בדרך זו.

סגנונות ימי הולדת נוספים

הכירו את נותני השירות המומלצים

שווה להצטרף לניוזלטר שלנו

טיפים והמלצות, הנחות, הפתעות מיוחדות ומלא רעיונות מקוריים ליום הולדת

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת