חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ככה תארגנו חגיגת חתונת כסף כמו יום הולדת של פעם בחיים!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

זוגות אוהבים רבים בוחרים לציין 25 שנות נישואין בדרך ייחודית ומרגשת וחוגגים חתונת כסף ביחד עם יקיריהם באירוע מפתיע וסוחף.
חתונת כסף מהווה אבן דרך משמעותית בחיי הנישואין וזו בהחלט סיבה למסיבה לאירוע מושקע בו תשחזרו את הקסם, תעמדו שוב ביחד תחת החופה או תפצחו בחגיגות עד שיכרון חושים לעוד שנים רבות יחדיו.

מתכננים את חתונת הכסף שלכם? יש לנו מספר טיפים שיעזרו לכם להפיק אירוע בלתי נשכח לכבוד 25 שנות נישואין. 

להרגיש כמו פעם כעבור 25 שנה
בחירת הקונספט היא קריטית ליצירת אירוע ייחודי ותוכלו להפיק חתונה שתהיה דומה לחתונה שחגגתם בעבר רק בגרסה עכשווית.
למשל, להזמין את אותם אנשים שהוזמנו לחתונה המקורית פלוס קבל חדש שהכרתם, ללבוש את אותם בגדים או בגדים שנתפרו בהשראתם, להזמין את הרב שחיתן אתכם בעבר שיבצע שוב את הטקס וכנ"ל את יתר הספקים שליוו אתכם בפעם הראשונה בה צעדתם לחופה ואפילו להשמיע את אותו פלייליסט מפעם.
אפשר גם להפיק אירוע סטייל חיים שכאלו ולבקש מהמוזמנים שהיו בפעם הראשונה לצלם קליפים חווייתיים או ברכות, לתת להם להיזכר בחתונה האורגינלית ולהקרין על גבי מסכים תמונות מהחתונה המקורית.
אלטרנטיבה נוספת היא ליצור אירוע שמהווה בין "אז להיום" ובשלב הראשון שלו אתם מדמים ומחקים את מה שהיה מבחינת עיצוב, לבוש, טקס ולאחר מכן יוצרים תוכנית אומנותית שמתייחסת לכל מה שהשגתם בזמן הזה – הכרות עם הילדים, הקרנת צילומים של חוויות משותפות וכדומה.
במהלך הטקס תוכלו להחליף לטבעת נישואין חדשה שדומה במראה שלה לטבעת המקורית או לבקש מההורים שלכם לברך אתכם או הפעם מילדיכם שיעמדו אתכם בחופה ועוד. 

להינשא מחדש במקום הנכון
חשוב מאוד לבחור לוקיישן שיוכל להתאים לחתונת הכסף שלכם במיוחד מבחינה גיאוגרפית, גודל וצוות כמו אולם בראשון לציון שערוך להכיל בנוחות את כל המוזמנים, אתר מושקע ודקורטיבי שאפשר גם למתג לפי החזון שלכם. תוכלו לחפש מקום שמציע פסטורליות וסגנון בוטיק מוקפד גם בכרך הגדול ובלב האורבני יחד עם גן קסום בנופך רומנטי.
בכל אופן, בדקו היטב את היתרונות של המקום לרבות חוויה קולינארית שמובלת על ידי שף יצירתי וצוות מטבח מקצועי, שידעו לרקוח מעדנים על פי המטעמים המועדפים עליכם, לרבות התייחסות להעדפות תזונתיות שלכם ושל האורחים כמו אוכל טבעוני או צמחוני.
בנוסף, שימו דגש שכל התנאים יהיו אופטימליים לאירוע מרגש כמו למשל, מערכת סאונד מתקדמת, מערך תאורה משוכלל, פינות הסבה ואתנחתא, חופה מעוצבת ועוד. בדקו שהמקום אכן מתאים וערוך לתנאי מזג האוויר המשוערים בזמן חתונת הכסף, שהצוות שלו יוכל להיות סובלני וקשוב לעורכים, שמדובר במקום נקי ומומלץ על ידי אנשים שחגגו בו כמוכם אירוע דומה לאותה כמות מוזמנים.

ומה בתוכנית האומנותית?
התוכנית האומנותית לחתונת כסף יכולה להיות מגוונת ויצירתית מעמדות קריוקי ועד הופעה חיה של אומנים אהובים, הקרנת סרט שמתאר את חייכם המשותפים במהלך 25 השנה שחלפו, העלאת הצגה שעלילתה נוצרה בהשראה של הזמן שהעברתם ביחד או מופע סטנד אפ קומי שמתאר את חייכם המשותפים בצורה הומוריסטית המבוססת על תכנים ריאליסטיים מהחיים האמיתיים.
אפשרויות נוספות לתוכן וערך מוסף לאירוע המרגש: יצירת חידון וירטואלי עם שאלות על חייכם המשותפים נושא פרסים למוזמנים שידעו את התשובה, שיר שנכתב במיוחד עבורכם או שאתם כתבתם זה לזו ותבצעו בזמן אמת לראשונה במהלך האירוע, סדנה אומנותית בה האורחים יוצרים קולאז' מתמונות שנלקחו ממהלך 25 שנים של זוגיות – מתנה מקורית ואישית. 

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת